grinders voor hasj

matthijs

Badass junkie
Naar aanleiding van een topic over grinders voor wiet... dit topic.
Ik rook eigenlijk alleen maar hasj alleen ben ik het verkruimelen wel een beetje zat. Weet iemand of er ook hasjgrinders te koop zijn waar de hasj niet aan blijft plakken?

caatje

Badass junkie
Of een nootmuskaat rasp,

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik heb zo'n hash rasp en daar blijft ook de helft aan vastplakken.

En je moet een dikke brok hash hebben of je raspt ook je vingers weg

Gewoon blijven pulken matthijs

azgaza

Badass junkie
Mijn hasj is veel te kleverig om te raspen, zeker in de zomer. Hoewel het natuurlijk een geweldige uitvinding zou zijn.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ok nu kunnen jullie beginnen lachen of niet en het kan misschien belachelijk zijn, ik gebruik zelf geen hasj dus...

als mijn wiet te nat is dan knip ik deze met een klein schaartje in fijne stukjes is net iets sneller als plukken maar ja ik weet niet of dit doenbaar is voor hasj...

Hype

Bewuste gebruiker
plakkerige hash = ik rol er gewoon één (of een paar) sliertjes van en die leg ik in een zo dun mogelijke bedje tabak(moi = niet roker dus tabak is puur pragmatisch dat het allemaal wat makkelijker brandt :wink:)
droge hash = pulken voor mij :) Sommige mensen verwarmen de hash ook wel eens voor dat ze het kruimelen, werkt opzich maar ik ben dan altijd bang dat je al wat goodies verliest dus ik kruimel wel gewoon :)

matthijs

Badass junkie
Hmm de hasjrasp is niets voor mij. Koop meestal gewoon 5jes of 12jes... schiet niet op.
Ik ga wel gewoon verder met pulken :tongueout:

Osi`

Bewuste gebruiker
Khad van een iemand gehoord, dat die hasj op een lepel deed (ijzer/aluminium) en daar wat aluminium folie rondwikkelde of de hasj in aluminium en dan deze wat voorverwarmen. En dan zou uw hasj zo moeten verkruimelen gelijk droog wiet. Heb het zelf nog niet in praktijk uit geprobeerd en deze uitleg klopt niet helemaal omdat het toch een paar weekjes geleden is dat ik dat uitlegje gehoord heb.

azgaza

Badass junkie
En je kan ook gewoon je hasj uit elkaar plukken in kleine bolletjes met niks dan den handen. Lijkt me toch nog altijd het makkelijkst, hoewel ik er wel nieuwsierig naar ben als iemand dat aluminium verhaal uittest, dat kan ik zelf niet omdat ik dat hele folie niet in huis heb.

matthijs

Badass junkie
Osi` zei:
Khad van een iemand gehoord, dat die hasj op een lepel deed (ijzer/aluminium) en daar wat aluminium folie rondwikkelde of de hasj in aluminium en dan deze wat voorverwarmen. En dan zou uw hasj zo moeten verkruimelen gelijk droog wiet. Heb het zelf nog niet in praktijk uit geprobeerd en deze uitleg klopt niet helemaal omdat het toch een paar weekjes geleden is dat ik dat uitlegje gehoord heb.

Hmm.. Bedankt voor de tip!
Zal het, wanneer ik klaar ben met de tentamens eens proberen!

Osi`

Bewuste gebruiker
en van wiet, 7 a 10 minuutjes onder een bureaulamp, dan verkruimelt het ook als de donder! voor mensen die het nog niet wisten, geen graaier nodig, gewoon lekker strooien!

azgaza

Badass junkie
Osi` zei:
en van wiet, 7 a 10 minuutjes onder een bureaulamp, dan verkruimelt het ook als de donder! voor mensen die het nog niet wisten, geen graaier nodig, gewoon lekker strooien!

Dan droog je het nog wat beter dus, wel opzich een goede tip.

matthijs

Badass junkie
Haha ja klopt van dat hasjpijpje.. heb er ook wel een en gebruik hem regelmatig ( :hearteyes: )
Maar als je sowieso al een roker bent is een joint soms ook wel lekker.
En zachte hasj koop ik ook wel eens, maar staafjes rollen vind ik altijd zo irrititant en er zit ook wel verschil in het effect van zachte en dat vn hardere hasjsoorten.

Bovenaan