• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

GewoonVOL en eerste keer Speed! :D

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Jaja, Gister voor het eerst pep gebruikt. :P

Jezus, volgende keer neem ik wel Rattengif ofzo. Ik denk dat dat gezonder is en wel voor een betere trip zorgt dan deze troep.
:angry:

Het begon allemaal toen ik een maandje geleden het woord 'pep' steeds vaker tegenkwam.
Op forums las ik steeds berichten van mensen die zeiden dat het onwijs lekker is.
Een paar van mijn vrienden met wie ik helaas niet meer zo vaak om ga hadden ook allemaal pep gesnoven, en ze vonden het goed spul.

En ik weet nog een keertje op een houseparty, ik ging net de toiletten in om even te snoepen. En wat zich daar afspeelde was voor mij geen verassing.. mannetje die met zn sleutel in een pony pack zit te wroeten.

'Goeie sos?' Vroeg ik (Tja, na een beetje pillen heb je nogal zin om met iedereen te praten.)

'Sos is voor wijven, pep is gewoon veel lekkerder. Moetje ook?' vroeg het mannetje terwijl hij een snuifje nam.

'Nee man, ik houd het wel bij pillen.'

'Pillen? Pff, dit is veeeel lekkerder dan die kl*te pillen van je, geloof me..'
Hij liep weg. En ik bleef een beetje verbaasd staan..
Het kon toch niet waar zijn, het gevoel van pillen vind ik het lekkerste wat er bestaat. En nu hoor ik van iemand dat pep is wat veel lekkerder is..
Speed, dat spul is populairder dan XTC. Op feesten zie ik steeds minder en minder pillen.. Steeds meer coke en speed.

Ik wist niet zoveel over speed, alleen dat het word gezien als een drug voor mensen die geen sos kunnen betalen, en dat het verder eigenlijk troep is..
Op internet had ik natuurlijk allang gelezen wat de risico's zijn, en wat het met je doet, maar ja, ik wou het zelf proberen, kijken hoe het voelt..

Pep regelen was geen probleem, een goede vriend van mij (iemand die nooit drugs heeft aangeraakt en er echt niks van af weet) was al een paar maanden bezig met een beetje speed verkopen via vrienden.
Niet echt centjes mee verdienen, maar hij kon er makkelijk aan komen, en is niet uit op winst.

Dus ik had deze vrijdag met hem afgesproken in een cafetje waar ik, hij en andere vrienden van ons zouden komen biertje drinken.

Ik kocht een grammetje voor 8 euro. Ik had geen idee hoeveel mg 1 dosis is, dus ik vond het spotgoedkoop.

Hij gaf me een ponypack en die stopte ik in mn binnenzak, nu geen zin, morgen even kijken..

Zo, Zaterdag morgen.. eerst effe lekker uitslapen, daarna lekker ontbijten.
Computer aan. Kopje thee. Heerlijk!

Even m'n mail gecheckt en paar andere dingen en toen het ponypackje uit mn jas gehaald.

Ik was zooo nieuwsgierig, ik hield mijn sleutel al klaar..
'Jeejte, hoe gaan die klote dingen open..' dacht ik bij mezelf toen ik bezig was om het kleine envelopje open te krijgen.

Gelukt, ik vouwde hem open en ik weet dat ik alleen verbaasd naar het inhoud zat te kijken. 30 seconden lang keek ik naar de inhoud..

Wtf was dat spul? Ik ging het voelen met mn vingers, het was vochtig, kneedbaar en het leek op iets van kauwgom en tandpasta.
Ik rook er aan.. Jezus, ik wist niet dat pure gif een eigen geur had.
Het rook naar troep, chemische troep. Ik weet wel zeker als je dit spul aan een hond laat ruiken dat je er zeker van kan zijn dattie gelijk een paar stappen achteruit doet.
Beesten kunnen zoiezo aan een geurtje herkennen of iets slecht is of niet.
Maar voor die geur hoefde je geen dier te zijn om te snappen dat het slecht is.

Hoe krijg ik dit spul mn neus in, dacht ik..
Ik dacht dat je er zelf poeder van moest maken ofzo, dus pakte ik een pasje nam een beetje van het spul, en ging het fijn hakken.

na ongeveer 5 minuten nonstop hakken kwam ik niet ver, het was te plakkerig om tot poeder gehakt te worden.. En zo krijg ik het zeker mijn neus niet in.

