heel slecht bezig?

Izx

Experimenterende gebruiker
Wat maakt het nou uit hoe je er uit ziet... als je elke dag speed neemt ben je achterlijk bezig.

Ik hoop voor je dat je snel genoeg kan stoppen.

Northawke

Wijs gebruiker
Je hebt in eerdere posts van jezelf al vaker aangegeven dat je je eigen gebruik als een probleem begint te zien. Alleen omdat je lichaam nog geen uiterlijke sporen van verval toont, betekent dat niet dat ze er daarom niet zijn. En psychologisch laat het volgens mij ook wel sporen bij je achter (beoordeelt van wat je op DF zelf gezegd hebt). Misschien is professionele hulp of op z'n minst ondersteuning een idee?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je bent duidelijk trots op je lichaam, en niet zonder reden... :P Reden te meer om met die speed te stoppen, en volgens mij realiseer je je dat zelf nog als beste...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Ibra,

Heb je ook een shot van je gezicht ?

Want daar ging het toch om ?

:wave:

Je zou 2 maanden geleden al alles op een rijtje hebben.

Stonie

Shana_P

Belezen gebruiker
Jammer van dit forum vind ik altijd hoe hard sommige mensen soms worden aangepakt terwijl ze gwn een vraag stellen. Vaak door de 'wijze' gebruikers met veel posts, die spannen meestal samen.
Als je niks deftig hebt te zeggen of alleen de topic starter wil afbreken zeg je beter niks en laat je de topic links liggen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als je zulke foto's plaatst vraag je erom

Funky Monkey

Badass junkie
lol! Laat me raden... tekort aan zelfvertrouwen als persoon dus probeer je dat op te krikken met je lichaam en speed. Verder is het misschien handig om te weten dat spierweefsel het zwaarste weefsel (op botten na) is dat een lichaam heeft... Spier erbij en nogsteeds 7KG eraf... ben echt benieuwt wat er dan af is. Verder heeft je lichaam ook als truckje dat die zichzelf af kan breken behalve de dingen die die consiquent nodig heeft... aangezien je je spieren veel gebruikt zal hij andere dingen afbreken die die niet gebruikt. Je hersenen misschien :beer:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Shana_P zei:
Jammer van dit forum vind ik altijd hoe hard sommige mensen soms worden aangepakt terwijl ze gwn een vraag stellen. Vaak door de 'wijze' gebruikers met veel posts, die spannen meestal samen.
Als je niks deftig hebt te zeggen of alleen de topic starter wil afbreken zeg je beter niks en laat je de topic links liggen.

3 maanden gelden kwami e ook al met preices hetzelfde probleem.
Het advies van toen heeft ie compleet genegeert nu is ie zwaar hooked.

Dus Shan met je 25 berichten ..... was je daar toen ook bij ? nee he ?

Stonie

Shana_P

Belezen gebruiker
Ik check dit forum al veel langer als jij makker, ook al ben ik net geregistreerd. Heb nooit de behoefte gehad om me te registreren tot onlangs. Dus ik weet evenveel over de dingen als jij :wink:
Dat bedoel ik juist, ik met men zielige 25 posts word minderwaardig bekeken als een voleerd member hier... Wat ik ergens wel begrijp hoor.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
@Shan: maak een topic aan als je iets dwars zit? je hebt wel een punt maar ik moet stonie in dit geval duidelijk gelijk geven, ibra ofzo is gewoon een ongelooflijke sufferd die van ons geen medelijden kan verwachten, hij is gewoon stom geweest en gaat ook nog eens een beetje lopen blaten.

@ibra: :tearsofjoy: ik heb me echt stuk gelachen toen ik zag dat je gewoon je popi jopi status ging bevestigen met je ontzettend domme macho foto's, heel slim, je kop op internet zetten met je speed verslaving :beer:

Adreno

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Shana_P zei:
Ik check dit forum al veel langer als jij makker, ook al ben ik net geregistreerd. Heb nooit de behoefte gehad om me te registreren tot onlangs. Dus ik weet evenveel over de dingen als jij :wink:
Dat bedoel ik juist, ik met men zielige 25 posts word minderwaardig bekeken als een voleerd member hier... Wat ik ergens wel begrijp hoor.

@ shana,

Nee ik vraag het je toch ? Dus je wist ervan dat Ibra al maanden lang beloofd te stoppen en dan weer zielig gaat doen. ... daarom krijgt ie alleen de wind van voren want wie niet luisteren wil moet maar voelen.

Heb jij dan een beter advies voor hem, dan gewoon de pep nooit meer te nemen ?

Stonie

Lektroluv

Bewuste gebruiker
@ ibra_is_imba

2e foto

GADVEEEERRRRRRRRR DE GADVEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR...

Doe eens lekker normaal joh...

dude PULL YOUR PANTS UP!!! je kan net zo goed een sok dragen :openmouth:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
deranged, je bent een echte mongool... :openmouth: slachtoffer van de maatschappij jongen? AANDACHT NODIG OF ZO:confused:

de enige die hier (goede) advies geeft is lysergine,
ben bij de docter langs gegaan, bloed laten onderzoeken, en alles is perfect in orde,
met dagelijks gebruik ben ik ook gestopt, gewoon om uit te gaan is het moeilijk.
en doe maar verder met de negatieve reacties, i don't care, only god can judge me , bende ezels :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ja van je gelaat oftwel je aanzicht of je kop ....
Je wasbordje wordt alleen maar mooier van de pep, je kop waarschijnijk niet.
Hoe gaat het nu eigenlijk ga je ooit nog is echt kappen ?

