Happy Caps

Purple haze

Bewuste gebruiker
Heeft iemand ervaring met happy caps? Ik ben op zoek naar iets waar ik licht van ga trippen maar het moet niet te heftig zijn. Heb helaas geen trip sitter en ik wil het wel veilig houden. Zijn die happy caps wat en zo ja welke. Ik heb er totaal geen ervaring mee en ik ben nieuwsgierig of het wat is. Ik wil geen link neerzetten van een online smartshop (reclame) dus daarom laat ik een foto zien zodat jullie weten waar ik het over heb.

Er zijn nog veel meer van dit soort pillen maar ik ga maar 1 foto neerzetten :wink:

Fulairyn

Belezen gebruiker
Als je dan geen reclame wilt maken, moet je ook niet de afbeelding van die website linken :P

maar ik heb een half jaar geleden ook deze capsules genomen, eerst 1tje en een uur later de overige drie, het enige wat ik voelde was een lichte tinteling op m'n hoofd.
naar mijn mening zeker niet psychedelisch.

Funky Monkey

Badass junkie
Alleen van de Trip-E ga je trippen, maar een LSA trip is nou niet bepaald ligt heb ik begrepen, of er was iets met bodyload ofzo :beer:

Als je wil wil trippen zou ik 2cb aanbevelen :)

Funky Monkey

Badass junkie
Hmm of paddo's, 2cb is zelf een hele veilige rustige (als je een beetje een normale dosis neemt) trip (is alleen visueel) bij paddo's kunnen er ook dingen naar boven komen waardoor een lichte trip toch nog wel zwaar word.

TrippyShit

Badass junkie
Happy caps werken voor geen meter. Misschien dat je wat apparts meemaakt als je nog nooit getript hebt maar anders niet.

En nick, k heb gister voor het eerst 2c-b op. Kleine dosis. En heb de heftigste mental trip ooit gehad.. Dus zo rustig en veilig hoeft dat niet te zijn :P

Funky Monkey

Badass junkie
Ik liep me serieus eerst echt af te vragen hoe je me naam wist... :beer:

Alle mensen die ik ken vinden 2cb juist alleen visueel en helemaal niet mentaal, maar misschien als je nog nooit getripped heb dat je het zo'n ervaring vind dat het toch ook wel mentaal werkt ofzo?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Afrader, ik ben er goed ziek van geworden. Ik had er dan wel bij geblowd en gedronken, maar ik ben nog nooit zo misselijk geweest, heel de fcking bus ondergekotst :kots:

Misschien als je er niet bij blowt/drinkt, en er maar 2 van de 4 pakt dat het plezierig kan zijn... maar ik raad het je af.

TrippyShit

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Ik liep me serieus eerst echt af te vragen hoe je me naam wist... :beer:

Alle mensen die ik ken vinden 2cb juist alleen visueel en helemaal niet mentaal, maar misschien als je nog nooit getripped heb dat je het zo'n ervaring vind dat het toch ook wel mentaal werkt ofzo?

Ik heb zo'n 16x eerder getript op paddo's en lsd :P Ik had juist totaal geen 'echte visuals'. Alleen in een veel te kleurrijke mcdonalds zag ik soms wat ademen. Maar voor de rest zag alles er alleen uit zoals het er altijd uitziet als je tript. Zegmaar als je paddo's ophebt en je zit in zo'n vlaag zonder visuals. Maar mentaal was het echt heftig. Als het 3uur langer geduurd had, had ik het opgegeven. Ik heb zelfs een moment gehad wat ik nog NOOIT heb meegemaakt. 2 vrienden deden net of ze over me aant praten waren. Ik kon erom lachen, wist dat het grapje was. Wat later waren ze allang opgehouden maar ik dacht dat ze het nog steeds over me hadden. Ik zeg zo 'ja zoiets moet je niet doen als ik trip'. Later zeg ik zelf dat ik er zo 1 op zn bek ga slaan, en ik werd helemaal paranoia. Toen opeens drong het tot me door dat mensen dit bedoelde met. 'Een vriend van me dacht dat we over hem zaten te praten' of 'hij dacht dat we alles sarcastisch bedoelde'. En toen kwam ik weer een beetje bij zinnen. Maar voor 3seconde had ik het engste gevoel wat ik ooit gevoeld heb. Als ik mezelf daarin verloren was had het ook goed fout gegaan.

