Hasj slikken .. ?

Unstopable Maniac

Experimenterende gebruiker
yoo mensen, kheb wel eens gehoord dat je een brokje hasj ( 0.2 tot 0.5 ) kan inslikken door het in een rizla blauw vloeitje te draaien.
diegene zei dat het pas na 4 uur maximaal effect was, na 10 uur minder werd en na 15 uur helemaal uitgewerkt was.

om eerlijk te zijn .. :flushed: geloof ik er geen reet van dat het 10 tot 15 uur blijft werken, denk jij eranders over of weet je er informatie over ? hier kan je alles kwijt :smoke:

alvast bedankt grs Jaap :stoned:

Sarz

Belezen gebruiker
Ik kan je iig al vertellen dat het niet werkt. Ik heb geen zin om het hoe, wat en waarom neer te typen:tongueout:

Oom Klaas

Badass junkie
't Heeft mij wel effect gegeven, alleen moest ik meer nemen voor een zwakker effect.
Ik vind 't best zonde van je hasj, kan je beter thc boter maken.

3970

Wijs gebruiker
Slikken werkt, zoals met de zoekfunctie ook te vinden was geweest ( :rolleyes: ), maar het werkt inderdaad beter als je boter maakt, of bijv hasjchocomel :hearteyes: Lekker scheutje Amaretto erbij, en spacen maar!!!

cropp

Badass junkie
3970 zei:
hasjchocomel :hearteyes: Lekker scheutje Amaretto erbij, en spacen maar!!!

dat is heerlijk, en volgens mij ook lekkerder, ik denk dat lang niet al je hash verteert word als je het gewoon dooslikt, kun je het beter oplossen en opdrinken als je het mij vraagt

3970

Wijs gebruiker
Daar heb je denk ik gelijk in; als je het al zo door zou willen slikken, zou ik het zo goed mogelijk klein maken, dus raspen of verkruimelen ofzo.

Sarz

Belezen gebruiker
3970 zei:
Sarz zei:
Ik kan je iig al vertellen dat het niet werkt. Ik heb geen zin om het hoe, wat en waarom neer te typen:tongueout:

Het werkt wel...

Ja als je het verwerkt in bijvoorbeeld Hasjmelk, maar dan heeft het zich dus al gehecht aan vetten..
correct me if I'm wrong..

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik dacht dat THC een temperatuur van iets van 80 graden moest hebben voordat het psychoactief werd? Zal dan dus wel mis zitten.

Bovenaan