helemaal kapot

spliffie

Newbie
Hallo .
Ik ben nieuw hier...
Ben nu 18 jaar.
Ik ben alleen gaan wonen omdat mijn.stiefvader mij sloeg
Vorig jaar ben ik begonnen met het gebruiken van speed
Kort daarna heb ik het beginnen misbruiken.
Ik nam overdreven veel speed.
ik kon niet meer zonder .
Ik had.een lichte verslaving . Denk ik ...
Ik nam tussen de 30 a 40 gram speed op een week .
En als ik begon bleef ik.12Ou ( 5dagen) waker
Samen met 3 andere vrienden,
Heb ik 6maand aan een stuk Min 5 dagen tot maximum 7 wakker
De enkele uren dat we geen speed namen waren de momenten die we sliepen
Die ook niet veel waren.
Om de zoveel dagen sliepen we tot maximum 6uur.
Ik kon ook niet veel langer slapen ,
Want ik was een speeddealer .
Mijn klanten hadden respect voor mij .
Omdat ik op ieder moment van de dag of nacht kon bezorgen
Als er een goed weekend was gepasseert had ik soms tot 500 gram verkocht
Ik.ben 1m71 en weeg nu 55kilo
Ben 3maand gestopt met snuiven en verkopen.
Omdat mijn toenmalig beste vriend. Waar ik verliefd op was
Het me smeekte
Ik Woog op een moment slecht 39.5kilo
Mijn.beste vriend dat hij mij kwijt was omdat,
Ik vorige zomer een overdosis heb gedaan
En ookal 3 daen heb blijven hangen in een trip.
Ik ben gestopt met speed te verkopen en gebruiken
Voor mijn beste vriend die nu mijn vriendje is .
Ik was alleenmaar bang voor de afkick die ik zou krijgen .
Maar nu 3 maand verder en clean :tongueout:
Ben ik alleen maar bang van de gevolgen ..
Ik ontdek iedere dag meer dat ik mezelf heb kapot geholpen.xs
Ik ben mijn neusbeen voor de helft kwijt...
mijn maar ik voor de helft kleiner en nu nog altyd eet ik nog maar
5maaltyden per week .
Ik heb zware hartritmestoornissen..
mijn linkerhelft van mijn lichaam is ijskoud terwijl mijn rechter helft warm is
Maar hetgene waar ik het bangst voor ben ...
Wat ik nog niet heb gezegt is dat ik een meisje ben ..
De laaste maal.dat ik mijn maandstonden heb gekreken was in augustus 12. Normaal zou ik mijn maandstonden terug moeten krijgen na 1 maand clean zijn
Ik ben nu 3 maand clean en heb ze nog altijd niet gekregen :(
Ik ben bang geworden omdat ik later heel graag een kindje wil hebben
Maar ik ben gewoon te bang om naar de dokter te gaan

harry123

Bewuste gebruiker
Wow heftig dit... Knap van je dat je er zo plots helemaal mee gestopt bent!
Maar wij zijn hier geen deskundigen, tenminste ik niet. Dus denk dat je toch echt naaat de dokter moet, en dan niet alleen voor je mesntruatie maar ik zou een algehele controle doen!

Succes en heel veel sterkte!

Grtz

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat weerhoudt je ervan om naar een dokter te gaan het kan er niet slechter op worden. Het gaat om je eigen gezondheid en daar blijft zo verwacht ik niet veel van over. Speed is agressief en vreet je lichamelijk op zeker met hoge doseringen en weinig slapen. Heb zelf in het verleden behoorlijk wat amfetamine weggewerkt en heb tot de dag van vandaag vage klachten en hartkloppingen.

Ben gestopt met speed een jaar terug omdat de lichamelijke klachten te erg werden en de dood over mijn schouder meekeek. Op een bepaald moment is je lichaam gewoon op en is voor altijd stoppen het enige wat werkt. Veel sterkte en succes met het overwinnen van de amfetamine en alles erbij.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Weinig toe te voegen aan Willem.

