goede snoepers?

wausie

Experimenterende gebruiker
iemand ervaring met Blauwe ronde dollars?

Pillreports geloof ik niet meer.
dus
heeft iemand ervaring met blauwe dollars???
hopelijk zijn deze ook goed

svenvdh

ff gequote van Azgaza:

"Ik leg het wel ff uit. Je kan niet aan de buitenkant van de pil zien wat er in zit, mensen kunnen dezelfde vorm en kleur maken als ze merken dat een bepaalde goed is en die goed verkoopt. De enige manier om het zeker te weten is ze te laten testen.
Vanwege dat feit wordt het minder geapprecieert als deze vraag over wat voor pil dan ook gesteld wordt."

Ellesdee

Badass junkie
omtrent de veelgestelde vraag "ik heb geel met paars gestipte pillen, zijn deze goed?"

het antwoord op deze vraag is:

1. Er is nooit aan het uiterlijk van de pil af te leiden of deze pil goed/slecht/gevaarlijk is.
2. Als er eenmaal een "beroemde" pil in de omloop is worden ze binnen no-time nagemaakt.

de enige oplossing is de pil te laten testen, we zijn dus niet gediend van posts die informatie over een pil vragen!

www.drugs-test.nl

wausie

Dat weet ik wel, maar het zijn wel de egte blauwe dollars.
Ik koop altijd goede kwaliteit en ik word egt niet opgelicht geloof me maar. met snoepers niet en met niks.

het enigste waar ik nog geen adresje voor heb is 2CB en keta.

iniedergeval de dealer zegt 130-140 mdma in de snoepers en ben er bijna cker van dat het klopt dus geloof ik het maar.

wausie

hoeveel mdma is trouwens slecht.
gemiddeld doe ik 5-6 snoepers van ~120 mdma op 1 avond.
maar als ik een lange avond maak vaak een stuk meer + bruin mdma poeder puntjes in drinken.

3970

Wijs gebruiker
wausie zei:
Maar nog 1 vraagje , ik ben neit zon exper op xtc gebied.

Sorry hoor, maar volgens mij ben je niet alleen op het gebied van XTC geen expert, maar ook op het gebied van spelling....misschien dat je je eerst eens concentreert op het leren schrijven, voordat je je hoofd vol gaat stoppen met pillen waar je niet beter van gaat schrijven?? Tjonge jonge.... :openmouth:

Funky Monkey

Badass junkie
wausie zei:
heeft iemand ervaring met blauwe dollars???

wausie zei:
Dat weet ik wel, maar het zijn wel de egte blauwe dollars.
Ik koop altijd goede kwaliteit en ik word egt niet opgelicht geloof me maar. met snoepers niet en met niks.
Dat spreekt elkaar een een beetje tegen hè. Als je alleen maar goede kwaliteit koopt hoef je dus niet te vragen of die dollars ook goed zijn. Verder kan je aan de buitenkant nooit zien wat er aan de binnenkant in zit.

wausie zei:
het enigste waar ik nog geen adresje voor heb is 2CB en keta.
Vragen naar dealers mag niet...

wausie zei:
Wel het nieuwe mix drankje Pisang ambon + g + mdma nog wat zooi weet ik veel denk ik maar week niet cker
Maar daar ga je tering hard van en je blijft lang op je top.
Vet vaag maar het is egt zo.
Ik zal eens navragen wat er in zit

iniedergeval de dealer zegt 130-140 mdma in de snoepers en ben er bijna cker van dat het klopt dus geloof ik het maar.
Maar nog 1 vraagje , ik ben neit zon exper op xtc gebied.

Stel ik heb een blauwe mitsu met 120 mdma
en een andere met 140.
Betekent dat dat die andere zoiezo minstens zo goed is,
of heeft het nog met meerdere dingen te maken behalve hoeveelheid mdma (bijv kwaliteit of hoe de pil is gemaakt of weet ik veel)
Altijd goede shit en geen expert, hoe weet je dan of het goed is :confused:
Maargoed het maakt niks uit... het zou alleen kunnen dat er in de ene alleen mdma zit en in de andere ook een of ander slecht chemisch goedje ofzo...

Gouden tip van de maand: Laat ze testen! :beer:

wausie

Sorry voor de spellfouten maar ik type een beetje snel:)

1e zuivere snoeper alleen mdma geen andere rotzooi 120mg mdma

2e zuivere snoeper alleen mdma geen andere rotzooi 140mg mdma

kan de 1e dan nog anders of beter zijn ??
ivm hardheid of wat dan ook.