shokora

Wijs gebruiker
Trip-e heb ik een (paar?) jaar geleden ook genomen maar ik voelde er bar weinig van :( Alleen een beetje vaagheid en wat energy door de guarana =\

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Voordat ik ervaring had met andere trip middelen ben ik begonnen met smartdrugs, de NXT phase en de happy caps ken ik zeker goed, als je zo rond de 1,80m bent en 80 kilo weegt begin dan met 3 capsules op een lege maag(de oranje happy caps, de trip-E), drink ze met een fruit sapje, van te voren kun je of een shot whisky/wodka nemen om je maag te verdoven, of melk om je maagvlies te versterken(kan zwaar op de maag vallen die caps).
ik ervaarde altijd een goeie euforie en zeeeeer lichte 'visuals', vooral kleuren, en flashes van dingen die er wel of niet zijn..
Ik persoonlijk zag mensen oranje en de lucht paars, zegmaar je kleur waarneming verandert enigsinds.

Voor de ervaren tripper zijn de uitwerkingen erg teleurstellend maar voor de net beginnende drugs gebruiker kan dit een leuk middel zijn..
Ik ben er ook van overtuigd dat ik er nu weinig tot niks van zou waarnemen.
en kwa prijs/kwaliteit is het niet rendabel.. maar als je licht wil beginnen zijn die trip-E caps wel leuk.

TrippyShit

Badass junkie
Ik weet zelf niet wat er in de trip-e zit maar er is een cap die wel 'echt' werkt. Want wat dripptone omschrijft maken zelfs de meeste mensen niet mee die nog nooit getript hebben. Er is ook een cap die onder andere een kleine hoeveelheid LSA bevat. Een vriend van me heeft deze ooit eens genomen toen we pas 2x paddo's gedaan hadden en die werkte wel echt. Dat zou een goeie zijn voor de eerste keer. Meer kans dat je wel gewoon echt wat gaat merken, maar zeker niet te heftig. 9vande10 caps die je bij de smartshop haalt zijn troep. Dan kan je beter je 12euro zo opvreten dan merk je waarschijnlijk meer..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
Ik weet zelf niet wat er in de trip-e zit maar er is een cap die wel 'echt' werkt. Want wat dripptone omschrijft maken zelfs de meeste mensen niet mee die nog nooit getript hebben. Er is ook een cap die onder andere een kleine hoeveelheid LSA bevat. Een vriend van me heeft deze ooit eens genomen toen we pas 2x paddo's gedaan hadden en die werkte wel echt. Dat zou een goeie zijn voor de eerste keer. Meer kans dat je wel gewoon echt wat gaat merken, maar zeker niet te heftig. 9vande10 caps die je bij de smartshop haalt zijn troep. Dan kan je beter je 12euro zo opvreten dan merk je waarschijnlijk meer..

Trip-E capsule bevat: Baby hawaiian woodrose, guarana, passiebloem, niacine, vitamine B6, magnesiumstearaat, l-arginine, L-Tyrosine.
En wat betreft mensen die nooit trippen die dat niet mee maken ben ik wel met je eens ja :P

Maar die trip E heeft toch echt wel een effect, zeer licht en dat is wat je wil toch?
Gewoon 3 a 4 caps op lege maag en je merkt ze zeker.

