Hartkloppingen

T

test

Gast
De eerste 10-15 minuten na het smoren van een joint heb ik vaak last van hartkloppingen, net alsof ik hard gelopen heb.
Was de joint te straf of lag het aan de weed zelf? Of aan nog iets anders?
thx

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Je hart moet harder pompen :)
Dit heeft denk k iedereen hier weleens meegemaakt :mrgreen:

En soms kunnen mensen hier ook nog eens omdat ze stoned zijn een soort angst aanvallen door creeren :sunglasses:

Dub23

Experimenterende gebruiker
Heb dat zelf ook,ligt eraan hoe stoned je bent.Heb zelf ook al 's een zware paniekaanval gehad maar,toen had ik echt wel veel te veel gerookt.

Als je met mate rookt valt het allemaal reuze mee.

Freezing

Bewuste gebruiker
Een joint is te straf als..? wat is straf in godsnaam.

Verder is dit volgens mij wel normaal, heb k ook wel vaker

Freezing

Bewuste gebruiker
Dub23 zei:
Heb dat zelf ook,ligt eraan hoe stoned je bent.Heb zelf ook al 's een zware paniekaanval gehad maar,toen had ik echt wel veel te veel gerookt.

Heb 1x paniekaanvallen gehad toen ik door een donker bos terug moest fietsen naar huis om 3 uur snachts. Werd helemaal gek, zag overal dingen bewegen ;p

azgaza

Badass junkie
Ik heb eigenlijk nog nooit hartkloppingen gehad van blowen, maar het schijnt een normaal mogelijk bijeffect te zijn.

Osi`

Bewuste gebruiker
Vroeger, in de begintijden dat ik begon te smoren. Had ik ook hartkloppingen soms. Vooral met straffere wietsoorten.

Maar nu heb ik (smoor nu al een jointje 10 minuten ofzo) mijn hand eens op m'n borstkast gelegd en ik voel m'n hart nu ook sneller kloppen dan normaal. Maar eerlijk gezegd merk ik het gewoon niet op tenzij ik m'n hand erop leg.

Is gewoon een effectje van wiet. ^^ Zeer normaal dus.
Mensen die zoiets voelen en denken dat het normaal is, kan dat uitlopen tot angst aanvallen en aangezien wiet ferm werkt op wat je voelt, kan dat nog eens goed versterken.

Gevolg = bang worden.

Osi`

Bewuste gebruiker
Freezing zei:
Dub23 zei:

Heb 1x paniekaanvallen gehad toen ik door een donker bos terug moest fietsen naar huis om 3 uur snachts. Werd helemaal gek, zag overal dingen bewegen ;p
Voila, da bevestig toch wat ik hierboven eigenlijk zei: Je denkt dingen te zien bewegen (omdat je dat ook ziet) en dan word je er gek van :tongueout: Als je die dingen als chill zou bekeken. Zou je toch geen paniekaanval gekregen hebben, maar je waart daar zeker onbekend mee?

Kan best ook ongelijk hebben van mijn theorie hé. Geen idee of da ook werkelijk zo is.

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Ja maar zonder poeier is er toch helemaal geen joint.
Of bedoel je met straf een wietjoint ofzo?
Of een joint waar op zn minst wiet inzit?

teebo

Bewuste gebruiker
kan het niet zijn van de tabak?
ik ben altijd een kwartier duizelig, soms met hartkloppingen omdat ik niet rook

T

test

Gast
Freezing zei:
Een joint is te straf als..? wat is straf in godsnaam.

Verder is dit volgens mij wel normaal, heb k ook wel vaker

Of ik hem te straf gemaakt had: dat er veel meer wiet inzat dan ik gewoon ben

Excuseer trouwens :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
teebo zei:
kan het niet zijn van de tabak?
ik ben altijd een kwartier duizelig, soms met hartkloppingen omdat ik niet rook
Zou niet uitmaken hoor, als je voor de eerste keer rook in je longen zou krijgen na een tijdje niet meer te hebben gerookt, wordt je toch vaak duizelig. Zuurstof tekort hé :wink:

Love it zelfs, eerste peuk opsteken van de dag elke avond. En dan voel je die dikke rush. En dan is't weer weg :(

Vind het een zaliger gevoel dan stoned zijn eigenlijk, want voel me dan knetter de eerste minuut.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Knorgoeroe zei:
De eerste 10-15 minuten na het smoren van een joint heb ik vaak last van hartkloppingen, net alsof ik hard gelopen heb.
Was de joint te straf of lag het aan de weed zelf? Of aan nog iets anders?
thx

Dat is normaal als je weed/hasj gerookt hebt :)

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
ik heb dit ook, ook al vaak paniek aanvalle gekrege daardoor. Ik heb er mij echt overheen moete zette want altijd als ik rookte voelde ik mij slecht en raakte ik een beetje in paniek. Wat ik wel klote vind ik da ik zeer snel buite adem ben als ik gerookt heb. Als ik een kleine inspanning doe wanneer ik een joint op heb dan gaat men hart tekeer als een gek en ben ik volledig buiten adem. Mssn moet ik maar weer eens wat minder gaan rooke want nu dat ik vakantie werk heb gedaan heb ik weer veel geld en rook ik weer elke dag :rolleyes:

Bovenaan