• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

trip reports van cannabis+info beginers

Hoi beste mede mensen van het form
Ik ben hier om antal goede en slechte ervaringen over cannabis te delen
En is tevens me 1ste drug die heb geprobeerd
Mijn 3de rapport
info en verschillende soorten wiet/harsj
Je hebt verschillende soorten wiet met verschillende effecten
Als eerst ga ik je vertellen over
De indica en sativa soorten

Een indica soort is een soort wiet
Waar je een body high krijgt
Je wilt gewoon relaxen
Zit lui zijn je lichaam kan zo zwaar aanvoelen dat je gewoon een half uur niet meer van je plek af kan komen .

De sativa soorten word je activer van
Heb je zin om te kloten, vrolijk krijg je vaker een lach kick van
En je hebt ook zeg maar hybride soorten die sativa en indica in zijn dat is beetje beste van alle bij als een goede hybride
60/40 zou ik aanraden
Wiet soorten
Haze
Kush
Wiet
Harsj soorten
Morcan harsj
Nederlandse wiet'harsj
50%50 ned marcan
isolater harsj opgepast extreem sterk ik heb er een gehad met 75%thc en zullen
Nog sterker versies doen
Normaliter is tussen 20%30 thc

En hier nog tips als je net te veel op hebt
Ga iets eten wat bij mij vaak hielp was iets met suiker heb je een droge mond drink iets je zult zien dat als je het op tijd door hebt dat je space de goede kant op kan sturen en wat je helemaal niet moet als denk ik ga te hard is mango die versterken de effecten die ervaring heb ik te minsten
1ste ervaring van me leven

Dan zou ik maar gelijk beginnen met
Waar het begon.Ik was 14 Jaar oud
Ik was verhuisd naar Rotterdam Oost toen der tijd ik Woonde er net 2 weken.
Jawel hoor de straatapotheeker
Had me al aangesproken. ik die eigenlijk van niks afwist want had ooit een hijsjes gekregen van toenmalig vriend die al 16 toen der tijd was waar ik niks van voelde toen had 1gram wiet bij hem gekocht voor €10 omdat ik dacht dat niet zo veel effect had maar wel geinig vond om te proberen.
Ik wist toen eigenlijk helemaal niks van drugs dus ik wachte tot 23:00 was zo dat ik stiekem een jointje kon draaien.
Maar de grap was.ik wist toen niet eens dat het met lange vloe en tip en tabak wert gedraaid ik rookte toen wel al shag en sigaretten.dus ik had het pure wiet in een shag vloeitje gestopt alleen bij de eerste keer draaien had hem wel in shag vloeitje kunnen draaien.aleen moment dat ik me shag formaat wietje wouw opsteken viel de helft uit me me raam omdat ik de wiet niet fijn genoeg had gekruimeld 2poging had nieuwe vloeitje
Dat was een succes dus eerst wiet.
Ervaring een succes ik stak hem op eigenlijk was ik na 3💨 al helemaal knetter stoned wist niet wat ik meemaakte lichaam voelde zwaar en vreet kick eerste keer
Ervaring 2
De eerste paar maanden waaren geweldige leerde meerdere mensen
Kennen die ook blowde. Altijd chillen tot 23:00 ook al was nog maar 14 het Was echt altijd gezellig vreet kicks en lach kicks altijd onzin praten/diepe gesprekken ik was denk ik wel de jongste van de groep was oudste waren 22 ofzo en mix tussen 14/22
Dus je kon wel zeggen dat ik vroeg ben
begonnen.
Toen ik 15 was leerde ik me crush kennen waar ik bijna 3 jaar achter aan heb gelopen😱😱 young me was a simp die had mij keer mee genomen om te chillen om te smoken toen ik 16 was
Toen wert mijn vrienden Kring super groot ik denk dat we met groep van 30 man in speeltuintje dat waaren leuke
Tijden maar dat was voor korte duur opgeven moment waaren we in groepjes verdeeld.
Maar moet zo naar me werk als ik niet vergeet zal na me werk vanacht antal
Bad ervaring vertellen.

