Help!, Overdose?

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik heb vanmorgen een halve gram snelle op maar toen ik een text aan het lezen was werd na een tijdje de text heel wazig en kon ik het niet meer zien, is dit normaal bij snelle?

cropp

Badass junkie
Re: Wazig zien

naar mijn idee niet, maar ik vind s'morgens een halve gram speed opsnuiven ook niet normaal

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Haha, een halve gram. Wilde je een record vestigen? Heb je percentages van die pep? Stomme vraag, dan had je natuurlijk geen halve gram genomen. Nee dat is niet normaal, maar na een halve gram goeie pep wel.

Jordgubb

Experimenterende gebruiker

Dus als je na een halve gram wazig ziet heb je goede speed? Mooie referentie om je kwaliteit na te gaan :P Kunnen al die moeilijke verhitters, aceton en dergelijke uit de achterbak XD Maar serieus, waarom ga je een tekst lezen met Speed op? Zonde hoor, ga feesten ofzo! Als je moet leren kun je beter koffie nemen :confused:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

als je teveel pep neemt in 1 x krijg je wel meer bijwerkingen dan alleen wazig kijken:

overmatig zweten
hartkloppingen
maag problemen
chaos
desorientatie

ga zo maar door, waarom je wazig ziet is me niet duidlelijk mss krimpt je oogbol teveel en je netvlies krimpt niet mee ?
een idicatie dat je pep goed of slecht is dat gaat ff te ver, maar als je 500 mg werkzame stof heb verwerkt in 1 x dan moet je niet zeuren.

:hearteyes: maar genieten

atbboy

Bewuste gebruiker

Ik heb nog meer pep genomen vandaag, vanmorgen om ong. 11 a 12 uur een halve gram naar binnen gesnoven, nu sta ik nog steeds strak! :hearteyes:

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik gisteren een halve gram op, ben `s nachts gewoon gaan slapen (ik sliep niet diep want ik werdt vroeg wakker, rond 5 uur ofzo.) Vannacht wil ik ook weer gewoon proberen te slapen, morgen heb ik nog een klein beetje pep over, dit is het laatste wat ik voor deze week gebruik.

atbboy

Bewuste gebruiker

lysergine25 zei:
als je teveel pep neemt in 1 x krijg je wel meer bijwerkingen dan alleen wazig kijken:

overmatig zweten
hartkloppingen
maag problemen
chaos
desorientatie

ga zo maar door, waarom je wazig ziet is me niet duidlelijk mss krimpt je oogbol teveel en je netvlies krimpt niet mee ?
een idicatie dat je pep goed of slecht is dat gaat ff te ver, maar als je 500 mg werkzame stof heb verwerkt in 1 x dan moet je niet zeuren.

:hearteyes: maar genieten

Ik zweet me helemaal de tyfus!
Maag Problemen?, de volgende dag!
Chaos , desorientatie Ja, kan me niet goed concentreren enz...

atbboy

Bewuste gebruiker

Wtf?! Ik voel net ff aan me borst en ik denk dat me hardt wel 3 slagen per seconden maakt ofzo echt supper snel tik die, en ik ben misselijk.

atbboy

Bewuste gebruiker

Me hart is weer rustiger, gewoon diep inademen en denken dat het door de pep komt. Wel ben ik nog een beetje misselijk maar ik hoop dat dat ook over gaat.

Moet ik nu proberen om steeds diep in te ademen en me hart zo rustig mogelijk te houden of alleen als het weer heel erg wordt?

atbboy

Bewuste gebruiker

Ik kan niet gaan liggen want dan gaat m`n hart te keer!, Ik kan alleen nog maar zitten, als ik ga liggen dan wordt m`n hartslag gewoon te hoog. Ik ben erg misselijk. Denkken jullie aan een overdose of niet?

Ik moet ook vaak heel nodig plassen.

Oom Klaas

Badass junkie
Hahaha sukkel :grin:

Blijf van de drugs af als je er niet mee om kunt gaan,
je bent jezelf nu ontzettend hard aan 't vernietigen.

Gebruik met een goed overwogen mate,
en niet meer.

Verder zou ik veel drinken (water, geen koffie of alcohol) en 12 uur na de laatste inname van pep een flinke benzo nemen, na de lange slaap veel eten en veel vitamine en dan even een flinke tijd niet zo'n hoeveelheid pep meer nemen, en het in het vervolg ook niet meer zo idioot maken.
Oh en bewaar 50mg en lever 't af bij een testcentrum,
dan weet je wat je je neus injaagt.

Succes met de slapeloosheid,
en maak pep niet nog verder tot schande en laat de mensen die er WEL mee overweg kunnen het nemen.

atbboy

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Hahaha sukkel :grin:

Blijf van de drugs af als je er niet mee om kunt gaan,
je bent jezelf nu ontzettend hard aan 't vernietigen.

Gebruik met een goed overwogen mate,
en niet meer.

Verder zou ik veel drinken (water, geen koffie of alcohol) en 12 uur na de laatste inname van pep een flinke benzo nemen, na de lange slaap veel eten en veel vitamine en dan even een flinke tijd niet zo'n hoeveelheid pep meer nemen, en het in het vervolg ook niet meer zo idioot maken.
Oh en bewaar 50mg en lever 't af bij een testcentrum,
dan weet je wat je je neus injaagt.

Succes met de slapeloosheid,
en maak pep niet nog verder tot schande en laat de mensen die er WEL mee overweg kunnen het nemen.

