Goede weed , slechte high..

inner_search

Badass junkie
Beste , rook (blow) al meerdere jaren.
Nu heb ik bij deze weed (goed ogend , lekker ruikend sativa soortje)een niet zo leuke , andere high als anders.
Ik rook het liefste een sterke indica maar vrouwlief wou eens een sativa.
Nu word ik wel high van dit weedje , maar toch anders dan ik gewend ben , terwijl men vrouw "normaal" high word.
Iemand een verklaring voor ?
Ik ken het verschil tussen een indica/sativa stoned/high gevoel , dus daar ligt het niet aan , het is eerder een gevoel van "ik weet geen blijf met men eigen en loop wat akward zonder kop rond te lopen in huis gevoel.."
Even ter info , ik eet al sinds vorige week elke dag een 200mg cupcake als ik thuis kom van men werk (en rookte dan ook geen joint als ik nog cakehigh was).

Ik rook over het algemeen 1 L p/d.

Mvg

R

Revolutionair

Gast
Je bent een vertokte blower..
Wiet doet niet zo veel meer met je.
Ik ben al jaren geleden gestopt.
Als ik nu af en toe een zakje haal, al is het een goedkope wiet word ik knetter en knetter stoned na een paar haaltjes...

Is met elke drugs zo, als je elke dag maar blijft gebruiken dan is de lol er wel af en kan een goedkopere wiet je niet geven wat je wilt..

inner_search

Badass junkie
Je bent een vertokte blower..
Wiet doet niet zo veel meer met je.
Ik ben al jaren geleden gestopt.
Als ik nu af en toe een zakje haal, al is het een goedkope wiet word ik knetter en knetter stoned na een paar haaltjes...

Is met elke drugs zo, als je elke dag maar blijft gebruiken dan is de lol er wel af en kan een goedkopere wiet je niet geven wat je wilt..

Ik ben me zeker bewust van men eigen tolerantie, en heb idd dagen dat ik amper stoned geraak en dan haal ik de bong effe boven. Vorig jaar een geplande stop van 7 maanden ingelast , toen in terug blowde was het alsof ik niet gestopt was en kom ik gewoon terug leuk het tempo volgen dat il gewend was.. toen rookte in nog 4/5 joints p/d , nu 1 L'etje p/d verspreid over heel de avond (van 6 tot 10 ovgeveer).
Ik maak zelf ook men eho, maar daar word ik trippy high van en vind ik niet zo leuk om te roken , of druppelen onder de tong.. deze gebruik ik dan ook om met te bakken en braden.

L

Lid 147000

Gast
ik denk 2 vloeitjes aan elkaar. ( een L )

Of een liter lol vloeibare wiet :tongueout:

Ook ik ben wel benieuwd naar t antwoord....

L

Lid 147000

Gast
Je hebt ervaring met de verschillende soorten en de bijkomende effecten van dat soort.

Rook gewoon waar jij het lekkerst op gaat en je vrouwtje idem lol opgelost.

(het is eerder een gevoel van "ik weet geen blijf met men eigen en loop wat akward zonder kop rond te lopen in huis gevoel.." )

inner_search

Badass junkie
Vraagje: wat is "1 L" per dag?
Jup een L is een lang en kort vloeitje aan elkaar :grin:
Probleem is al opgelost , heb nieuwe gekregen.
Er waren blijkbaar nog personen die het minder vonden... smaak , structuur en thc kristallen was op het zicht nix aan te merken..

En een liter vloeibare weed.. olie heb ik staan maar daar zijn 3 druppels genoeg van :wink: :grin:
:handwaving1:

L

Lid 147000

Gast
Lol je weet maar nooit he

Maare je rookt zeker shag?

Of 2 bigvloei aan elkaar?

inner_search

Badass junkie
Alles kan :grin:
Klein plukje Lucky rood een korte en lange vloei aan mekaar en men onkruid er bij :wink:

Puur vind ik niet fijn , alleen in de bong..

:handwaving1:

Bovenaan