Hasj met heroine

Tommetjah

Belezen gebruiker
ik heb gehoord dat de rotterdamse coffeeshop Greenpoint hasj verkoopt, met 3% heroine erin, dit heeft de GGD onderzocht, maar omdat het zo'n klein percentage is, wordt er geen actie ondernomen. De hasj is goed, het geeft je een goed high gevoel. Zal dit door iemand verzonnen zijn, of heb ik echt aan de harddrugs gezeten? :P

wat denken jullie?

Lana

Wijs gebruiker
Hm als dat zo is, ga ´k m´n hasj ook maar ´s daar halen :P

Ik vind het een vreemd toevoegsel. Heroine in hasj. Zal de werking idd wel goed doen, maar vooralsnog vind ik het een raar verhaal. Ik zie ze daar nog niet mee klooien.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pillen met heroine worden ook al verkocht dus waarom geen hasj met hero ...

geef mij maar hollandse producten dan weet ik zeker dat het schoon is.

of gewoon lekker zoals Billy aan fde bruin maar dan wel genieten.

Stonie

frapannn

Bewuste gebruiker
Tommetjah zei:
ik heb gehoord dat de rotterdamse coffeeshop Greenpoint hasj verkoopt, met 3% heroine erin, dit heeft de GGD onderzocht, maar omdat het zo'n klein percentage is, wordt er geen actie ondernomen. De hasj is goed, het geeft je een goed high gevoel. Zal dit door iemand verzonnen zijn, of heb ik echt aan de harddrugs gezeten? :P

wat denken jullie?

Bij gedaan: schrijf je maar heroine erbij hahaha :)

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
heroine nooit gehoord, komt zo nu en dan wel eens voor dat er opium door de hasj zit, maar denk echt niet dat coffeeshops daar aan gaan beginnen, politie komt erachter en ze kunnen opdoeken.

azgaza

Badass junkie
Tommetjah zei:

wat denken jullie?

Ik denk dat ze opium bedoelen, het is wel eens voorgekomen dat in buitelandse hasj opium zit en da thebben de meeste gebruikers niet door; dat komt nog wel voor. De verkopers weten vaak ook niet dat er opium in zit, zij krijgen het. Ik heb wel eens hasj gekocht waar ik heel sterk het vermoeden had dat het erin kon zitten.
Dat is meestal zachte donkere hasj die als je er een vlam bij houd zelf gaat branden; en het high effect is ook anders, ipv. dat je op een bepaald pnt het maximum berijkt blijft het maar door gaan en sterker worden; als je dan te lang door gaat met opium volgt slaap, coma en uiteindelijk dood door overdosis; maar zo ver gaan mensen meestal niet.

Maar als er opium bedoelt wordt: dat komt wel voor.

Jeller

Badass junkie
opium lijkt mij ook logischer, al heb ik ergens gelezen dat je dat niet kunt roken (je moet chinezen), maar kweet nie of da bij hero wel gaat

flashkop

Bewuste gebruiker
ZAl idd opium zijn en die verhalen van bollen met hero is zo'n nonsense, dat geloof je toch zelf niet, die spikkels in die dollars is KLEURSTOF...

matthijs

Badass junkie
Er zitten in hasj volgens mij sowieso wel een aantal alkaloïden die ook in opium voorkomen. (Heb ik al wel eens eerder beweerd in een ander topic en toen had ik er ook geen bron van.) Ik weet vrij zeker dat ik dat ergens heb gelezen. Misschien dat ze dat hebben gevonden.

BillyBilo

Badass junkie
nee maar normaal gesproken komen er geen andere werkzame stoffen in hasj voor dan thc, en dit heeft niets in overeenkomst tussen welke alkoloide dan ook die in opium kan worden gevonden.

matthijs

Badass junkie
Maar hoe zit het dan met soorten wiet die een veel sterker effect geven?
In de hars zitten tientallen, misschien zelfs honderden cannabinoïden die allemaal met elkaar het effect bepalen. We kennen slechts een klein aantal Cannabinoïden bij naam. Als je kijkt naar de fingerprints van www.alphanova.nl
zie je een soort röntgen foto van een soort Cannabis. De Cannabinoïden worden weergegeven als een rij puntjes en vlekjes. Onderaan de print staan een aantal vlekjes die de Criptics worden genoemd. Dit zijn nog onbenoemde cannabinoïden.

bron:
www.groenvrij.nl/.../Vraag en antwoord over Cannabis.doc?SGLSESSID=35d0a11c24b6b94aaa023879bb806564

Tommetjah

Belezen gebruiker
bedankt voor jullie reacties

het zal dan waarschijnlijk gewoon een klein percentage opium geweest zijn, die ooit in een hasj van die coffeeshop zou zijn gekomen.

Maar, zolang je maar geen afkickverschijnselen van de opium van krijgt, blijf ik het smoken :stoned:

pepito

Bewuste gebruiker
Geloof er helemaal niets van, bullshit verhaal, broodje aap etc. Waarom het veel duurdere opium toevoegen aan hashish? om minder winst te maken zeker. Volgens mij heb je gewoon goede hash gerookt en dat effect kan behoorlijk sterk zijn.

MetaalKonijn

Badass junkie
^ Het lijkt mij dat opium in de landen waar 't vooral geproduceert wordt niet eens zo'n grotere waarde heeft dan hashish, dus in theorie zou zoiets best mogelijk kunnen zijn lijkt mij. Doch in praktijk lijkt 't me ook stug ja.

Jeller

Badass junkie
da ze ene beetje hero in bollen doen lijkt mij waarschijnlijker..

das goedkoper dan mdma en bovendien zult ge er ook goe scheef van worden

azgaza

Badass junkie
pepito zei:
Geloof er helemaal niets van, bullshit verhaal, broodje aap etc. Waarom het veel duurdere opium toevoegen aan hashish? om minder winst te maken zeker. Volgens mij heb je gewoon goede hash gerookt en dat effect kan behoorlijk sterk zijn.

Nee het is wel onderzocht; en in de landen waar het geproduceerd wordt; die hasj dus, is opium veel minder waard dan hier, zelfs het grootste export product. Dus landen als afghanistan etc.

Bovenaan