Snel naar drugsforum.nl om te kijken bij het speed forum, daar kon ik informatie vinden.

En ja hoor, na niet eens 5 minuten gezocht te hebben had ik al een onderwerp gevonden waar iemand ook natte pep had en niet wist wattie er mee moest doen.

Effe snel lezen.. Spiegeltje.. Onder Lamp.. Daarna hakken.. oke!

Na een kwartiertje ofzo had ik gewoon poeder.
Nu kwam het spannede gedeelte.. Snuiven! Nog nooit gedaan, dus ik was erg enthausiast en nieuwsgierig..

Alleen ik had nog 1 probleempje: Ik wist niet hoeveel ik moest nemen...
Ik besloot om te beginnen met een klein beetje op mn sleutel, want ik had geen zin om een nacht niet slapen.

Ik ken aardig wat mensen die coke snuiven of hebben gesnoven, en ik herrinerde me dat ze wel eens vertelde dat korrteltjes pijn doen aan je neus als je snuift.
Dus ging ik nog maar even hakken met mn pasje.

Oke, klein beetje op sleutel.. en *snuif*..

Eerste dacht ik dat je er niks van voelt.. Het ging er heel makkelijk in.. Maar na een seconde nadat ik het opsnoof sprong ik met tranen in mn ogen van de stoel af.
Ik liep rondjes door de huiskamer en het enigste wat ik kon doen was mijn neus ophalen. Wat een vreselijk iets! Ik wist niet zeker wat het precies deed, branden of bijten.. volgens mij allebei..
Maar in iedergeval, toen dat vreselijke gevoel weg was, wisten de buren welke ziektes ik allemaal ken. :P

20 minuten gewacht.. niks.. misschien moet ik meer nemen..
Op dat moment zag ik dat er een meisje aanmeldde op MSN die ik ken, en zij koopt wel vaker speed bij die gozer.

Ik vroeg aan haar hoeveel zij snuift voordat ze iets voelt..

'2/3 lijntjes. En het is goed spul.' zei ze.

Oke dacht ik.. 2 kleine lijntjes gemaakt en opgesnoven..
Dat ga ik niet in detail vertellen omdat het alleen bestond uit snuivje nemen, vloeken en met vuist op eigen knie slaan.

Toen weer een kwartiertje gewacht.

Opeens voelde ik iets. Net als een XTC pil die begint te werken.
Je voelt je niet strak staan, en ook niet nuchter. Je voelt je gewoon 'anders'. Een beetje lichthoofdig..

ik had om 17:00 afgesproken met een oude bekende dat we samen wat zouden gaan drinken/eten in delft.

Effe snel gedoucht.. Toen ik de douche uitkwam merkte ik dat ik er geen reet van voel.. Nog een lijntje nemen..?

Ja joh, zo, en op naar den tram!

Na 10 minuten of kwartiertje zat ik in de tram.
Ik merkte opeens dat ik de heletijd met mijn kaak aant spelen was, beetje heen en weer..

Ik merkte ook dat ik nogal erg raar keek..
En mensen keken mij beetje raar aan.. Ik ging effe zitten..

Ik voelde me best wel lekker. Niet zo ongelofelijk lekker als bij pillen.
En ik voelde me fris..

Dat gevoel duurde denk 1,5 uurtje. Niet meer
Mijn oude bekende bleef nog wel de hele tijd zeggen dat ik met mn kaak speel. Maarja, ik voelde me gewoon 100% nuchter. Niet fris, niet lekker, gewoon nuchter.

Eerste in een caffeetje gezeten, daarna vroeg hij of we ergens iets gingen eten. Ik had totaal geen trek. Dat zei ik ook. Dus ik ga wel mee, maar ik wil alleen iets te drinken.

Uiteindelijk zaten we in het luxe rookersgedeelte van de MacDonalds.( :rolleyes: ).

Het was rond de uur of 20:00. Ik merkte wel dat ik me steeds eventjes niet echt lekker voelde..
Eigenlijk wist ik al wat er zou gaan gebeuren...
We kwamen een paar andere bekende gozers tegen op weg naar cafe '28'.
Hun stelden ons voor om eerst samen een blowtje roken in t parkie.
Ik hoefde niet.. Ik wist al dat ik straks naar huis zou gaan omdat ik me echt slecht voel. Maar toch bleef ik nog even.
Toen ze klaar waren met blowen en iedereen al opstond om richting de kroeg te gaan merkte ik iets.
Ik liep effe naar de bosjes, en hoppa! 3 Keer gekotsts.

