glinsterwiet

rockz u

Newbie
he mensen! ben net terug uit de shop, en heb een lekker grammetje white widow gehaald.
maar toen ik klaar was met draaien van de joint, zaten me handen onder de glitters :confused:
weten jullie misschien wat het is/kan zijn, en zoja, is het gevaarlijk?

greetz, rockz u

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik rook echt al eventjes, maar ik heb nog nooit glinsters op mn vingers gehad van wiet. Misschien dat hij net die joint gesmoked had en dat het gewoon hele goede white widow was? :wink:

matthijs

Badass junkie
Sommige eigenaars van shops doen wat witte shit over de wiet zodat het lijkt dat er meer THC-kristallen op zitten. Dat kan het ook zijn geweest.
Als je goed naar ehite widdow kijkt zie je trouwens vaker kleine kristalletjes.

caatje

Badass junkie
rockz u zei:
he mensen! ben net terug uit de shop, en heb een lekker grammetje white widow gehaald.
maar toen ik klaar was met draaien van de joint, zaten me handen onder de glitters :confused:
weten jullie misschien wat het is/kan zijn, en zoja, is het gevaarlijk?

greetz, rockz u

bling bling wiet

lot

Badass junkie
aight man helemaaal lijijijppp!!!
eeeh check die shit bling-bling wiet eeewwaa man

ahum sorry :rolleyes:

rockz u

Newbie
nouja... hij smaakte in ieder geval heerlijk :P maar ik snap nog steeds niet wat het was, t heeft echt de hele avond aan mijn handen blijven zitten, zelfs me ouders vroegen ernaar! de wiet smaakte niet raar ofzo, en ik heb ook geen rare dingen gezien :(

matthijs

Badass junkie
rockz u zei:
nouja... hij smaakte in ieder geval heerlijk :P maar ik snap nog steeds niet wat het was, t heeft echt de hele avond aan mijn handen blijven zitten, zelfs me ouders vroegen ernaar! de wiet smaakte niet raar ofzo, en ik heb ook geen rare dingen gezien :(

het waren THC kristallen...zegt iedereen toch.

Cole

Belezen gebruiker
Of twas glas in je weed :)
Dat komt in belgie regelmatig voor maar betwijfel dat het in coffeeshops gedan word

Skippy

Wijs gebruiker
hoor wel eens van die onzin dat ze er haarlak overheen spuiten :openmouth:
is dat waar? lijkt mij niet iig...

BacingsPen

Badass junkie
Ik heb wel eens gehoord dat ze er LSD poeder over heen strooien, maar dat glinstert niet lijkt me?

Glas? Zo ziek is de mensheid niet toch? Off, laat ook maar zitten :P

Dat het THC kristallen zijn lijkt me sterk, heb het nooit meegemaakt..

Dus dan zullen ze er idd wel met haarlak over heen gespoten hebben ofzo! Heb wel eens wiet gezien waarvan ik dat wist, en daar gingen je handen inderdaad van glinsteren!

matthijs

Badass junkie
Coffeeshops spuiten geen haarlak over wiet heen!
Heb je nog nooit THC kristallen in je wiet zien zitten? Moet je beter kijken want zeker als je goed sterke wiet koopt zie je ze nog wel zitten.

Jeller

Badass junkie
uhum haarlak op je weed is deels zever
ze spuiten het niet op de weed zelf, maar op de plant zelfs, zodat hij meer hars produceert

Ik ben hier vrij zeker van want dit stond een jaar geleden in een respectabel Belgisch tijdschrift (Knack) en twaren maar vuile dingne die ze met die plant doen om een onnatuurlijk goede oogst te hebben :rolleyes:

en van LSD over weed heb ik ook al veel gehoord, maar dit lijkt me maar zever

glas zou kunnen, maar eerder fijn wit zand doen ze er op om het zwaarder te maken

zommes

Badass junkie
mathijs zei:
Coffeeshops spuiten geen haarlak over wiet heen!
Heb je nog nooit THC kristallen in je wiet zien zitten? Moet je beter kijken want zeker als je goed sterke wiet koopt zie je ze nog wel zitten.

Nee man, THC zit niet eens in wiet. Waarschijnlijk is het de gesynthetiseerde mescaline die ze eroverheen verstuiven tijdens de bloei.

zommes

Badass junkie
rockz u zei:
okee.. en wat is dat gesynthetiseerde mescaline dan?
en.. zijn het oplichters in de shop dan?

... Mijn verhaal was een grap.

Mathijs heeft de hele tijd gelijk, het is gewoon THC:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
euhm mijn wiet stond ALTIJD vol met die witte kristallen.
Bestaat er misschien andere?

glas in weed??? urban legend toch wel

LSD op weed? dan ga je volgens mij toch wel vreemde situaties creeren.

aaight ik heb dat ook altijd.. maar dan op me broek *alsk mn handen af veeg*.. mé beste vriendin zegt dan altijd, als ze stoned is: aaight we gaan je broek op roken als we heeeeeeel erg wanhjopig zijn :P
whaha..
high life :P

wicket

Experimenterende gebruiker
ik d8 al wat een dom verhaal :confused: glinster wiet ? dat is meetsal gewoon goeie wiet. met veel thc op de toppe. sommige zeggen dat ze dat nie kenne , die gaan denk ik naar een kutshop of oogsten zelf wiet op een verkeerde manier. :smilingimp:

Bovenaan