ik heb dus EINDELIJK deze week voor het eerst ghb geprobeerd. het was wel leuk! in het begin werd ik er alleen een beetje moe en draaierig van, had het daarna bijna niet weer gedaan maar gelukkig had ik het wel gedaan want daarna vond ik het wel fijn! had alleen af en toe druk op mijn oren wat ik wel raar vond net alsof je in een vliegtuig zat of over een heuvel heen ging. en ik had na gebruik een heel vaag gevoel in mijn maag, net alsof ik iets gebruikt had wat niet in mijn lichaam hoorde.. (ook al weet ik dat het sowieso niet in mijn lichaam hoort). maar het kan ook komen door de combinatie van alle drugs. ik had namelijk ook pep en 3-mmc gebruikt en een paar drankjes maar niet veel. ik heb het niet door elkaar heen gebruikt alleen na elkaar. en verder was het dus wel een fijne ervaring, vond het in het begin een beetje eng om te doseren omdat ik bang was dat ik teveel nam maar dat is gewoon een beetje oefenen denk ik.
Hey. Je weet wat je sweet spot betekent toch?
Ik.vind.dit.een drugs met een gebruiksaanwijzing.
A altijd zelf doseren met spuit(per 0.1ml zonder naald uiteraard.
B in je mond spuiten en bv slok cola daarna, t zal je verbazen hoe veel er in t glas kan blijven zitten.en als die dan lekker valt..je neemt zelfde dosering nog een keer zonder dat er wat achterblijft in je glas kan je knockie gaan.
C als je toch bjjpakt. BINNEN 15 min pakken. Veel beter is binnen 10 minuten. Stel je pakt.1.ml.erbij, word ie bij de dosis 'toegevoegd' na 10/15 min niet meer..Dan wordt het een zooitje qua tijd en hoeveelheid.
D Meerdere rondes? Laat er 2 uur tussenzitten..sommigen doen 1.5 nooit 1 uur! Dat is het recept voor een overdosering.
E 1,5 is tricky, beter is na een paar rondes over te.stappen.op 2.
F schrijf het.op,.hou het bij.heel.simpel
Als jij om 14.00 2.8 pakt en je vriend 3.0
Zet je je wekker 2 uur later om 18.00 dus..met als tekst: 14.00 A 2.8/F 3.0
Het is echt jammer dat je alcohol erbij hebt genomen .dat haalt de kwaliteit van je G effect heftig onderuit.
Net zoals alle drugs..eerst zonder..
Hoeft niet hele nacht.
Kom erachter wat je Sweet spot is. En neem 2 rondjes met je vriend..neem daarna bv 3mmc en als die wat uitwerkt weer een rondje g.
Ik raad je wel aan een rode draad.aan te houden.
Niet de ene keer tegelijk met de 3mmc.pakken. Dan weer een half uur later.of in de comedown
Uur ervoor.
Net zoals benzo!'s heerlijk zijn om een comedown op te vangen en scherpe negatieve randjes weg te halen.
Zo kan je ghb ook zien..masr dan wél met een funfactor en veel potentie.
Iemand noemde de GHB de lijm wat al het gebruik van het weekend aan elkaar plakt.
Ook een manier om het te gebruiken