http://www.mushmush.nl/?page=begin/zapruder
mushmush en zapruder delen gratis sporen uit en sturen ze je toe.
mushmush en zapruder delen gratis sporen uit en sturen ze je toe.
Welhallodaar zei:weet je hoe duur zo'n kweeksetje is drugs maken me helemaal blut
Wacky zei:Wow, en zo snel ook, nu al binnen.
DreamWeaver zei:Wacky zei:Wow, en zo snel ook, nu al binnen.

Welhallodaar zei:weet je hoe duur zo'n kweeksetje is drugs maken me helemaal blut
Mary zei:Dealen is de oplossing.
DF forumregels zei:
DF forumregels schreef:
Nogmaals, dealen en alles omtrent het handelen van drugs accepteren we NIET (ook niet in pms!).
Dit zal in de meeste gevallen leiden tot een permanente ban.

pipoxyz zei:pcies..microscopéuh
al heb ik ergens gezien/gelezen of gehoort, (volgens mij van Leary of McKenna) dat mensen een belangrijke schakel (kunnen) spelen in het verspreiden van sporen.. Zo was het verhaal dat zij met een groep regelmatig sporen over zichzelf heensprenkelden wanneer ze een drukke dag tegemoet gingen in b.v. liften, werkplaatsen, openbaar vervoer e.d.
Zo zouden de sporen zich als een lopend vuurtje versprijden op iedereen die je tegenkomt.. :P
pipoxyz zei:pcies..microscopéuh
al heb ik ergens gezien/gelezen of gehoort, (volgens mij van Leary of McKenna) dat mensen een belangrijke schakel (kunnen) spelen in het verspreiden van sporen.. Zo was het verhaal dat zij met een groep regelmatig sporen over zichzelf heensprenkelden wanneer ze een drukke dag tegemoet gingen in b.v. liften, werkplaatsen, openbaar vervoer e.d.
Zo zouden de sporen zich als een lopend vuurtje versprijden op iedereen die je tegenkomt.. :P
Ik zat er net over te denken, als die paddos op koeienstrond groeien, zullen ze dat toch ook wel op hondenstrond doen ?
Met zijn allen een hobby gaan maken om paddosporen te verspreiden in de steden door heel nederland zodat ze overal groeien om Klink wat dwars te zitten
(maar voorlopig moet ik nog leren paddos kweken dus laat staan grote hoeveelheden sporen maken)
moeten het wel kaalkopjes zijnpipoxyz zei:Als alternatief op dat sporen verspreiden vraag ik mij af of het mogelijk is om met mycelium gekoloniseerde rogge als strooisel te gerbuiken in parkjes.
Als dit mogelijk is', dan zou er een pagina kunnen worden gestart waar deze parkjes in kaart worden gebracht voor anderen. (zelfs internationaal). Zo kan men er iedere herfst weer op uit trekken, en hebben vriendengroepjes altijd wat te doen![]()