TrippyShit zei:
Ik weet zelf niet wat er in de trip-e zit maar er is een cap die wel 'echt' werkt. Want wat dripptone omschrijft maken zelfs de meeste mensen niet mee die nog nooit getript hebben. Er is ook een cap die onder andere een kleine hoeveelheid LSA bevat. Een vriend van me heeft deze ooit eens genomen toen we pas 2x paddo's gedaan hadden en die werkte wel echt. Dat zou een goeie zijn voor de eerste keer. Meer kans dat je wel gewoon echt wat gaat merken, maar zeker niet te heftig. 9vande10 caps die je bij de smartshop haalt zijn troep. Dan kan je beter je 12euro zo opvreten dan merk je waarschijnlijk meer..
Trip-E capsule bevat: Baby hawaiian woodrose, guarana, passiebloem, niacine, vitamine B6, magnesiumstearaat, l-arginine, L-Tyrosine.
En wat betreft mensen die nooit trippen die dat niet mee maken ben ik wel met je eens ja :P
Maar die trip E heeft toch echt wel een effect, zeer licht en dat is wat je wil toch?
Gewoon 3 a 4 caps op lege maag en je merkt ze zeker.
Nog even over caps die niet werken, meeste mensen nemen 1 cap zoals op de verpakking staat en zijn dan verbaasd dat het niet werkt.
De fabrikant moet dit melden anders mag het niet verkocht worden, het zijn 'vitamine preperaten', echter is dit volslagen onzin en kun je gerust het hele doosje weg slikken.
Maar op lege maag lijkt 3 me meer dan voldoende.
Ik heb trouwens het best strak gestaan op ephedra caps, de goeie ouwe, 1 doet nauwelijks iets maar 4 a 5 op een lege maag en ik stond strakker dan op speed of pille.