Funky Monkey

Badass junkie
Met die van 140 ga je waarschijnlijk harder dan met die van 120... verder maakt het echt helemaal niks uit. MDMA blijft MDMA tenslotte, tenzei er MDA, MDEA of iets anders dan MDMA in zit natuurlijk. :mrgreen:

nutsss

Wijs gebruiker
wausie zei:
hoeveel mdma is trouwens slecht.
gemiddeld doe ik 5-6 snoepers van ~120 mdma op 1 avond.
maar als ik een lange avond maak vaak een stuk meer + bruin mdma poeder puntjes in drinken.

dit is echt te veel. Dat hou je niet lang vol als je dat meer dan een paar keer per jaar doet.

DreamWeaver

Badass junkie
Geukkig is het waarschijnlijk ongeteste knoemel verpakt in mooie dealerpraatjes. Mensen leer nou gewoon eens om je shit naar een testservice te brengen! Het kost niks en het is een kleine moeite.

Armani7

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Geukkig is het waarschijnlijk ongeteste knoemel verpakt in mooie dealerpraatjes. Mensen leer nou gewoon eens om je shit naar een testservice te brengen! Het kost niks en het is een kleine moeite.

het kost je een pilletje :grin:

Shiva1982

Belezen gebruiker
Armani7 zei:
DreamWeaver zei:

het kost je een pilletje :grin:

Zo, da's schokkend, wel een hele pil? :rolleyes:

wausie

geloof me, blauwe mitsus 121~ mg mdma wat behoorlijk hoog is voor bij ons in de omgeving, afgelopen zaterdag dollars getest, 2 tegelijk erin geknald half uurtje erna nog 1, ik houd ervan om te zeggen jooh nog nooit zo waus en van de kaart geweest.

ben 1 x brak geweest van xtc en dat was na de 1e keer, voor de rest nooit gaar geweest, volgende dag gewoon bier zuipen enzo en niets gaar.
savonds kerel smorgens kerel... niet zeuren
blauwe dollars ware net een tikkeltje beter als de driehoek blauwe vind ik

vogel

Bewuste gebruiker
whah wahab waa xtc is bende

xtc sloopt je serotonine systeem

serotonine is een tryptamine

door voedsel haal je tryptofaan uit voedsel
tryptofaan word omgezet in serotonine
door invloed van daglicht zon of gewoon electrisch licht
((ik prefeer zonlicht)) word serotonine omgezet in melatonine
die melatonine word weer omgezet in dmt
de dmt zorgd ervoor dat je kan dromen
hier lees het maar in dit topic
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9735

aangezien dat hele tryptamine systeem in je brein nogal belangrijk lijkt
lijkt xtc me zeer slecht spul
het voelde bij mijn ook zeer slecht
2 weken koud en belabberd en keimoe

dan kan je beter paddo,s eten
paddo,s planten padden neteldietjes waarom hebben jullie tryptamines???

kweb

Newbie
witte pillen met beethoven logo

Hallo,

Ik heb geloof ik het hele net al doorzocht incl de site pillreports maar ik kan nergens iets vinden over xtc met beethoven logo. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij vertellen wat de (hoofd) bestanddelen zijn?

Alvast bedankt

wausie

ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.
ben ik liever paar uurtjes helemaal van het padje af.....
witte ogen rules :P

MindTraveler

Belezen gebruiker
wausie zei:
ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.

Als dit topic dan niet PUUR om te stoefen is, kun je het doel/nut waarom je het hebt gestart dan zeggen? want je vraagt eerst aan anderen of je pilletjes goed zijn (waarover iets bij de forumregels te lezen valt zoals al vermeld), en een paar berichten later doe je alsof je de beste pille ter wereld in de pocket hebt.

conclusie: stoefen dus

wausie

ik heb nooit gezegd dat ik de beste heb.
degene die ik nu heb zijn heb zijn getest bij novadic kentron
in den bosch 132mg mdma verder clean. niet slecht dus maar niet de beste....

Wacky

Badass junkie
MindTraveler zei:
wausie zei:

Als dit topic dan niet PUUR om te stoefen is, kun je het doel/nut waarom je het hebt gestart dan zeggen? want je vraagt eerst aan anderen of je pilletjes goed zijn (waarover iets bij de forumregels te lezen valt zoals al vermeld), en een paar berichten later heb je je pillen zelf al getest

conclusie: stoefen dus

now be gone en gooi deze vieze thread in de afvalbak :)

Bovenaan