Sukkel, je bevestigt hiermee alleen wat iedereen denkt.ibra_is_imba zei:hier is u belachelijk figuur met popi jopi praatjes

Shana_P zei:Jammer van dit forum vind ik altijd hoe hard sommige mensen soms worden aangepakt terwijl ze gwn een vraag stellen. Vaak door de 'wijze' gebruikers met veel posts, die spannen meestal samen.
Als je niks deftig hebt te zeggen of alleen de topic starter wil afbreken zeg je beter niks en laat je de topic links liggen.
Shana_P zei:Ik check dit forum al veel langer als jij makker, ook al ben ik net geregistreerd. Heb nooit de behoefte gehad om me te registreren tot onlangs. Dus ik weet evenveel over de dingen als jij
Dat bedoel ik juist, ik met men zielige 25 posts word minderwaardig bekeken als een voleerd member hier... Wat ik ergens wel begrijp hoor.

lysergine25 zei:@ Ibra,
Heb je ook een shot van je gezicht ?
Want daar ging het toch om ?
![]()
Je zou 2 maanden geleden al alles op een rijtje hebben.
Stonie
lysergine25 zei:Ja van je gelaat oftwel je aanzicht of je kop ....
Je wasbordje wordt alleen maar mooier van de pep, je kop waarschijnijk niet.
Hoe gaat het nu eigenlijk ga je ooit nog is echt kappen ?
Groet
Stonie
de (MEGA)puisten enz. heb ik nauwelijks nog doe ook wekelijks een zonnebank, helpt toch wel watlysergine25 zei:Ja van je gelaat oftwel je aanzicht of je kop ....
Je wasbordje wordt alleen maar mooier van de pep, je kop waarschijnijk niet.
Hoe gaat het nu eigenlijk ga je ooit nog is echt kappen ?
Groet
Stonie
Ga maar 4 jaar dagelijks aan de pep en kom hier dan maar eens aankloppenTrashyWhore zei:Jezus, sommige mensen hier zijn echt onaardig hoor. IK neem wel al vier jaar ofzo dagelijks Ritalin (wat veel minder sterk is) en dat is echt geen probleeem. Je kan jaren uppers slikken zonder problemen. Kijk maar naar Jane Fonda, die leefde als actrice en model jaren op Dexedrine, cofee, cigies en yoghu, en die ziet er nog steeds geweldig uit.

Goed man! je mag trots op jezelf zijnibra_is_imba zei:was effe wat op forum aan het lezen, en kwam deze topic tegen
ben begin maart ongeveer gestopt met pep te nemen, voor mijzelf, en m'n vriendin, had het in begin wel wat moeilijk om uit bed te geraken, maar na één week ging dat beter, half maandje nadien heb ik werk gevonden, t'idée om nog eens een paar gram te halen spookte af en toe nog eens in m'n hoofd, maar wanneer ik aan sommige periodes denk neemt die goesting meteen af, heb nu af en toe last van pijne neus en tanden nu dat het koud is en het vriest, ma bon, ben al blij dat er niets ergers met mij mankeert, kon erger zijn na bijna een half jaar bijna dagelijks minstens 10 lijnen te hebben gesnoven...
ik smoor nu af en toe na het werk een jointje that's all![]()
Niet waar het is:lucifer in the sky zei:idd knap werk geleverd
en een jointje na het werk kan nooit kwaad, altijd denken aan de slogan.
1 joint a day keeps the doctor away![]()