Danja zei:wat ik meestal doe als ik 's morgens na xtc gebruik nog grote fahren heb (pupillen) en ik moet ergens naartoe, dan pak ik mijn bureaulamp, doe m aan voor een paar seconden, kijk er recht in, doe m weer uit en dat zou normaal je pupillen heel wat sneller klein moeten krijgen.
note dat dit na xtc gebruik is, bij speed weet ik niet of het zal helpen al veronderstel ik van wel.
althans bij mij werkt het goed, succes ermee![]()
Immo zei:Als ik zelf grote puppilen probeer te verbergen hou ik mijn ogen half dicht net alsof je stoned/moe kijkt.
Dat werkt geloof ik best goed.![]()
Djodjo zei:Immo zei:Als ik zelf grote puppilen probeer te verbergen hou ik mijn ogen half dicht net alsof je stoned/moe kijkt.
Ook mijn trucje!![]()
Minaves heet da, ma das gwn vo als ge rode oge van de wiet hebt dan worde die heel wit.Xtc Bob zei:der bestaan druppels voor wa ge in u ogen kunt doen ma kweet niemeer hoe ze hete
Trippelicious zei:Minaves heet da, ma das gwn vo als ge rode oge van de wiet hebt dan worde die heel wit.Xtc Bob zei:der bestaan druppels voor wa ge in u ogen kunt doen ma kweet niemeer hoe ze hete
Niet alles dat koud is krimptbuzzy zei:Leg een theelepeltje een uur of langer in de vriezer en houd dat daarna onder je oog gedrukt voor een paar minuten.
Weednator zei:Van lenzen gaan je ogen niet verkleinen / vergroten, bij mij althans niet !

ExceptionalInsight zei:Weednator zei:Van lenzen gaan je ogen niet verkleinen / vergroten, bij mij althans niet !![]()
![]()
ExceptionalInsight zei:Niet alles wat koud is krimptbuzzy zei:Leg een theelepeltje een uur of langer in de vriezer en houd dat daarna onder je oog gedrukt voor een paar minuten.![]()

kaalkopje zei:ik ben alleen maar nog mooier met grote pupillen
Immo zei:Als ik zelf grote puppilen probeer te verbergen hou ik mijn ogen half dicht net alsof je stoned/moe kijkt.
Als dat zo is, chloor in je ogen gooienMaikelk zei:van speed heb ik normaal vrijwel nooit last van grote pupillen, wel met XTC, daarmee ben ik eens gaan zwemmen en blijkbaar zag ik er compleet normaal uit toen, komt wss door het chloor in het water, maja je kan lastig elke keer voor school gaan zwemmen![]()

ExceptionalInsight zei:Niet alles wat koud is krimptbuzzy zei:Leg een theelepeltje een uur of langer in de vriezer en houd dat daarna onder je oog gedrukt voor een paar minuten.![]()