Hallucinatie flashbacks

ELPY10

Newbie
Hey

elke keer als ik XTC gebruik ga ik gegarandeerd hallucineren (piercings, brillen, je kent t) ik heb daar geen problemen mee hoor..Maar het vage is dat als ik weer uit ga, en ik gebruik helemaal niets, of alleen pep, dan lijkt het net of ik de piercing hallucinatie weer mee maak. Alleen dan iets minder gedetailleerd en lang..Maar ik kan het toch duidelijk herkennen als die hallucinatie, en het komt ook regelmatig terug op dezelfde avond. Ik heb dit alleen als ik in de club sta, en niet in daglicht, in daglicht heb ik sowieso nog nooit gehallucineerd op XTC. Ik word hier niet echt bang van ofzo, maar ik vind het gewoon heel vreemd. Heeft iemand anders dit ooit een keer meegemaakt?

J86

Bewuste gebruiker
Niet echt.

Wel heel licht, als ik bijv moe ben en 's nachts naar huis fiets dat ik soms dingen zie die me doen denken aan xtc hallucinaties. Je gaat er ook wat meer op letten. Maar heel duidelijk heb ik het nooit. Meer af en toe als ik iets in de verte zie.

Intoxication

Bewuste gebruiker
misschien zet je lichaam sneller om in de hallucinerende variant MDA maar dit lijkt me onwaarschijnlijk, als je steeds dezelfde pillen neemt denk ik dat het daaraan ligt..

martin van nu

Belezen gebruiker
ELPY10 zei:
Hey

elke keer als ik XTC gebruik ga ik gegarandeerd hallucineren (piercings, brillen, je kent t)

Nee, dat ken ik niet.
In jaren XTC gebruik, maar iets van 3 keer dingen gezien die er niet waren, maar dat waren meer ernstige vergissingen "dude, ik zou op me graf zweren, dat jij dat was die net voor me neus werdt afgevoerd door security"
Dat je elke keer dezelfde hallicunaties hebt, over dezelfde dingen, ligt toch echt aan jouw.

Miss J

Bewuste gebruiker
martin van nu zei:
Nee, dat ken ik niet.
In jaren XTC gebruik, maar iets van 3 keer dingen gezien die er niet waren, maar dat waren meer ernstige vergissingen "dude, ik zou op me graf zweren, dat jij dat was die net voor me neus werdt afgevoerd door security"
Dat je elke keer dezelfde hallicunaties hebt, over dezelfde dingen, ligt toch echt aan jouw.

Dus als jij het niet hebt, ligt het direct aan hem? :P Waarschijnlijk niet dus want ik heb ook meestal dezelfde hallucinaties...

Sarori

Bewuste gebruiker
Inderdaad Miss J., zoveel mensen zoveel wensen :)

Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van, maar misschien komt dat wel omdat ik al piercings heb? :confused:

Ben trouwens wel nieuwsgierig wat dat nu is, een "piercing-hallucinatie"...

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
martin van nu zei:
ELPY10 zei:
Hey

elke keer als ik XTC gebruik ga ik gegarandeerd hallucineren (piercings, brillen, je kent t)

Nee, dat ken ik niet.

Ik heb heeeeel vaak dezelfde halucinaties die terug komen hoor.
En dan VOORAL de bril :tearsofjoy:

J89

Experimenterende gebruiker
ik heb wel vaak (en volgens mij is dat pas echt sinds dat ik drugs gebruik :P)
dat als ik bijv op de wc zit ofzo, en ik zit naar de grond te staren
dat het een beetje gaat golven :grin: a la paddostijl
alleen dan heel licht
ik vind het wel chill :tearsofjoy:

Spees174

Belezen gebruiker
J89 zei:
ik heb wel vaak (en volgens mij is dat pas echt sinds dat ik drugs gebruik :P)
dat als ik bijv op de wc zit ofzo, en ik zit naar de grond te staren
dat het een beetje gaat golven :grin: a la paddostijl
alleen dan heel licht
ik vind het wel chill :tearsofjoy:

haha ja ik heb precies hetzelfde! Vooral bij vloeren met een beetje een patroon, dan lijkt het net alsof de bovenste laag eraf zweeft, vooral als ik heel moe ben. Wel vaag, maar wel chill idd :tearsofjoy:

ELPY10 zei:
Hey

elke keer als ik XTC gebruik ga ik gegarandeerd hallucineren (piercings, brillen, je kent t) ik heb daar geen problemen mee hoor..Maar het vage is dat als ik weer uit ga, en ik gebruik helemaal niets, of alleen pep, dan lijkt het net of ik de piercing hallucinatie weer mee maak. Alleen dan iets minder gedetailleerd en lang..Maar ik kan het toch duidelijk herkennen als die hallucinatie, en het komt ook regelmatig terug op dezelfde avond. Ik heb dit alleen als ik in de club sta, en niet in daglicht, in daglicht heb ik sowieso nog nooit gehallucineerd op XTC. Ik word hier niet echt bang van ofzo, maar ik vind het gewoon heel vreemd. Heeft iemand anders dit ooit een keer meegemaakt?

Wel raar is dat, maar misschien komt het omdat je in het donker details niet goed ziet, en dat je hersenen het dan 'omvormen' naar wat je eerder gehallucineerd hebt...

Miss J

Bewuste gebruiker
Spees174 zei:
haha ja ik heb precies hetzelfde! Vooral bij vloeren met een beetje een patroon, dan lijkt het net alsof de bovenste laag eraf zweeft, vooral als ik heel moe ben.

Goed omschreven, precies zoals ik het meestal zie. Werkt ook heel goed met muren of plafonds waar structuur op zit! :grin:

Spees174

Belezen gebruiker
hehe gelukkig zijn er dus medespacers die ook in nuchtere toestand spacen net als ik :sunglasses: ik was al bang dat ik gek werd :P

Bovenaan