Je verhaal vertellen is het begin van een lange moeilijke reis richting een prachtige toekomst. En kan een waarschuwing en bron van steun zijn voor anderen.

Zoek hulp en vecht voor jezelf, je bent het waard.

Sterkte!

Zeker naar de dokter gaan!.
Ik heb zelf even te veel gebruikt, enkele dingen zijn verkeerd gelopen in mijn leven.
Had het er ook moeilijk mee te gaan, uiteindelijk toch gegaan, uitgestort in tranen, alles verteld aan de dokter en die heeft me goed kunnen verderhelpen.

polderpassie

Experimenterende gebruiker
Wat een verhaal.
Goed dat je lichaam op tijd aangeeft dat je helemaal kapot bent.
Het kan best lang duren voordat je herstelt.
Zou je niet al zwanger kunnen zijn?

:wink:

Neusbeen half kwijt... wat moet ik me daarbij voorstellen?

Ik hoop dat je vriendje lief is voor je.

leonradeon

Alles vertellen tegen de huisarts ? ja ik kan me wel voorstellen dat dat moeilijk is .
Die van mij kijkt me al verbaast aan als ik vertel hoeveel ik rook , allejezus ! denk ik dan bij mezelf hij moest is weten ...je weet godverdomme toch dat ik zeeman bent ? denk je dan dat ik leef als een pastor ofzo !? ( Oke aan boord gebruik ik geen coke of speed maar wel drank . En in mijn verlof wel speed en coke en van alles wat )
Hoe zou hij reageren als ik hem vertel dat ik regelmatig drugs gebruik vraag ik me dan af ? Die preek die je dan krijgt heeft niemand zin in .
Maar jij bent ermee gestopt , dus dan hij je ook geen preek geven of bijvoorbeeld zeggen dat je naar naar een afkick kliniek moet gaan ofzo ,
je hebt het zelf gedaan , bent er mee gestopt dus dat betekend dat je een sterk karakter hebt , dus die dokter kan ook niet te veel gaan zeuren.
Maar je wel goede spullen (vitamine minaralen ,magnesium, calsium ect..) voorschrijven die je lichaam nodig heeft om te herstellen .
En je bloeddruk meten en een cholesteroltest doen die dingen . Is die te hoog krijg je ook pillen voor .
Doe dat nou maar , en anders als hij uit de hoogte gaat doen als je alles hebt verteld zoals je hier hebt gedaan ?? Dan kan hij alleen maar respect hebben voor je eerlijkheid en dat je er zelf mee bent gestopt . Maar doet hij dat niet ?
als je alles hebt verteld ? Maar als ...als hij arrogant reageert en je probeert te kleineren (dat doet hij niet) pak je de stoel waar je op zit en beuk op hem in met die stoel ! fuck him ! Als hij dat doet bedoel ik dan he ?
Dan kan hij van mij ook doodvallen , maar hij doet dat niet . Hij moet luisteren en je goed advies geven en recepten en er voor zorgen dat je lichaam goed kan herstellen .
Succes . Groetjes Leon

polderpassie

Verschilt per huisarts.

Die van mij weet alles van mij.
Ze heeft me ooit met spoed laten opnemen.
Vorige week heb ik met haar mijn trip besproken.
Omdat ik wilde weten of het kwaad kon.
Ik wilde weten wat zij ervan wist.
Gelijk een afbouwschema voor de valium opgezet.
Dus schrijft ze me dat gewoon voor en hoef ik het niet meer op de zwarte markt te halen.

Een goede arts oordeelt niet.
Zoek een arts die ruimdenkend is en begrip heeft voor je omstandigheden.
Ze zullen altijd met je meegaan als jouw inzet en insteek duidelijk voor verbetering gaan.

