KoxBox zei:I smell slotje!
Ja, slotje. Omdat dit topic belachelijk nutteloos is.Sublimo zei:KoxBox zei:I smell slotje!
Slotje ?
OT: testen... Wist je dat nu echt zelf niet ?
KoxBox zei:Ja, slotje. Omdat dit topic belachelijk nutteloos is.Sublimo zei:KoxBox zei:I smell slotje!
Slotje ?
OT: testen... Wist je dat nu echt zelf niet ?
KoxBox zei:Bij mij moet je nooit ver denken, zo intellectueel ben ik niet ingesteld. :P
Wow een compliment, dat is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet hoe hier mee om te gaan.Sublimo zei:KoxBox zei:Bij mij moet je nooit ver denken, zo intellectueel ben ik niet ingesteld. :P
Haha :P Dat zou je niet zeggen hoor![]()
Inderdaad ja! Bedankt daarvoor, mijn ego is weer verzadigd voor even.Sublimo zei:Dan werd het weer eens tijd he :P
KoxBox zei:Inderdaad ja! Bedankt daarvoor, mijn ego is weer verzadigd voor even.Sublimo zei:Dan werd het weer eens tijd he :P
Dat zou je toch niet kunnen bijhouden.Sublimo zei:KoxBox zei:Inderdaad ja! Bedankt daarvoor, mijn ego is weer verzadigd voor even.Sublimo zei:Dan werd het weer eens tijd he :P
Graag gedaanLaat me even weten als het weer onverzadigd is
![]()

Van te proberen is nog niemand gestorven.Sublimo zei:Ik kan het altijd proberen...![]()
KoxBox zei:Van te proberen is nog niemand gestorven.Sublimo zei:Ik kan het altijd proberen...![]()
![]()
Gangstah!Sublimo zei:KoxBox zei:Van te proberen is nog niemand gestorven.Sublimo zei:Ik kan het altijd proberen...![]()
![]()
Get richs or die trying... Lol, moest er meteen aan denken![]()