Jammer genoeg hebben we geen benzo`s in huis, het is nammelijk al 12 uur geleden.
Ik denk dat ik de volgende keer echt minder moet nemen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wazig zien kan worden veroorzaakt door een onnodig aanspannen van de lensspiertjes. Niet zo'n vreemd fenomeen dus, als je in zo'n kort tijdsbestek een BELACHELIJKE HOEVEELHEID speed naar binnen werkt...

Goed, dat doe je een volgende keer dus ook niet meer... :rolleyes:

atbboy

Bewuste gebruiker
Me hart slaat echt helemaal op hol als ik lig. Als ik zit dan gaat mijn hartslag gewoon normaal. Het is bijna 17 uur nadat ik me halve gram pep naar binne heb gewerkt maar ik sta nog steeds strak.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:

Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..

Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.

@ ATTBoy,

Geniet je nog ?? :tearsofjoy:

Wij wel van jou korte tripreport.

atbboy

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:

Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..

Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.

@ ATTBoy,

Geniet je nog ?? :tearsofjoy:

Wij wel van jou korte tripreport.

Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.

Later!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
atbboy zei:
Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.

Later!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok je moet naar school, tentamens ?

Neem een warme douche pomp jhe lichaam vol met vitamines en neem nog wat pep, of blijf lekker thuis en gooi die pep maar weg.
Het was dinsdag avond, geen echte gelegenheid om te OD 'en op de pep ofwel ?

Bonnie

atbboy

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ok je moet naar school, tentamens ?

Neem een warme douche pomp jhe lichaam vol met vitamines en neem nog wat pep, of blijf lekker thuis en gooi die pep maar weg.
Het was dinsdag avond, geen echte gelegenheid om te OD 'en op de pep ofwel ?

Bonnie

Ik sta nog steeds strak, ik weet niet hoe dat kan.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nou wij wel, van amfetamine blijf je wakker ... was dat niet bekend bij je ?

Waarom heb je het handboeK niet doorgelezen, artikel 5 zegt:

NIET JANKEN NA EEN OVERDOSIS

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
HEE IK HOOR EEN SCHOOLBEL KLINGELEN IN ME HOOFD, echood lekker door ding dong ....

schooltijd, fijne dag, lekker leren en genieten van je jeugd.

:hearteyes:

Oom Klaas

Badass junkie
lysergine25 zei:
ATB !!!!

Wakker worden .... schooltijd.

:hearteyes:

Woehoee,
met een dikke pep kater in de klas zitten tussen alle o zo uitgeruste en lekker vrolijke medeleerlingen :rock:

Ga maar lekker ATB'en ipv snuiven, veel gezonder.

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik heb niet echt wat gemerkt van een pep kater, maar wel heb ik nog van die spiertjes die een beetje trekken. Ook heb ik nog last van me oog (soort brandend gevoel.) Ik denk dat ik vannacht wel kan slapen, me hart is nu ook weer rustig.

Oom Klaas

Badass junkie
Brandende ogen heb ik ook na pep misbruik,
gaat wel weer over maar laat wel nogmaals zien wat voor aanslag je op je lichaam pleegt.
En 'k hoop dat je nu wel je les hebt geleerd,
't is net als een scooter veel mensen gebruiken 't maar erg weinig weten er goed mee om te gaan.

leppeh

Bewuste gebruiker
Als ik jou was zou ik nog een halve gram naar binnen werken, inmiddels ben je al gewend eraan dus krijg je niet die vervelende bijwerkingen. Nog een nachtje doorgaan :rock:

atbboy

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Brandende ogen heb ik ook na pep misbruik,
gaat wel weer over maar laat wel nogmaals zien wat voor aanslag je op je lichaam pleegt.
En 'k hoop dat je nu wel je les hebt geleerd,
't is net als een scooter veel mensen gebruiken 't maar erg weinig weten er goed mee om te gaan.

Nog steeds van die brandende ogen en trekkjes aan me ogen lol.
Vannacht wel 12 uur geslapen ofzo.

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik heb nog steeds brandenden en trekkenden ogen (ze zijn ook heel rood.) Ik kan m`n ogen bijna niet open houden daardoor. Iemand enig idee hoelang dit aan gaat houden?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tot je weer een dikke lijn legt en je kop helemaal volsnuift dan lost alles op ...

je neus lost op
je ogen lossen op

al je problemen glijden dan langzaam weg ....

:wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hmm beetje dom, maar atleast zoekt ie nog dit forum op en deelt ie zn problemen. Ik denk dat voor iedereen de eerste keer pep best wel "beangstigend" is. En is t niet de pep, dan is t wel de paranoia die je voor t eerst leert kennen.

Atb, komt wel goed maar neem volgende keer gewoon beetje bij beetje tot je je precies goed voelt. Niet te veel, niet te weinig.. Op die manier zie je ook al snel aankomen of je die ene lijn nou nog zou nemen of niet. En t belangrijkste is nog wel dat je jezelf goed informeert. Niet bij je doldwaze vriendjes uit de kroeg, maar lees dit forum bijvoorbeeld eens goed door..

Succes en leer van je fouten.

atbboy

Bewuste gebruiker
Maar ik heb ook als ik snuif dat me oog heel rood wordt ineens.
Btw. Heb nu nog steeds last van een brandend gevoel bij m`n oog en kan m nog steeds niet goed open houden.

Bovenaan