Als later weer zin heb om te schrijven ga ik nog paar ervaring toevoegen

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: XMR
Bad gaan op cannabis
1
Ik ben benieuwd of jullie dit ook hebben meegemaakt.dit is een bad gaan ervaring
Ik had geen vloe meer om een joint te draaien dus ik had 1gram harsj opgegeten. Is super nasty btw.
Na iets langer dan uur voelde ik het opkomen.De start van space was super lekker Voelde me goed maar dat werd uiteindelijk strijden tot het was uitgewerkt telkens als in slaap wouw kreeg ik soort schok reactie en zat ik weer recht ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen het was heel raar. Soort error in me hooft ofzo terwijl ik de schok kreeg zag ook steeds soort jaren 90tv ruis als ik dan zat voelde ik me heel slecht hoop ik dat snel over was dit was meerdere keren gebeurd
op zelfde avond. Daar nooit meer gehad
2
ik was aan blowen met een vriend buiten
ik weet niet wat hij in de joint had gestopt
maar op geven moment zag ik zwart en witte strepen terwijl ik gewoon ook rest zag het was soort achter maar dan met je ogen
dit een van de heftigste ervaring die had
met wiet en harsj
3
space stroop wafels van een shop in Rotterdam centrum
ik wert nog gewaarschuwd dat ze sterk waren dus ik er 2 gekocht koste 5 euro perstuk. ik kwam thuis ik dacht ik ga
halve stroop wafel eten nou 90 minuten later merkte ik helemaal niks dus ik at de andere helft ook maar op na 20 minuten dacht m*****f****s ze hebben me opgelicht dus at ik de 2de stroop wafel
dat was dus grootste die kon maken op het moment. Toen klapte hij ineens in alles ging draaien en heb heel wasbak vol
gekotst
4
ik ging met paar gasten naar de Efteling
die wouden een spacemuffin halen bij een shop. In begin was leuk tot ik de achtbaan in ging daarna geen achtbaan
alleen de eerste attractie waar ik in ging
was leuk en prachtige dat was de Droomvlucht is echt geweldig als je high
bent

FerdFatoehaus

Badass junkie
Bad gaan op cannabis
1
Ik ben benieuwd of jullie dit ook hebben meegemaakt.dit is een bad gaan ervaring
Ik had geen vloe meer om een joint te draaien dus ik had 1gram harsj opgegeten. Is super nasty btw.
Na iets langer dan uur voelde ik het opkomen.De start van space was super lekker Voelde me goed maar dat werd uiteindelijk strijden tot het was uitgewerkt telkens als in slaap wouw kreeg ik soort schok reactie en zat ik weer recht ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen het was heel raar. Soort error in me hooft ofzo terwijl ik de schok kreeg zag ook steeds soort jaren 90tv ruis als ik dan zat voelde ik me heel slecht hoop ik dat snel over was dit was meerdere keren gebeurd
op zelfde avond. Daar nooit meer gehad
2
ik was aan blowen met een vriend buiten
ik weet niet wat hij in de joint had gestopt
maar op geven moment zag ik zwart en witte strepen terwijl ik gewoon ook rest zag het was soort achter maar dan met je ogen
dit een van de heftigste ervaring die had
met wiet en harsj
3
space stroop wafels van een shop in Rotterdam centrum
ik wert nog gewaarschuwd dat ze sterk waren dus ik er 2 gekocht koste 5 euro perstuk. ik kwam thuis ik dacht ik ga
halve stroop wafel eten nou 90 minuten later merkte ik helemaal niks dus ik at de andere helft ook maar op na 20 minuten dacht m*****f****s ze hebben me opgelicht dus at ik de 2de stroop wafel
dat was dus grootste die kon maken op het moment. Toen klapte hij ineens in alles ging draaien en heb heel wasbak vol
gekotst
4
ik ging met paar gasten naar de Efteling
die wouden een spacemuffin halen bij een shop. In begin was leuk tot ik de achtbaan in ging daarna geen achtbaan
alleen de eerste attractie waar ik in ging
was leuk en prachtige dat was de Droomvlucht is echt geweldig als je high
bent
Hasj opeten werkt niet dacht ik. Het moet eerst verhit worden om de thc vrij te geven.

Bovenaan