Griep , speed?

Diablo69

Bewuste gebruiker
Mijn beste vrienden en raadgevers ,

Mooiste dag van het jaar natuurlijk en vanavond een feest waar we aan de speed gaan. Nu heb ik een flink griepje, overal spierpijn je kent het wel. Helpt speed dan zodat ik alsnog knallend het nieuw jaar in kan of is het beter om in mn nest te blijven rotten.
Alvast een fijne avond!

KetaKech

Belezen gebruiker
Het is sowieso beter om in je nest te blijven. De speed gaat je gelijk slechter laten voelen en anders wel de dagen erna...

Ik heb ook een oud & nieuw op speed moeten missen door de griep dus ik weet hoe stom het is!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Niet verstandig. Speed is een flinke aanslag op je lijf. Dan nog feesten terwijl je ziek bent is vragen om problemen. Ik denk ook dat je eigenlijk zelf het juiste antwoord wel weet...

Als je alleen een beetje verkouden bent kan het wel. Maar als je echt griep hebt en ziek bent dan zou ik het niet doen. Dan heb je er vanavond niks aan en de kater is nog veel erger dan normaal dan. Beter nu ff goed uitzieken dan en een andere keer weer nemen. Beterschap!

Purplext

Badass junkie
Mijn laatste keer speed was ik al op punt van instorten en had spierpijn, maar ik wilde hoe dan ook die avond feesten en dacht dat een beetje speed wel zou helpen.

Heb serieus 6 weken met die spierpijn rondgelopen die nog erger was geworden na die nacht. Het was het niet waard voor 1 nachtje plezier...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Tis niet leuk, weet ik. Ik heb mijn feestje afgezegd voor vanavond ook omdat ik ziek ben. Soms moet je je verstand boven lol zetten, hoe kut ook..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Luister maar naar de verstandige leden hier en blijf in je bed of doe het rustig aan. Die griep ben je zo kwijt maar als je speed gaat nemen zal die griep jou langer parten spelen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mijn laatste keer speed was ik al op punt van instorten en had spierpijn, maar ik wilde hoe dan ook die avond feesten en dacht dat een beetje speed wel zou helpen.

Heb serieus 6 weken met die spierpijn rondgelopen die nog erger was geworden na die nacht. Het was het niet waard voor 1 nachtje plezier...
Ik ben lang geleden wel eigenwijs geweest ook maar dan met xtc. Was ziek, toch genomen. Avond zelf nergens last van gehad maar die griep kwam keihard terug en duurde echt vet lang..

lise

Bewuste gebruiker
Ik zou gewoon thuis blijven. Speed is al niet goed voor je lichaam. Als je ziek bent is het nog erger. De kater zal ook veel heftiger zijn en je kan langer ziek blijven.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja inderdaad, ook es gedaan. Wat een hel de dagen erna. Van gewone verkoudheid naar stevige bronchitis en mentaal een dip van jewelste. Voelde me zwaar belabberd. Was de 6u xtc fun zeker niet waard.
Idd kwam het x100 terug... Nooit meer!

Diablo69

Bewuste gebruiker
Bedankt voor al het advies , is vooral mentaal even kut om de knop om te zetten en de juiste beslissing te nemen ( wat vroeg naar bed gaan is) .... Naja of er moet nog een wonder gebeuren waardoor ik in 1 x op knap

Purplext

Badass junkie
Bedankt voor al het advies , is vooral mentaal even kut om de knop om te zetten en de juiste beslissing te nemen ( wat vroeg naar bed gaan is) .... Naja of er moet nog een wonder gebeuren waardoor ik in 1 x op knap
Heel kut, want je hebt je al verheugd en iedereen is nu in partymood maar... Nog heel veel dagen en nachten in 2020 om te feesten en dan ook echt goed!

Beter dan nu een halfslachtige ervaring en weken verrot erna. Verstandig dat je de juiste beslissing maakt en beterschap!!

Bovenaan