Hai

Chimera

Bewuste gebruiker
:wave:

Ik gebruik nog niet zolang Speed maar ik denk hoe meer info hoe beter. Ik doe het nu eigenlijk net 2 weken oid, maar wel best veel geloof ik, ik heb ook nergens last van verder, alle nadelen ben ik nog niet tegengkomen. Anyways, ik wil wel eens mijn ei kwijt en om nou tegen mijn moeder aan te lullel over harddrugs lijkt me niet zo'n strak plan. :wink:

Ik denk ik stel me hier ff voor want speed is het enige wat ik gebruik
Grtz

Chimera

Marcel

Belezen gebruiker
Welkom!

Ik zou wel eerst ff wat lezen over speed...je zult niet de eerste zijn die het te lekker gaat vinden. Er zitten wel degelijk behoorlijke gevaren aan. Lees maar de ervaringen op dit forum.

Enjoy!

Chimera

Bewuste gebruiker
Hai marcel,

Thanks, ik ben ook veel bezig met informatie lezen op het net.. Ik ben alleen nog nergens tegengekomen dat iemand nergens last van heeft. Dus bijvoorbeeld, ik eet gewoon, ik slaap 3 a 4 uur per dag (wat goed uitkomt ivm mijn muziek), ik kauw niet etc.. Ben ook op een stel-je-vragensite beland, en heb daar het verhaal ook gemaild. Ik zal inderdaad ook eens kijken bij de ervaringsverhalen hier, thanks

Grtz
Remko

roaren*

Bewuste gebruiker
ja das wel normaal dat je nog van niets last hebt... gebruik maar eens een paar maanden.. dan ga je het wel voelen, speed is leuk maar gebruik et met mate, want voor je het weet hang je eraan..

-hoeveel gebruik je dan en om de hoeveel dagen?

grtz

Chimera

Bewuste gebruiker
Goedenavond,

Ik gebruik toch wel zo goed als elke dag speed, maar dat heeft nu de reden dat ik niet graag zie dat het uitwerkt op mijn werk (ik werk in 3 shiften) vandaag however heb ik 8 uur geslapen dus ik zie geen reden om vandaag te nemen. Ken niet zeggen hoeveel, niet veel iig. Ik heb 2 weken terug een gram gekregen, en die is nu bijná op.

Marcel

Belezen gebruiker
mmm, bijna elke dag is toch wel een hoge frequentie hoor. Ik heb vrienden problemen zien krijgen die minder vaak speed gebruikte.

En helaas treedt er na enige tijd tolerantie op zodat je steeds meer nodig hebt. Chronische gebruikers (wat jij zo bent al het nog even duurt) hebben vaak 2 tot 3 keer de 'gemiddelde' hoeveelheid nodig.

Ik zou heel voorzichtig zijn als ik jou was....

roaren*

Bewuste gebruiker
mja maar een gram in twee weken is toch wel niet zo veel.. probeer het zo te houden en niet elke dag gebruiken, en zoals marcel al zei, na een tijdje ga je meer nodig hebben om hetzelfde effect

selly

Experimenterende gebruiker
Mijn vriend en ik gebruiken ieder weekend speed.
en ik heb ook nergens last van maar mijn vriend zegt altijd als het is uit gewerkt ik voel me brak of een zombie :cry:
hij is dan misselijk en heb hoofdpijn en is duizelig, maar ik zelf heb dat nooit.
Het enige verschil is dat hij niet eet als hij gebuikt en ik wel, ik eet alles gewoon hele warme maaltijden.
en ik denk dat ik daarom geen brak gevoel heb en hij wel
het enige wat ik heb is de vermoeidheid maar dat lijkt me logisch :wave:

Mac...

Badass junkie
Yep altijd blijven eten. Ik maak die fout ook nog wel eens, maar die hoofdpijn ed komen echt wel van een te kort aan voedingsstoffen. Alleen op pep kun je de moter echt niet laten lopen. En natuurlijk ook veel drinken. Melk de dag na de pep is ook heel goed, want dit werkt als een anti-gif...

roaren*

Bewuste gebruiker
duizeligheid heb ik ook altijd. Wat er ook goed helpt na pep of x proteine drank, zo'n poeder dat die manne gebruiken in de fitness

Mac...

Badass junkie
Ja is idd ook heel erg goed, zitten ook veel voedingsstoffen in, dus je spieren kunnen meteen weer beter verbranden.

Chimera

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik eet idd gewoon nog elke dag goed en neem daarbij vitamines. Eerder was ik erg tegen harddrugs, na de verhuizing naar Den haag en het ontmoeten van iemand met dezelfde hobby als ik, namelijk muziek, en ná mijn 2.5 week lang durende futloosheid begon ik informatie te zoeken op het net. Ik wist dat hij in het weekend gebruikte, en s'nachts altijd doorwerkte aan zijn beats, en aangezien dat mijn grootste liefde is vroeg ik aan hem wat speed. En zo is het voor mij eigenlijk begonnen. Ik weet wel dat ik op moet passen, maar ik geef ook eerlijk toe dat het lastig is om het niet te doen, ook ivm met mijn werk. Ik neem dus niet zoveel dat ik helemaal strak sta oid, dat is wel het laatste wat ik wil bereiken ermee. Ze zeggen dat mensen met psychologische menkamenten er anders op kunnen reageren, en dat zal misschien het een en ander verklaren.. Heb eerder de diagnose bps gehad, nu ben ik daar wel overheen gegroeid in de zin van ik weet hoe ik ermee om moet gaan, maar desalnietteplus zullen er ongetwijfeld nog wat steekjes los zitten :wink:

De vriend van een vriendin van mij heeft waarschijnlijk adhd en als hij speed neemt wordt hij juist lui en ken ie gewoon gaan pitten.

Rem

Jeller

Badass junkie
Ja speed (xtc en alle amfetamine-achtigen ook trouwens) geeft mensen met adhd ene soort van rust, eigenlijk is ritalin ook ene soort van speed, het heeft ongeveer dezelfde werking maar is minder schadelijk

Mac...

Badass junkie
schadelijkheid van een stof is afhankelijk van de hoeveelheid.
Niet een bepaalde stof is giftig, maar de hoeveelheid in je lijf kan giftig zijn.
Leuk voorbeeld mss, nicotine is één van de meest giftige stoffen, alleen wordt het in zulke lage doses geconsumeerd, dat je je er niet "raar" van gaat voelen. Maar het schijnt dat één druppel al genoeg is om dodelijk te zijn.

Chimera

Bewuste gebruiker
Dat klopt, als je de nicotine die in 1 sigaret zit direct in je bloed spuit ben je geschiedenis. Ik vindt het sowieso raar dat de meeste dodelijke en verslavende drugs die er bestaat legaal is. Het is doodsoorzaak nummer 1 in de westerse sameleving (incl. ootoo ongelukken), en het is gewoon verkrijgbaar. Wiet, waar hmmm... niemand aan overleden is, is "illegaal".

Ik vergelijk speed weleens met roken, maar dat kan ik dan niet maken volgens sommige, toch is speed makkelijker om te laten dan roken. Speed is niet zo verslavend en, mits je er goed en bewust mee omgaat, is het zelfs onschadelijker dan roken. Maar het woord drugs, helemaal met het woord hard ervoor ligt nogal beangstigend in de oren bij veel mensen.

Chimy

Bovenaan