Robdebob zei:Het is echt je hobby om op dit soort berichten te reageren heah![]()
wausie zei:Maar nog 1 vraagje , ik ben neit zon exper op xtc gebied.
wausie zei:heeft iemand ervaring met blauwe dollars???
Dat spreekt elkaar een een beetje tegen hè. Als je alleen maar goede kwaliteit koopt hoef je dus niet te vragen of die dollars ook goed zijn. Verder kan je aan de buitenkant nooit zien wat er aan de binnenkant in zit.wausie zei:Dat weet ik wel, maar het zijn wel de egte blauwe dollars.
Ik koop altijd goede kwaliteit en ik word egt niet opgelicht geloof me maar. met snoepers niet en met niks.
Vragen naar dealers mag niet...wausie zei:het enigste waar ik nog geen adresje voor heb is 2CB en keta.
Altijd goede shit en geen expert, hoe weet je dan of het goed iswausie zei:Wel het nieuwe mix drankje Pisang ambon + g + mdma nog wat zooi weet ik veel denk ik maar week niet cker
Maar daar ga je tering hard van en je blijft lang op je top.
Vet vaag maar het is egt zo.
Ik zal eens navragen wat er in zit
iniedergeval de dealer zegt 130-140 mdma in de snoepers en ben er bijna cker van dat het klopt dus geloof ik het maar.
Maar nog 1 vraagje , ik ben neit zon exper op xtc gebied.
Stel ik heb een blauwe mitsu met 120 mdma
en een andere met 140.
Betekent dat dat die andere zoiezo minstens zo goed is,
of heeft het nog met meerdere dingen te maken behalve hoeveelheid mdma (bijv kwaliteit of hoe de pil is gemaakt of weet ik veel)

wausie zei:hoeveel mdma is trouwens slecht.
gemiddeld doe ik 5-6 snoepers van ~120 mdma op 1 avond.
maar als ik een lange avond maak vaak een stuk meer + bruin mdma poeder puntjes in drinken.
DreamWeaver zei:Geukkig is het waarschijnlijk ongeteste knoemel verpakt in mooie dealerpraatjes. Mensen leer nou gewoon eens om je shit naar een testservice te brengen! Het kost niks en het is een kleine moeite.
Armani7 zei:DreamWeaver zei:Geukkig is het waarschijnlijk ongeteste knoemel verpakt in mooie dealerpraatjes. Mensen leer nou gewoon eens om je shit naar een testservice te brengen! Het kost niks en het is een kleine moeite.
het kost je een pilletje![]()

wausie zei:ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.
ben ik liever paar uurtjes helemaal van het padje af.....
witte ogen rules :P
MindTraveler zei:wausie zei:ik kom hier helemaal niet om stoer te doen zeg alleen dat ik er nooit gaar van word en gewoon veel nodig heb. maar ik heb liever 2 of 3 tegelijk dan de hele avond bij nemen heeft minder nut en uiteindelijk doe je veel meer.
ben ik liever paar uurtjes helemaal van het padje af.....
witte ogen rules :P
Als dit topic dan niet PUUR om te stoefen is, kun je het doel/nut waarom je het hebt gestart dan zeggen? want je vraagt eerst aan anderen of je pilletjes goed zijn (waarover iets bij de forumregels te lezen valt zoals al vermeld), en een paar berichten later heb je je pillen zelf al getest
conclusie: stoefen dus
Pikachu zei:wat is stoefen? :P