Helemaal Flippe Door Alcohol!

steentje

Newbie
Heeey iedereen!

Ik kan van mezelf al niet zo goed tegen alcohol. ik ben altijd best wel snel deraan.
Maar ik kon altijd wel lekker wat Goldstrike naar binnen gooien. Ik heb het nu 3 keer gehad dat als ik alcohol drink dat ik compleet flip. dat ik totaal geen controle meer over wat ik doe en zeg. dat ik complete wartaal uit sla. ik kan me persoonlijk er heel weinig van herrineren. Maar de eerste dat ik flibte was wel anders dan de andere 2 keer. De eerste keer dat ik flibte was ik zo verwardt. Ik zag overal Lsd hallucinaties. ik vergat de heletijd alles. ik wist op een geven moment niet een meer waar ik was of wie ik was. ik had totaal geen controle meer over wat ik deed. Mijn vriend had over de eerste keer dat ik flibte ook een topic gepost (LSD Flashback + Hyperventilatie) Mensen zeiden dat het gewoon een zware flashback was. wat voor mij best logisch klinkt. Maar de andere 2 keer waren egt heel anders. Ik was de laatste 2 keer vooral heel erg bang. Ik ging me vrienden slaan. En ik voelde me erg alleen. Ik was bang dat me vriendje bij me wegging. Ik ging tegen me vriendje schreeuw dat die niet van me houdt. zulke vage dingen. ik was totaal van de wereld. zo verward. gewoon niet aanspreekbaar. Vraag me alsjeblief niet waarom ik zulke dingen dacht of deed want ik zou totaal niet meer weten. ik vraag me af of iemand hier iets meer vanaf weet. Een goeie vriend van mij zei; Misschien zijn het wel angstaanvallen. Waardoor komt het dat ik totaal van de wereld ben van een beetje alcohol? Komt het door die Lsd Flashback? Wat kan ik eraan doen om zulke het te voorkomen? Of ben ik gewoon super gevoelig voor alcohol? afgelopen weekend had ik wel weer 3 biertje gedronken en dat ging helemaal goed. iedereen alvast bedankt!

Flaffie

Wijs gebruiker
hmmm, ik zou zeggen geen alcohol meer voor jou...
Het lijkt me sterk dat zoiets gebeurd van een beetje alcohol,, waarschijnlijk had je dan wel aardig wat achter de kiezen...
Ben je geestelijk helemaal in orde? een vriend van mij die is niet helemaal 100 % en die was ook compleet de weg kwijt... wel na aardig wat sterke drank... hij had ze eigen huis in mekaar getrapt... het vreemde was dat hij tegen iedereen aggressief was behalve tegen mij... elke keer als tie naar mij keek vertrok zijn gezicht van aggressief naar vrolijk echt absurd... hij heeft daarna nooit meer alcohol aangeraakt.

Flameon

Badass junkie
Je kan zo te horen niet goed tegen (sterke) alcoholische dranken. Dus minderen of stoppen is denk ik het beste :grin:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Gister........................

Ik had best wel wat bacardi razz op
En dus ik ging naar de keuken ik sprong in tranen uit werdt heel erg aggresief had er allemaal geen zin meer in heb de keuken verbouwt knokkels naar de klote + ik kan ze niet meer zien :(

Volgende dag.... :

Ik wordt wakker naast men vriendin ik denk..... KUT Ik wou men moeder bellen maar ik had men telefoon stuk gegooit

Ik snel op msn moest meteen de volgende trein naar huis pakken ik kom thuis..... :

Men vriendin mag niet meer in het cafe werken, Ik mag niet meer in het cafe komen (ik woon erboven) , Ik mag geen drugs meer gebruiken :'( :( :( :(

Bye Bye life...............

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat herken ik. Ik heb het ook gehad...alleen had ik toen 'haze' erbij gebruikt, en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat baileys met cola, wijn, gold strike en bier op.
Dat was maar 1 keer...vaker niet. Ik ben zowiezo al niet zo van de alcohol :')

Flameon

Badass junkie
Alcohol vervaagd je grenzen. Als je een vorm van agressie in je hebt, of iets waar je mee zit en het in nuchtere toestand niet kan uiten, dan komt dat vaak naar boven na drank. Dat kan uitmonden in agressie of verdriet. Is niks raars aan, maar wel erg vervelend als je het hebt. Dus denk na voor dat je nog een keer zoveel drinkt zou ik zeggen.
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is, en dat is echt echt echt waar soms!

raizeredge

Wijs gebruiker
heb ik ook vooral door sterke drank zoals wodka of wiskey noem maarop maar daar leer je tog van. dan doe je het niet meer

Nomi

Newbie
Volgens mij ga je van alles flippen als je er te veel van op hebt..

Bij mij gaat het ook wel eens mis, misschien een idee om mate te houden?

Bovenaan