Die anderen hadden al gehorod dat ik pep had gebruikt, en ik zei dat ik zo vaak van xtc kots, komt omdat het chemische troep is.

Ongeveer 10 minutjes bij cafe 28 gezeten. Toen begon ik me weer kut te voelen.
Hmm, Ik ga naar huis, zei ik tegen hun.

En op naar de tram, het was koud en ik tintelde.
Gelukkig kwam mijn tram gelijk.
Ik moest iets van 10 haltes met deze tram, en daarna overstappen op andere tram.

Het ging wel aardig, totdat ik ging w8ten op de andere tram. weer 2 kker genekt..

Toen ik net alle laatste kotsrest uitroggelde kwam mn tram. Na een paar haltes was ik uitgestapt. 2 minutjes gelopen en ik was thuis.

Snel naar bed, hoofdpijn, misselijk.. Ik voelde me echt kut..
maar slapen lukte mij niet.. Ik weet dat ik pas uitviel toen het al licht was buiten.

En ben nu wakker, paar mandarijnen gegeten beetje thee gedronken.
En ik voel me kots misselijk.

Conclusies;

Ik vind speed echt troep. Ik ben er ook 100% zeker van dat ik het nooit meer koop. En het gebruiken vind ik niet waard.. ik voelde niks zowat.. Alleen erg brak daarna.

En Speed in vergelijking met XTC... Das duidelijk.. XTC is zo veel malen beter!

Mja, laat je mening achter,
Groeten GewoonVOL

nutsss

Wijs gebruiker
Goed geschreven! Compliment. Wel veel alinea's :grin: .

Speed daar moet je toch ook aan wennen. Alle leveringen zijn weer anders en de sterkte is daarom steeds afwachten. Je neus brand en zo ja dat hoort er bij.

Ik denk toch dat je iets te weinig hebt gesnoven en dat je verkeerde verwachtingen had door het met XTC te vergelijken. Speed geeft je meer zelfvertrouwen en laat je sneller denken (en praten) en je slaap verdwijnt. Maar al die blije warme gevoelens van XTC die krijg je niet.

disaster

Bewuste gebruiker
Jha, moet je indd leren waarderen..
In het begin is het klote gebruiken, maarh hoe langer je gebruikt hoe lekkerder. Zoals veel mensen zeggen PEP overheerst :mrgreen: .

Ophelia

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Waarom die plakkerige zooi in je tere neusslijmvlies smeren, en een bom naar je hersenen sturen en een voorhoofdsholte riskeren?

Maak toch gewoon een bommetje met rijstevloeipapier. De werkingsduur is dan ook veel langer en je bent net iets minder ongezond bezig. Bovendien scheelt het je een hele hoop gedoe tijdens het uitgaan b.v.: je maakt gewoon een paar bommetjes van te voren.

Lekker veel bij drinken. (geen alchohol dus)

en met die speed die ik dan gebruik (3x per jaar dus) heb ik een heerlijke rush, duizend ideeen en energie voor tien.

2 bommetjes is genoeg voor een leuke tijd en ook nog een redelijke tijd erna....

Ga je te hard: vitamine C en melk

Veel plezier!

disaster

Bewuste gebruiker
Eesje zei:
Beste mensen,

Waarom die plakkerige zooi in je tere neusslijmvlies smeren, en een bom naar je hersenen sturen en een voorhoofdsholte riskeren?

Maak toch gewoon een bommetje met rijstevloeipapier. De werkingsduur is dan ook veel langer en je bent net iets minder ongezond bezig. Bovendien scheelt het je een hele hoop gedoe tijdens het uitgaan b.v.: je maakt gewoon een paar bommetjes van te voren.

Lekker veel bij drinken. (geen alchohol dus)

en met die speed die ik dan gebruik (3x per jaar dus) heb ik een heerlijke rush, duizend ideeen en energie voor tien.

2 bommetjes is genoeg voor een leuke tijd en ook nog een redelijke tijd erna....

