• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

guarana + cannabis

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zijn hier ook mensen bekend met de combinatie van cannabis en guarana?
Het is alweer een paar jaar geleden. Ik had 4 a 5 trekjes van een joint genomen. Toen voelde ik me precies goed. Maar na een minuut of 10 verloor ik steeds meer controle over wie ik was.Ik voelde echt over m'n hele lichaam een drukkend gevoel en m'n hoofd voelde heel vol. Ik denk als ik toen alleen was geweest dat ik me er toen wel aan over had kunnen geven. Maar het meest vage was dat ik echt het gevoel had in een cocon te leven, afgesloten van de realiteit. Ik wist nog wel waar ik was enzo, maar m'n heldere bewustzijn was wel met min. 80% afgenomen. De vriend met wie ik de joint had gedeeld, bleef zich heel gewoon voelen, voorzover dat mogelijk is onder invloed van weed. Dit gevoel van afgesloten zijn heeft nog wel 2 uren geduurd. Toen ik weer wat helderder begon te worden bedacht ik me dat ik die zelfde avond na het eten ook een stuk of 5 guarana tabletten had genomen.
Dus volgens mij moet er wel een verband zijn. Nu is het wel zo dat ik toen (en nu ) heel weinig blowde(enkele keren per jaar.) Maar zo vaag als ik me toen voelde na 4 hijsjes dat kan niet alleen van de weed afkomstig zijn.
Achteraf denk ik dat als je cannabis en guarana bewust samen gebruikt, dat het effect dan mischien wel heel positief kan uitvallen. Ik zag het toen helemaal niet aankomen, dus ik had een vette schrikreactie, wat natuurlijk ook negatief uitvalt.
Maar ja, om het nu weer te gaan proberen. Ik hoop eerst wat positieve ervaringen van anderen te horen.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maar na een minuut of 10 verloor ik steeds meer controle over wie ik was.

Dat klinkt best wel vaag; controle verliezen over wie je bent. Maar beter kan ik 't niet omschrijven.

spacekonijn

Badass junkie
heel vaak guarana met cannabis gecombineerd.

het maakt je alleen iets actiever , en soms een tikje spacy...

maar wat je hebt meegemaakt komt toch voornamelijk door de wiet hoor en de guarana kan t wat versterkt hebben maar in principe houd guarana je alleen helderder

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
spacekonijn zei:
maar wat je hebt meegemaakt komt toch voornamelijk door de wiet hoor en de guarana kan t wat versterkt hebben maar in principe houd guarana je alleen helderder

Maar ik was echt behoorlijk 'off this planet' hoor. Ik was niet in staat om normaal te communiceren.
Mischien dat er een andere oorzaak is die ik niet kan bedenken. Maar als dit alleen van de weed komt dan moet 't wel hele sterke weed zijn geweest. En het aparte was dat het pas na 10 minuten echt insloeg.

spacekonijn

Badass junkie
noujaa .....

misschien had je weinig gegeten ( guarana stilt honger )...
misschien was je eigenlijk heel moe van de avond ervoor ofzo ( guarana onderdrukt dat)
en nog wel duizend andere redenen te bedenken waarom de wiet zo hard inkickte , zoiets kan gebeuren maar stel je neemt nu weer guarana en wiet kan ik je toch wel garanderen dat er niet hetzelfde gebeurd

BacingsPen

Badass junkie
kapitein-x zei:
spacekonijn zei:

Maar ik was echt behoorlijk 'off this planet' hoor. Ik was niet in staat om normaal te communiceren.
Mischien dat er een andere oorzaak is die ik niet kan bedenken. Maar als dit alleen van de weed komt dan moet 't wel hele sterke weed zijn geweest. En het aparte was dat het pas na 10 minuten echt insloeg.

het effect van wiet kan er zeker voor zorgen dat je ff niet meer weet hoe je moet praten/wat je moet zeggen...

Afhankelijk van verschillende omstandigheden natuurlijk...

fungus

Experimenterende gebruiker
Komt inderdaad door de weed imo. Ik snap perfect wat je bedoelt met de controle verliezen over wie je bent. Als ik me niet helemaal op mijn gemak voel of niet goed in mn vel zit, herken ik mezelf soms ook niet, en dan spreek ik ook over een trekje of 5 van een joint. Kben er veel gevoeliger voor geworden de laatste jaren. Ik zou er dus voorzichtig mee zijn als ik jou was, blow je nu nog vaak? en gaat dat steeds goed?

En ja, guarana is zo'n beetje sterk geconcentreerde caffeïne, best handig als je wilt uitgaan of studeren ofzo maar je lichaam niet direct meewil. Heb hier ook nog een flesje staan, gewoon te koop in kruidvat enzo. In nederland dan toch.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
fungus zei:
blow je nu nog vaak? en gaat dat steeds goed?

.

Ik blow sporadisch is een keertje. Als het langs komt op een feestje ofzo. Maar dan is na een paar trekjes het effect precies goed.

Bovenaan