Hasj, wiet, alcohol

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal,

Laatst had ik een feest en we gingen bij mij thuis nog ff wat "indrinken" maar voornamelijk "inblowen" homemade waterpijp van me pa en dan word je goed stoned. Later op dat feest nog wat geblowd ( waterpijp meegenomen ) en veel van een groen drankje gehad. Maar toen gebeurde het ineens... ik werd misselijk, ik ging naar buiten om frisse lucht te krijgen, ben er eerst een aantal keren over me nek gegaan. Vervolgens ben ik gaan zitten en toen kwamen de ene trips naar de andere trips. Er kwam zelfs nog een klein ruzietje tussen een maat van me en iemand anders ( ik hield me er buiten, ik kon ook niet anders ) en op dat moment voel je je zó kwetsbaar! Trip na trip, maar na een uurtje voelde ik me niet meer misselijk.. leek erop dat ik nuchter werd.. heerlijk en de volgende dag had ik ook geen kater ofzo.

Het valt mij steeds meer op dat als je veel drinkt en eigenlijk teveel hebt gedronken en dat je bijna wel zeker weet dat je een kater krijgt de volgende dag, dat als je dan gaat blowen het proces veel sneller in werking gaat, zou dit kunnen kloppen?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik weet niet of dat zo is. Maar de combinatie wiet/hasj + alcohol probeer ik zelf in ieder geval zoveel mogelijk te vermijden :)

ts

Bewuste gebruiker
Waterpijp zei:
Het valt mij steeds meer op dat als je veel drinkt en eigenlijk teveel hebt gedronken en dat je bijna wel zeker weet dat je een kater krijgt de volgende dag, dat als je dan gaat blowen het proces veel sneller in werking gaat, zou dit kunnen kloppen?

Groene drankje ken ik niet, maar dit komt me wel bekend voor. Ligt er denk ik meer aan dat je wanneer je loopt te smoken, je niet zoveel zin hebt in bier en daardoor niet veel verder zuipt (wel op tijd begin met blowen
:wink: )

Drudge

Newbie
Waterpijp zei:
Hallo allemaal,

Laatst had ik een feest en we gingen bij mij thuis nog ff wat "indrinken" maar voornamelijk "inblowen" homemade waterpijp van me pa en dan word je goed stoned. Later op dat feest nog wat geblowd ( waterpijp meegenomen ) en veel van een groen drankje gehad. Maar toen gebeurde het ineens... ik werd misselijk, ik ging naar buiten om frisse lucht te krijgen, ben er eerst een aantal keren over me nek gegaan. Vervolgens ben ik gaan zitten en toen kwamen de ene trips naar de andere trips. Er kwam zelfs nog een klein ruzietje tussen een maat van me en iemand anders ( ik hield me er buiten, ik kon ook niet anders ) en op dat moment voel je je zó kwetsbaar! Trip na trip, maar na een uurtje voelde ik me niet meer misselijk.. leek erop dat ik nuchter werd.. heerlijk en de volgende dag had ik ook geen kater ofzo.

Ik heb wel eens veel alcohol en veel wiet tegelijk gebruikt en dat was iets wat ik nooit meer zal doen hehe. Ik vond het effect totaal niet prettig en ik verloor elke link met de werkelijkheid. Sindsdien gebruik ik ze nooit meer gelijktijdig.

spacekonijn

Badass junkie
Als je gewoon thuis bent en niet in een drukke stad of discotheek kan het echt wel heel erg relaxed zijn om eerst heel veel te drinken en dan echt te wachten tot een uurtje of 2 savonds ,drink je laatste biertje dan zo rond half 2 :) en dan net 1 wiet joint ( hoeft voor mij echt nog geen kwart gram in te zitten) en je bent helemaal van de wereld echt leuk gevoel dat als je ligt je steeds het idee hebt dat je omgedraaid word of naar de zijkant word gesleurd

matthijs

Badass junkie
Hmm bij het uitgaan kan he ook best heel erg chill zijn hoor, maar het kan ook heel makkelijk verkeerd gaan. Je moet gewoon heel goed van jezelf weten hoeveel je kan hebben van beide. Ik heb een beetje een probleem met blowen als in dat ik, als ik iets leuks ga doen sowieso moet blowen, dus uitgaan zonder blowen zit er voor mij niet in. Dit heeft wel tot gevolg dat ik een stuk minder geld kwijt ben aan drank enzo omdat ik als ik geblowd heb een stuk minder drink.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
Als je gewoon thuis bent en niet in een drukke stad of discotheek kan het echt wel heel erg relaxed zijn om eerst heel veel te drinken en dan echt te wachten tot een uurtje of 2 savonds ,drink je laatste biertje dan zo rond half 2 :) en dan net 1 wiet joint ( hoeft voor mij echt nog geen kwart gram in te zitten) en je bent helemaal van de wereld echt leuk gevoel dat als je ligt je steeds het idee hebt dat je omgedraaid word of naar de zijkant word gesleurd

en de volgende dag geen kater?

Waterpijp

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
kater heb ik nooit echt heel erg last van en als ik een kater heb boeit het me niet zo :)

Nou, geen kater voor mij, we hebben al een rode :wink: Niks is zo fucking shit als een kater vind ik en dan wat er vooraf speelt, kotsten kotsen.. Maar gelukkig als je veel drinkt en joints rookt.. krijg je geen kater :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
goh, met eerst smoren en dan veel drinken wodt je ook lekker scheef maar dan weegt het niet zo door op je lichaam en ik heb er vollen bak lachkiks van, zo ist zalig, maar andersom..

je voelt je zo zwak en echt superwous en de kans op kotsen is nu wel echt groot als je echt veel gedronken hebt..

duuuus: eerst smoren dan drinken en dan kun je zelfs nog verder smorezonder slcht te gaan en meestal is het echt zalig

Alcohol en wiet samen kan plezant zijn maar wel met mate. Bij mij is dat veel wiet en weinig alcohol. :smoke: Maar ik heb nog nooit moeten overgeven van wiet of combi alcohol/wiet.

crazyfool_girl

Experimenterende gebruiker
Precies een week geleden was ik dronken en ging toen een blowtje roken. en idd wat al gezegd is ; je verliest elke stap van de werklijkheid!
Ik wis het allemaal niet meer, ik wis wel wie iedereen was maar ik besefte het niet :( ik zag van alles gebeuren ,politie die ging ondervragen en foejeren (typ ht ff zoals je het zegt :P ) ik weet het allemaal maar het drong gewoon niet tot me door.
Op een geven moment toen ik achterop zat bij iemand om naar huis tegaan had ik een gevoel dat als ik nu me ogen zou sluiten ik zwaar bewusteloos zou neer vallen. en dat gevoel was zo sterk dat ik mezelf telkens wakker moest schudden.
Ik snap niet dat jij het zo prettig vind ( en andere trouwens ook)
maar voor mij duidelijk geen blow meer als ik dronken ben :smoke:

Bovenaan