Ga je te hard: vitamine C en melk

Veel plezier!

Sorry, maarh hier krijg ik altijd maagpijn van :(

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Tja, Ik denk idd dat ik de volgende keer iets meer ga nemen.
Want maar 1,5 uurtje goed voelen en het is nu 23 uur geleden dat ik al misselijk ben..

Maar isset niet zo dat als ik de volgende keer meer neem, dat ik me dan ook veel slechter ga voelen als het is uitgewerkt?

Net dacht ik echt dat ik weer over mn nek ga, maar nu gaat het wel wat beter. Straks effies wat eten.

En weet iemand misschien hoelang speed houdbaar is?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
GewoonVOL zei:
Want maar 1,5 uurtje goed voelen en het is nu 23 uur geleden dat ik al misselijk ben..

Maar isset niet zo dat als ik de volgende keer meer neem, dat ik me dan ook veel slechter ga voelen als het is uitgewerkt?

Haha wat denk je zelf,natuurlijk..

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
GewoonVOL zei:

Haha wat denk je zelf,natuurlijk..

Jeejtje, zat ik net al plannen te maken om helemaal vol te gaan, kijken wat dit spul echt met mij kan doen..

Maar ik wil niet eens weten hoe ik me daarna ga voelen. :openmouth:

Trouwens, zo'n speed-kater lijkt een beetje op een vergiftiging.

Volgens mij is speed ook veel slechter voor je dan XTC.
:confused:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Die kater krijg je alleen de eerste paar keer.

Ow... mja, ik denk niet dat er een volgende keer komt. Ik snuif dit packje nog wel op, kijken wat er gebeurd. Niet meer kopen in iedergeval.

Bij XTC had ik ook alleen de eerste keer een kater.. Maar misschien is 5/6 pillen eten je eerste keer niet zo slim..

Qocaïne

Badass junkie
Leuk een speed Trip Report! Rn ook nog eens een eerste keer! :grin:

Zelf altijd nieuwschierig geweest naar speed.. wilde ook wel eens weten hoe zoiets nou voelt. Maar achteraf toch van af gestapt.. enige meerwaarde is dat je alles langer volhoud.

Nog nooit gedaan dus.. en jij bevestigd mijn mening over de speed.
Troep en afblijven :wink:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik merkte dat ik een paar fouten had gemaakt en zelfs een zin niet had afgemaakt..Dus dat heb ik even hersteld.

Tja, Ik had haast want ik was echt kotsmisselijk toen ik dir verslag maakte. :(

timzta

Experimenterende gebruiker
Hehe toevallig zeg, report begon steeds bekender voor te komen, totdat het opeens wel heel veel leek op gisteravond :P (ben 1 van de gasten die naar café gingen :P)

Jeller

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Jeller zei:
is 3 lijnen in die tijd niet een beetje te veel om te beginnen?

wel mooi reportje

Ik voelde er weinig van..

Ik weet niet, ik maakte lijntjes van ongever 3 cm lang en ong 4 mm breed. :rolleyes:

Het is een prachtmiddel, als je weet hoe.

hoe... .... ...?
hmm das idd niet zo veel
raar dat je er dan toch misselijk van werd
maar doordat je toch met je kaken maalde voelde je het dan toch eigenlijk?

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Jeller zei:
GewoonVOL zei:
Jeller zei:
is 3 lijnen in die tijd niet een beetje te veel om te beginnen?

wel mooi reportje

Ik voelde er weinig van..

Ik weet niet, ik maakte lijntjes van ongever 3 cm lang en ong 4 mm breed. :rolleyes:

Het is een prachtmiddel, als je weet hoe.

hoe... .... ...?
hmm das idd niet zo veel
raar dat je er dan toch misselijk van werd
maar doordat je toch met je kaken maalde voelde je het dan toch eigenlijk?

Ik voelde het een beetje.. het was meer lichamelijk :confused:

Ophelia

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:

Jezus, volgende keer neem ik wel Rattengif ofzo. Ik denk dat dat gezonder is en wel voor een betere trip zorgt dan deze troep.

Het begon allemaal toen ik een maandje geleden het woord 'pep' steeds vaker tegenkwam.
Op forums las ik steeds berichten van mensen die zeiden dat het onwijs lekker is.
Een paar van mijn vrienden met wie ik helaas niet meer zo vaak om ga hadden ook allemaal pep gesnoven, en ze vonden het goed spul.