@Leon. Zoek een andere huisarts ! Niet eentje die je op voorhand al in elkaar wilt beuken.
:grin:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Als je zwaar ondergewicht hebt klopt het dat je niet meer ongesteld wordt. Als je weer gezond gewicht krijgt dan zou het weer moeten komen. Praat met je arts inderdaad. Kunnen het met hormonen weer op gang helpen als het niet vanzelf komt

calimero_a

heya,

je laten nakijken door je huisarts of gyno is niet verkeerd, maar als ik kijk naar je lengte en gewicht is het helemaal niet vreemd. Gewoon goed en gezond eten dan komt hetvanzelf weer en dan kun je als de tijd rijp is nog gewoon zwanger worden *hugs*

En ik weet hoe je je voelt, ik ben ook een vrouw. Je mag me ook altijd een pb'tje sturen als je er iets minder openbaar over verder wil kletsen.

grtz,
cali

Baksteen45

ik ben zelf op me 19e nu een half jaar clean van alles, maar heb sinds september 12 geen speed en coke ed gedaan maar het heeft voor mij heel lang geduurt voordat mijn hart weer normaal deed(rustig aan gaan sporten heeft bij mij geholpen, niet 100% of heel veel, maar het hart weer normale inspanning leren kennen.
het warm-koud gevoel (bleagh) :( maar gaat uiteindelijk ook gewoon weer beter, maar meid eet aljeblieft wat meer weet wat het is maar ben nu in 9 maanden van 53 naar 70 en door trainen naar 65/66 gekomen en nog steeds niet gewend aan mijn lichaam, maar dat is ook een hele weg om naar een gezond lichaam toe te werken...
zet em op wijfie en kick die verslavings ass!! :wink:
en voor je vrouwen probleempje ga naar de dokter ofso t komt vanzelf goed als je voor je lichaam blijft zorgen, goede vriendin waar ik mee kraakte is zelf nu van de crack af 19kg aan gekomen en alweer zwanger (is ook al wat langer mee bezig dan ik maar oke :wink: )

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heftig verhaal zeg! Heel sterk van je dat je hebt kunnen stoppen! Klachten kunnen nog wel een poosje duren en sommige klachten zullen misschien nooit meer weggaan. Zo'n enorm slaapgebrek kun je niet volledig herstellen vrees ik. Zo gezond mogelijk leven en goed slapen zal je wel een hele hoop goed doen. En een bezoek aan de dokter lijkt me erg belangrijk, ondanks dat je het misschien moeilijk vind.

Een paar tips die je misschien zullen helpen:

Zorg voor een sterke regelmaat. Ga elke avond om dezelfde tijd slapen en sta elke ochtend om dezelfde tijd op. Ritme zorgt ervoor dat je lichaam tot rust komt en dat je slaap steeds beter wordt. Slaap niet te lang. 8 uur is lang genoeg.

Zorg voor goede voeding. 5 maaltijden per week is veeeeeeeeel te weinig en dit breekt je op. Ook een slechte voeding zorgt voor slechte rust en vele andere klachten. Misschien is het een goede tip om Joylent eens te proberen. Dit is een maaltijd in poedervorm (sorry, was niet grappig bedoeld) wat je kunt mengen met water tot een shake. Die shake bevat alle voedingsstoffen die je nodig hebt voor 1 maaltijd en drink je heel makkelijk weg. Voor mij helpt het enorm als ik geen honger heb en toch moet eten. Ik drink zo'n shake op en zit helemaal vol en krijg toch alle voedingsstoffen binnen. Uiteraard niet handig om alleen maar van die shakes te gaan drinken, maar als je er elke dag eentje drinkt krijg je makkelijk wat extra voeding binnen.

Probeer in ieder geval ook regelmatig te eten. Liever drie kleine maaltijden per dag dan één grote. Op die manier went je spijsvertering weer aan regelmatige voedselverwerking en zo kun je langzaam weer op het normale niveau van 3 maaltijden per dag komen.

Wat betreft je menstruatie durf ik niets te zeggen, dat laat ik aan een dokter over.

Sterkte! En kom gerust met vragen!

MeejheM

Badass junkie
Ook nog van een troll, 30-40 gram speed snuif je niet in een week, het meeste wat ik gezien heb is 3g per dag, en dat is nat en versneden geweest. droog en schoon kwam het op hooguit 0,5g tot 1,0g uit. en dan waarschijnlijk meer richting de halve. alles aan die startpost is overdreven...

Bovenaan