de jaarlijkse hennepbeurs.. binnenkort en voor de 1e keer in amsterdam..
wie gaat erheen?
meer informatie op www.highlife.nl
wie gaat erheen?
meer informatie op www.highlife.nl
wiet kan je elke dag nog kopen..Baukereg zei:Ik zou er best één dagje heen willen, maar daarvoor is 15 euro mij te duur. Kan ik ook wiet voor kopen en dan heb ik ook een leuke dag!
BombSki zei:wiet kan je elke dag nog kopen..Baukereg zei:Ik zou er best één dagje heen willen, maar daarvoor is 15 euro mij te duur. Kan ik ook wiet voor kopen en dan heb ik ook een leuke dag!:P
noem mij maar niemandBombSki zei:Maargoed verder gaat er dus niemand![]()
'verder' :Pcaatje zei:noem mij maar niemandBombSki zei:Maargoed verder gaat er dus niemand![]()
![]()

caatje zei:geef nie he! ik denk dat er zo weinig gaan omdat de meeste hier nog op school zitten. (correct me if i'm wrong) Dan is 15€ een hoop geld + je moet er ook nog zien te geraken he, de ns is ook nie echt goedkoop.
BombSki zei:![]()
ik ben nu een uurtje terug, het was echt een leuke dag..
ik heb een blacklight bong gekocht en een San Pedro (cactus-mescaline). deze is (nog) niet voor gebruik, ik ga hem eerst doorkweken (hij is zon 25cm)
Fotos en een verslagje zal ik in de loop van de avond of misschien morgen online zetten, je hoort het wel ^^

SpacingBen zei:Je hebt zelf ook een leuke verzameling moet ik zeggen!![]()
caatje zei:leuk foto's. Ik kan er vanuit gaan dat je t naar je zin hebt gehad?![]()
caatje zei:lijkt me heel leuk, ben je toch ff lekker een daje van de straat haha. Is het elk jaar??