En ik weet nog een keertje op een houseparty, ik ging net de toiletten in om even te snoepen. En wat zich daar afspeelde was voor mij geen verassing.. mannetje die met zn sleutel in een pony pack zit te wroeten.

'Goeie sos?' Vroeg ik (Tja, na een beetje pillen heb je nogal zin om met iedereen te praten.)

'Sos is voor wijven, pep is gewoon veel lekkerder. Moetje ook?' vroeg het mannetje terwijl hij een snuifje nam.

'Nee man, ik houd het wel bij pillen.'

'Pillen? Pff, dit is veeeel lekkerder dan die kl*te pillen van je, geloof me..'
Hij liep weg. En ik bleef een beetje verbaasd staan..
Het kon toch niet waar zijn, het gevoel van pillen vind ik het lekkerste wat er bestaat. En nu hoor ik van iemand dat pep is wat veel lekkerder is..
Speed, dat spul is populairder dan XTC. Op feesten zie ik steeds minder en minder pillen.. Steeds meer coke en speed.

Ik wist niet zoveel over speed, alleen dat het word gezien als een drug voor mensen die geen sos kunnen betalen, en dat het verder eigenlijk troep is..
Op internet had ik natuurlijk allang gelezen wat de risico's zijn, en wat het met je doet, maar ja, ik wou het zelf proberen, kijken hoe het voelt..

Pep regelen was geen probleem, een goede vriend van mij (iemand die nooit drugs heeft aangeraakt en er echt niks van af weet) was al een paar maanden bezig met een beetje speed verkopen via vrienden.
Niet echt centjes mee verdienen, maar hij kon er makkelijk aan komen, en is niet uit op winst.

Dus ik had deze vrijdag met hem afgesproken in een cafetje waar ik, hij en andere vrienden van ons zouden komen biertje drinken.

Ik kocht een grammetje voor 8 euro. Ik had geen idee hoeveel mg 1 dosis is, dus ik vond het spotgoedkoop.

Hij gaf me een ponypack en die stopte ik in mn binnenzak, nu geen zin, morgen even kijken..

Zo, Zaterdag morgen.. eerst effe lekker uitslapen, daarna lekker ontbijten.
Computer aan. Kopje thee. Heerlijk!

Even m'n mail gecheckt en paar andere dingen en toen het ponypackje uit mn jas gehaald.

Ik was zooo nieuwsgierig, ik hield mijn sleutel al klaar..
'Jeejte, hoe gaan die klote dingen open..' dacht ik bij mezelf toen ik bezig was om het kleine envelopje open te krijgen.

Gelukt, ik vouwde hem open en ik weet dat ik alleen verbaasd naar het inhoud zat te kijken. 30 seconden lang keek ik naar de inhoud..

Wtf was dat spul? Ik ging het voelen met mn vingers, het was vochtig, kneedbaar en het leek op iets van kauwgom en tandpasta.
Ik rook er aan.. Jezus, ik wist niet dat pure gif een eigen geur had.
Het rook naar troep, chemische troep. Ik weet wel zeker als je dit spul aan een hond laat ruiken dat je er zeker van kan zijn dattie gelijk een paar stappen achteruit doet.
Beesten kunnen zoiezo aan een geurtje herkennen of iets slecht is of niet.
Maar voor die geur hoefde je geen dier te zijn om te snappen dat het slecht is.

Hoe krijg ik dit spul mn neus in, dacht ik..
Ik dacht dat je er zelf poeder van moest maken ofzo, dus pakte ik een pasje nam een beetje van het spul, en ging het fijn hakken.

na ongeveer 5 minuten nonstop hakken kwam ik niet ver, het was te plakkerig om tot poeder gehakt te worden.. En zo krijg ik het zeker mijn neus niet in.

Snel naar drugsforum.nl om te kijken bij het speed forum, daar kon ik informatie vinden.

En ja hoor, na niet eens 5 minuten gezocht te hebben had ik al een onderwerp gevonden waar iemand ook natte pep had en niet wist wattie er mee moest doen.

Effe snel lezen.. Spiegeltje.. Onder Lamp.. Daarna hakken.. oke!

