heh?

kimberly17

Experimenterende gebruiker
Kheb gisteren 3 xtc pilletjes genomen, rolse met dolfijntjes, hele sterke en niet getest.

Ik heb hele tijd op me kamer gezeten met nog iemand die ook onder invloed was, maar ik herinner me niks meer.

Ik werd superachterdochtig, en twijfel nu nog steeds over dingen, ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag, khad heel veel last van vergeten en heb om gisteravond 8uur die pillen genomen en nu nog zijn me pupillen supergroot

Kan iemand me van dit kutgevoel afhelpen, wat kan het zijn geweest? of ben ik dan miss wel verkracht ofso door zo'n verkrachtingspil

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
om je pupillen klein te krijgen kijk gewoon eens in een lamp.

dat je van je avond delen kwijt ben ben je niet de enige.
meestal heb je dan gewoon te veel op,ik heb er zelf nooit veel last van gehad dat ik delen kwijt was want ik wist altijd alles nog,
maar de mensen waar ik mee deed die wisten zo goed als niks meer wat ze snachts hadden gedaan.

SperSIZEboon

Badass junkie
kimberly17 zei:
Kheb gisteren 3 xtc pilletjes genomen, rolse met dolfijntjes, hele sterke en niet getest.

Ik heb hele tijd op me kamer gezeten met nog iemand die ook onder invloed was, maar ik herinner me niks meer.

Ik werd superachterdochtig, en twijfel nu nog steeds over dingen, ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag, khad heel veel last van vergeten en heb om gisteravond 8uur die pillen genomen en nu nog zijn me pupillen supergroot

Kan iemand me van dit kutgevoel afhelpen, wat kan het zijn geweest? of ben ik dan miss wel verkracht ofso door zo'n verkrachtingspil

verkrachtingspil :confused:

Bengt

Bewuste gebruiker
kimberly17 zei:
Ik werd superachterdochtig, en twijfel nu nog steeds over dingen, ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag, khad heel veel last van vergeten en heb om gisteravond 8uur die pillen genomen en nu nog zijn me pupillen supergroot l

3 pillen zijn dus duidelijk te veel voor jou.

Lesje geleerd, noem ik dat... :wave:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Heb ik ook wel eens gehad met XTC en alcohol :) Hoor ik de maandag op school dat ik een boks op mn oog gekrege heb, aan meisjes hun kont zat, limbo zitten doen met n sjaal en van die toestande :openmouth:

Achja it sure was fun d8 ik dan :mrgreen:

Ook van een stevig avondje vodkazuipen herinner ik me vaag niets :confused: Nja

Dissonant

Bewuste gebruiker
kimberly17 zei:

lol

-spaceman-

Badass junkie
ik vraag me af wat je wil hoor... rustig maar hoor je bent inderdaar verkracht die kut pillen van tegenwoordig ook..

woow wazige post! :P

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
witte , roze dolfijntjes?

heb namelijk witte dolfijntjes.En 2weekjes terug op een avond genomen en de dag erna waren me pupillen ook nog erg groot.

Zat wel goed wauss,maar nie zo lang:(

DjTrips

Bewuste gebruiker
kimberly17 zei:
ik ben iets van 3-4 uur kwijt van me avond.. en alles is vaag

zo hoort het toch ^^, alhoewel 3-4uur nog niet veel is :tongueout:, long live the times when u remember a sun in the sky and the next flash is that same sun ^^ the next day...

Bovenaan