Goede LSD trip

KookSpook

Newbie
Beste mensen op DF

Momenteel heb ik een stuk of 5 keer een LSD trip genuttigd over een periode van 3 jaar.
ik hoor verschillende verhalen over ''golvende beelden'' en ''(heftig) andere kleuren zien'' alleen dit effect heb ik nog niet gehad,
wel zie ik steeds beelden van rare gezichten die in mijn engste dromen voorkomen.
alle 5 trips hadden 250ug +/- (en waren getest).
ik vroeg me af of iemand tips voor mij heeft om dit ''gewenste'' effect te kunnen krijgen omdat ik erg nieuwschierig ben naar deze ervaring.\

Gr. KookSpook

Ape

Badass junkie
Dus je eerste keer was ook 250ug? Dat is wel wat aan de hoge kant. Misschien is dat het probleem, dat je nooit rustig kennis hebt gemaakt met deze stof.

Ik zou eens proberen wat lager te doseren zoals 150ug en niet focussen op het effect. Te graag iets willen kan er voor zorgen dat je het niet krijgt. Laat het lekker gebeuren

Rivalrie

Badass junkie
Heb de LSD zelf laten testen of heeft de dealer dit gezegd ? Met 250ug zou echt wel je hele omgeving moeten veranderen.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Het kan natuurlijk dat je veel kunt hebben maar koop eens een paar zegels 1P of 1cP LSD. Daarvan lijkt de dosering over het algemeen vrij accuraat, in tegenstelling tot die van “straat” zegels. Met 250ug van zoiets gebeurt er visueel nog wel wat meer dan golven en kleuren 😅. Ik zou ook daarmee de eerste keer niet meteen naar 250 gaan. Straks waren die zogenaamde “250” straatzegels maar 70 (waarbij visuals er amper of alleen soms zijn), en krijg je echt de volle laag. Beter 100 à 150 doen van 1(c)P de eerste keer.

Laatst bewerkt:

pausy

Newbie
ik heb vroegah twee keer op de beroemde Orange Sunshine LSD getript ik had dat nooit willen missen.Spectaculair spul.Als ik een plaat wilde opzetten probeerde de pick-up arm te ontsnappen aan m´n vinger hij kronkelde gewoon weg.De vloer golfde zo erg dat ik me aan heet tapijt vast moest houden.Extreem sterk.Ik kon beter de helft nemen zij de dealer. Wist ik veel.Zo´n klein pilletje....\en heerlijke opium van de chinees om een beetje te dempen.(kan je nergens meer krijgen).Er is een film over gemaakt ¨The Sunshine Makers¨Ik heb hem op netflix gezien.https://www.imdb.com/title/tt4456270/ Ja de hippietijd heb ik goddank nog meegemaakt.En toen was er opeens een jaar of langer geen hasj of opium te krijgen.Wel heroine voor 5 gulden per gram \ik ben op bier en rum die tijd doorgekomen.En zodoende ook volbloed alcoholist geworden.Heel veel zijn aan de heroine gegaan dat was een ramp.Er is hier vast wel iemand die zich de hasjloze tijd met die goedkope heroïne kan herinneren.

Laatst bewerkt:

Boyman

Bewuste gebruiker
Beste mensen op DF

Momenteel heb ik een stuk of 5 keer een LSD trip genuttigd over een periode van 3 jaar.
ik hoor verschillende verhalen over ''golvende beelden'' en ''(heftig) andere kleuren zien'' alleen dit effect heb ik nog niet gehad,
wel zie ik steeds beelden van rare gezichten die in mijn engste dromen voorkomen.
alle 5 trips hadden 250ug +/- (en waren getest).
ik vroeg me af of iemand tips voor mij heeft om dit ''gewenste'' effect te kunnen krijgen omdat ik erg nieuwschierig ben naar deze ervaring.\

Gr. KookSpook
Dat is indd een bijzonder verhaal. Op 150ug 1P-LSD heb ik de piek echt wel intense visuals gehad, zeker als je het even "z'n gang laat gaan". Zoals ook door anderen gezegd, kijk even online rond voor 1P zodat je zeker weet dat de dosering klopt! En als je toch rond aan het kijken bent.. 4-HO-MET is voor mij persoonlijk een stuk kleurrijker dan LSD.

Bovenaan