Help Me AUB!

he hallo

ik heb zoiets raars meegemaakt...
ik heb nu ongeveer 5 keer iets geslikt..
de laatste keer was afgelopen zaterdag het verschil met zaterdag ten opzichte van de vorige keren is dat ik het nu bij iemand thuis heb gedaan en neit op een feest...daarom ging ik deze kee rook veelste hard en ondt het niet leuk...ik ben nu ongeveer al 2 dagen super lam en een beetje depressieff..nu was ik net aan het stozuigen en hoorde ik opeens de vriendin van mn vader roepen dat ik zachter moest doen (ze klonk heel boos) dat beangstigde me omdat ik alleen thuis ben zij is werken en dr auto stond dr niet...ik werdt helemaal gek liep naar beneden en er was niemand..ik kreeg een heel benauwd gevoel....ben naar buiten gegaan een stukje gaan lopen en een sigaretje gaan roken....ik kreeg ht gevoel alsof de pil terug kwam kan dat?en wat moet ik nu doen ik ben echt heel bang.ik heb t gevoel alsof ik weg moet gan maar als ik dat doe wil ik weer naar huis PLEASE help me

Liefss xx :(

ehm de 1e keer was in november 2004
de 2e keer was in de december 2004
de 3e keer was op 19 maart 2005
de 4e keer was 19 april
n de 5e keer was afgelopen zaterdag

xx

Bal0n

Badass junkie
Hmm.. opzich wel genoeg tijd ertussen steeds. Misschien reageer je er wat sterker op, maar de symptomen die je beschrijft zijn "gewoon" die van een overmaat van MDMA.

Neem een tijdje pause (maandje of 3 á 4), en probeer het dan nog eens (mocht je dat dan weer willen). :)

okeej bedankt allemaal:grin:
kheb trouwens besloten dak er nu helemaal mee gekapt ben:grin::grin::grin:
t was leuk kweet nu hoe het is en klaar.... :wave:

jullie og eel plezier der meee:wink:

kussieesssss :wave:

heeel erg goed dat je er mee stopt ,want ik ken geen mensen die 1 keer xtc hebben geprobeerd en daarna niet meer ,want ja..wat leuk is doe je vaker.

spacekonijn

Badass junkie
Dennis_fuckin A! zei:
heeel erg goed dat je er mee stopt ,want ik ken geen mensen die 1 keer xtc hebben geprobeerd en daarna niet meer ,want ja..wat leuk is doe je vaker.

ja wanneer ga jij eens stoppen dan? :P

Ik heb nu na een space weekend met weinig slapen enz nu al 2 dagen last van dat ik af en toe ff wegzak en er ff niet helemaal bij ben krijg dan een raar gevoel in mijn hoofd en trilt mijn gezichtsveld lichtjes..
en op maandag werd bij 75% van alle keren dat ik opstond alles zwart voor mijn ogen en verloor ik mn evenwichts gevoel... ik kap dr ook ff mee :P

Mac...

Badass junkie
heavy shit, Heb eht wel eens van de pep als ik 2 nachten wakker ben dat ik ineens stemmen hoor. Niet duidelijk, maar op de achtergrond. Flinke last van paranoia. Vind het natuurlijk heel verstandig dat je kapt, maar mocht je nog eens willen gebruiken, moet je bij dat soort ervaringen maar denken dat t door de drugs komt en dat er niks mis is met jou.

Bovenaan