Tja dat is het lastige als je gewoon eerlijk tegen je huisarts kan zijn en kan zeggen dat het door de drugs komt. Maar dan zal hij vast zeggen dan moet je stoppen en dan houdt het op. Maar als het blijft terugkomen zou ik toch een keer naar de huisarts gaan of zelfs overwegen te stoppen en hopen dat het ophoudt. Ik ben nu ook moeten stoppen met als hoofdreden mijn hart, het is een orgaan wat niet oneindig veel schade kan incasseren. En gebruiken is in principe een aanslag op je lijf want het moet flink werken om drugs te verwerken. Mijn ervaring is met de huisarts en dergelijke dat ze eerst de klachten niet serieus nemen omdat je gebruikt, natuurlijk heb je er af en toe 1tje in de crisisdienst die je wel wil helpen. De meeste zeggen omdat je gebruikt dat je daar eerst maar mee moet stoppen, of je moet er heen gaan als de klachten er zijn. Maar uit eigen ervaring weet ik zolang je doorgaat met gebruiken met lichte klachten, wordt het alleen maar erger totdat je vanzelf een keer bij de dokter zit of erger. Zelf heb ik een paar jaar door gebruikt met hartklachten en het is alleen maar erger geworden tot het nu zo erg is dat als ik gebruik ik gelijk door kan naar een dokter of ziekenhuis. Maar als de klachten er ook zijn als niet gebruikt dan zou ik zeker wel naar de huisarts gaan.