Nog even over caps die niet werken, meeste mensen nemen 1 cap zoals op de verpakking staat en zijn dan verbaasd dat het niet werkt.
De fabrikant moet dit melden anders mag het niet verkocht worden, het zijn 'vitamine preperaten', echter is dit volslagen onzin en kun je gerust het hele doosje weg slikken.
Maar op lege maag lijkt 3 me meer dan voldoende.
Ik heb trouwens het best strak gestaan op ephedra caps, de goeie ouwe, 1 doet nauwelijks iets maar 4 a 5 op een lege maag en ik stond strakker dan op speed of pille.

TrippyShit

Badass junkie
DrippTone zei:
TrippyShit zei:

Trip-E capsule bevat: Baby hawaiian woodrose, guarana, passiebloem, niacine, vitamine B6, magnesiumstearaat, l-arginine, L-Tyrosine.
En wat betreft mensen die nooit trippen die dat niet mee maken ben ik wel met je eens ja :P

Juist, zulke moet je hebben. Hawaiian Baby Woodrose, kortom, LSA. Die kunnen, als je voor een eerste keer gaat trippen, toch duidelijk wel wat verandering in waarneming veroorzaken. Als er staat drop 1 of 2 capsules, doe er dan 3of4 anders merk je er gewoon helemaal niks van.
Hoop voor je dat je er wat van merkt, anders kan je altijd alsnog je 12euro opvreten. Laat in dat geval een reportje achter..

Escoban

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens van die capsules gekocht. Een pakje van vier stuks. Ik had de eerste keer gewoon twee van die capsules ingenomen, en ik moet zeggen dat het wel werkte. Na iets meer dan een uur begon ik me gewoon heel erg stoned te voelen. Vervolgens dronk ik een biertje wat een iets minder goed idee was. Want hierdoor begon ik me vrij misselijk te voelen. Al trok dit gevoel wel weg na een half uurtje ofzo. Aan het einde van de avond heb ik nog lichte visuals gehad en voelde ik me juist heel high.

De tweede keer dat ik ze nam, voelde ik er echter helemaal niks van. Ik voelde me wel een beetje stoned en opgepept. Maar verder helemaal niks. Best apart dus.

Maar voor mij was het de eerste keer dat ik ook maar iets van visuals ofzo had, dus vond ik het nog steeds de aankoop waard. Ik heb ook wel een paar keer gewone Hawaiian baby woodrose zaadjes gegeten. En die hebben naar mijn mening toch wel een sterker effect. Al gingen ze bij wel gepaard met wat buikpijn en misselijkheid.

Purple haze

Bewuste gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Afrader, ik ben er goed ziek van geworden. Ik had er dan wel bij geblowd en gedronken, maar ik ben nog nooit zo misselijk geweest, heel de fcking bus ondergekotst :kots:

Misschien als je er niet bij blowt/drinkt, en er maar 2 van de 4 pakt dat het plezierig kan zijn... maar ik raad het je af.

Ja hehe, veel drinken en blowen erbij, lekker slim.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Nou ja, veel.. wel wat. Ik probeer je ook alleen maar advies te geven, take it or leave it.

En mn maat, die maar 1 of 2 jointjes mee had gerookt, niet gedronken, en maar 2 van de 4 caps had gepakt had ook maagkrampen.

Maar, see for yourself.

Gemini

Badass junkie
Hier is al eens een topic over geopend, meen ik me te herinneren. Volgens mij opende Angramar die.

webjunk

Newbie
Ik heb tweemaal Happy Caps geprobeerd. Dit waren Lounge-E en Trip-E. Beide vielen eigenlijk nogal tegen. Bij de Lounge-E werd ik voornamelijk erg ontspannen en voelde ik steeds tintelingen over mijn lichaam. Het was niet onaangenaam maar verder deed het weinig.
De Trip-E beviel mij nog minder. Hiervan heb ik eigenlijk helemaal niets gemerkt, behalve dat ik totaal niet meer kon slapen, waarschijnlijk door de guarana die hierin zit.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb wel eens van die HBW zaadjes genomen. Ik had geen visuals, maar ik ben nog nooit zo duf geweest. Ik had alleen maar die boddyload, en die vond ik klote.

Bovenaan