Ja herken dit, Niet bij me zelf maar vrienden van me hebben dit de laaste tijd vaak gehad.
Dit komt doordat als je te lang waker blijft ongeveer 4/5 dagen je hersenen een beetje doordraaien
Een vriend van me is vorigeweek opgenomen in het ziekenhuis
het begon leuk we zouden een pep party houden aangezien dat we 2 weken ervoor een pep weekend hadden gehouden leek het ons nu leuk om een pep week te houden
zijn ouders warren op vakantie dus, We hadden al een locatie
warren met zijn 15 e Ongeveer
nou emaal beetje donker geworden begonnen we Grammen pep op taffel genoeg pillen oor 10 man ( wat wel beetje raar was want ik was de enige die pillen slikte heb dus ook erg mijn best gedaan

zonebril op en slikken maar )
zow is dit een paar dagen doorgegaan.
tot op de 3e dag toen was ik ut zat

veel te veel geblowt enzow en naja je kan ook niet zeggen dat ik ernegie krijg van pillen
Ik lekker me lieve bedje opgezocht
Een dag later ging het al fout met hem hij begon heel achterdogtig te worden hij vertrouwde niemand meer. ( vrienden waar die al 17 jaar mee bevriend was )
Hij heeft zich net voor het gebeurde afgesloten van de groep en is naar boven gegaan
Toen iemand naar boven ging om te vraagen of die ook nog naar beneden kwam.
Begon die heele afstandelijk te doen en zij dingen als
* Ja ik weet het wel , jhaaa jullie zitten samen te spannen.
toen iemand vroeg waarom die dat zij zij hij, Ja dat weet je wel doe maar niet alsof je dom bent.
Laters is gebleken dat hij toen hij zich even had afgezondert van de rest van de groep dingen of gehalucineert heeft of meschien in slaap is gevallen en toen, en Droom gehad heeft die een beetje te realistiche leek.
hij had het over dingen die maanden geleden gebeurt waaren en in zijn belevenis kwammen vrienden voor die we al maanden niet gezien hadden
toen hij uiteindelijk inzag is hij naar beneden gegaan en heeft zich weer bij de groep aangesloten maar is gestopt met pep en pillen ezn
Toen is hij die aankomende nacht waker gebleven en had toen weer besloten om veder te gaan met de pep
de zon bdag ochtend erna begon hij te hiperventieleeren en kreeg bijna geen adem dit heeft 2 uur aangehouden
hij is toen door een paar vrienden met een rotgang naar het ziekenhuis gereden ongeveer 20 kilometer vederop.
overal door rood en ver over het maxium snelheid
In het ziekenhuis is hij toen weer bij positiefen gebracht doormidel van allerlij medicijnen.
Hij heeft zij lesje nu wel geleert hij gaat nooit meer aan de pep.