Groet

Stonie

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:

Groet

Stonie

dagelijks of bijna dagelijks doe ik niet meer, (ook voor m'n portefeuille..)
ze begrijpt dat helemaal stoppen heel moeilijk is in het begin. ik vertel haar dan ook wanneer ik echt kut ben, en echt een nodig heb(alleen wanneer we uitgaan is dit)
de dag dat ik weet dat ik vader word... is't compleet gedaan, dat heb ik haar beloofd.. tijd om volwassen te worden vind ik.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:

Groet

Stonie
de (MEGA)puisten enz. heb ik nauwelijks nog doe ook wekelijks een zonnebank, helpt toch wel wat

Jezus, sommige mensen hier zijn echt onaardig hoor. IK neem wel al vier jaar ofzo dagelijks Ritalin (wat veel minder sterk is) en dat is echt geen probleeem. Je kan jaren uppers slikken zonder problemen. Kijk maar naar Jane Fonda, die leefde als actrice en model jaren op Dexedrine, cofee, cigies en yoghu, en die ziet er nog steeds geweldig uit.

Addick

Bewuste gebruiker
Speed is wel even wat anders he als ritalan en die andere gevallen.
Als ik een week pep dagelijks gebruik ben ik meteen depressief daarna een tijdje.

Uppers als speed zonder problemen ?
Denk het niet :wave:

Taat

Bewuste gebruiker
TrashyWhore zei:
Jezus, sommige mensen hier zijn echt onaardig hoor. IK neem wel al vier jaar ofzo dagelijks Ritalin (wat veel minder sterk is) en dat is echt geen probleeem. Je kan jaren uppers slikken zonder problemen. Kijk maar naar Jane Fonda, die leefde als actrice en model jaren op Dexedrine, cofee, cigies en yoghu, en die ziet er nog steeds geweldig uit.
Ga maar 4 jaar dagelijks aan de pep en kom hier dan maar eens aankloppen

Als dat nog lukt...

Drientje

DF-koning
Meisje wat ik ken heeft 10 jaar dagelijks pep gebruikt, eerst natuurlijk weinig maar toen ze werkloos werd ging het bergafwaarts. Ze heeft eens een poging gedaan te stoppen en was een week clean.
Haar ouders hebben haar verplicht laten afkicken en als ik haar nu zie kan ik niet een normaal gesprek met haar voeren. Ze is nog steeds verslaafd, nu aan de ritalin die ze voorgeschreven krijgt, en die ze ook snuift.

Haar concentratie is naar de klote, heeft een onwaarschijnlijk minderwaardigheidscomplex en ziet overal complotten tegen haar. Ze was, toen ik haar leerde kennen, zo'n 7 jaar geleden, een lieve, mooie en vriendelijke meid, had veel doorzettingsvermogen in haar werk en was zelfverzekerd. Ze wond de jongens om haar vinger en had veel sexappeal.

Nu is haar gezicht naar de klote omdat ze er iedere keer 'beestjes' in zag en met een nagelvijl zichzelf bewerkte, haar decollete is naar de filistijnen vanwege de speed en sexappeal is verdwenen met haar aparte tic die ze overheeft gehouden, na een ruzie met haar overbuurvrouw over een sterrekijker(weer die complot theorie). Ze is regelmatig helemaal bont en blauw geslagen vanwege haar paranoia en aandacht trekkerij.

Dus het zou wel lukken hoor na 4 jaar pep nog aankloppen, alleen of je nog te redden bent is een 2e!!!

X

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
was effe wat op forum aan het lezen, en kwam deze topic tegen

ben begin maart ongeveer gestopt met pep te nemen, voor mijzelf, en m'n vriendin, had het in begin wel wat moeilijk om uit bed te geraken, maar na één week ging dat beter, half maandje nadien heb ik werk gevonden, t'idée om nog eens een paar gram te halen spookte af en toe nog eens in m'n hoofd, maar wanneer ik aan sommige periodes denk neemt die goesting meteen af, heb nu af en toe last van pijne neus en tanden nu dat het koud is en het vriest, ma bon, ben al blij dat er niets ergers met mij mankeert, kon erger zijn na bijna een half jaar bijna dagelijks minstens 10 lijnen te hebben gesnoven...

ik smoor nu af en toe na het werk een jointje that's all :stoned:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
ibra_is_imba zei:
was effe wat op forum aan het lezen, en kwam deze topic tegen

ben begin maart ongeveer gestopt met pep te nemen, voor mijzelf, en m'n vriendin, had het in begin wel wat moeilijk om uit bed te geraken, maar na één week ging dat beter, half maandje nadien heb ik werk gevonden, t'idée om nog eens een paar gram te halen spookte af en toe nog eens in m'n hoofd, maar wanneer ik aan sommige periodes denk neemt die goesting meteen af, heb nu af en toe last van pijne neus en tanden nu dat het koud is en het vriest, ma bon, ben al blij dat er niets ergers met mij mankeert, kon erger zijn na bijna een half jaar bijna dagelijks minstens 10 lijnen te hebben gesnoven...

ik smoor nu af en toe na het werk een jointje that's all :stoned:
Goed man! je mag trots op jezelf zijn :)

Drientje

DF-koning
lucifer in the sky zei:
idd knap werk geleverd
en een jointje na het werk kan nooit kwaad, altijd denken aan de slogan.
1 joint a day keeps the doctor away :grin:
Niet waar het is:

an orgasm a day keeps the doctor away.

Bovenaan