Na een kwartiertje ofzo had ik gewoon poeder.
Nu kwam het spannede gedeelte.. Snuiven! Nog nooit gedaan, dus ik was erg enthausiast en nieuwsgierig..

Alleen ik had nog 1 probleempje: Ik wist niet hoeveel ik moest nemen...
Ik besloot om te beginnen met een klein beetje op mn sleutel, want ik had geen zin om een nacht niet slapen.

Ik ken aardig wat mensen die coke snuiven of hebben gesnoven, en ik herrinerde me dat ze wel eens vertelde dat korrteltjes pijn doen aan je neus als je snuift.
Dus ging ik nog maar even hakken met mn pasje.

Oke, klein beetje op sleutel.. en *snuif*..

Eerste dacht ik dat je er niks van voelt.. Het ging er heel makkelijk in.. Maar na een seconde nadat ik het opsnoof sprong ik met tranen in mn ogen van de stoel af.
Ik liep rondjes door de huiskamer en het enigste wat ik kon doen was mijn neus ophalen. Wat een vreselijk iets! Ik wist niet zeker wat het precies deed, branden of bijten.. volgens mij allebei..
Maar in iedergeval, toen dat vreselijke gevoel weg was, wisten de buren welke ziektes ik allemaal ken. :P

20 minuten gewacht.. niks.. misschien moet ik meer nemen..
Op dat moment zag ik dat er een meisje aanmeldde op MSN die ik ken, en zij koopt wel vaker speed bij die gozer.

Ik vroeg aan haar hoeveel zij snuift voordat ze iets voelt..

'2/3 lijntjes. En het is goed spul.' zei ze.

Oke dacht ik.. 2 kleine lijntjes gemaakt en opgesnoven..
Dat ga ik niet in detail vertellen omdat het alleen bestond uit snuivje nemen, vloeken en met vuist op eigen knie slaan.

Toen weer een kwartiertje gewacht.

Opeens voelde ik iets. Net als een XTC pil die begint te werken.
Je voelt je niet strak staan, en ook niet nuchter. Je voelt je gewoon 'anders'. Een beetje lichthoofdig..

ik had om 17:00 afgesproken met een oude bekende dat we samen wat zouden gaan drinken/eten in delft.

Effe snel gedoucht.. Toen ik de douche uitkwam merkte ik dat ik er geen reet van voel.. Nog een lijntje nemen..?

Ja joh, zo, en op naar den tram!

Na 10 minuten of kwartiertje zat ik in de tram.
Ik merkte opeens dat ik de heletijd met mijn kaak aant spelen was, beetje heen en weer..

Ik merkte ook dat ik nogal erg raar keek..
En mensen keken mij beetje raar aan.. Ik ging effe zitten..

Ik voelde me best wel lekker. Niet zo ongelofelijk lekker als bij pillen.
En ik voelde me fris..

Dat gevoel duurde denk 1,5 uurtje. Niet meer
Mijn oude bekende bleef nog wel de hele tijd zeggen dat ik met mn kaak speel. Maarja, ik voelde me gewoon 100% nuchter. Niet fris, niet lekker, gewoon nuchter.

Eerste in een caffeetje gezeten, daarna vroeg hij of we ergens iets gingen eten. Ik had totaal geen trek. Dat zei ik ook. Dus ik ga wel mee, maar ik wil alleen iets te drinken.

Uiteindelijk zaten we in het luxe rookersgedeelte van de MacDonalds.( :rolleyes: ).

Het was rond de uur of 20:00. Ik merkte wel dat ik me steeds eventjes niet echt lekker voelde..
Eigenlijk wist ik al wat er zou gaan gebeuren...
We kwamen een paar andere bekende gozers tegen op weg naar cafe '28'.
Hun stelden ons voor om eerst samen een blowtje roken in t parkie.
Ik hoefde niet.. Ik wist al dat ik straks naar huis zou gaan omdat ik me echt slecht voel. Maar toch bleef ik nog even.
Toen ze klaar waren met blowen en iedereen al opstond om richting de kroeg te gaan merkte ik iets.
Ik liep effe naar de bosjes, en hoppa! 3 Keer gekotsts.

Die anderen hadden al gehorod dat ik pep had gebruikt, en ik zei dat ik zo vaak van xtc kots, komt omdat het chemische troep is.

Ongeveer 10 minutjes bij cafe 28 gezeten. Toen begon ik me weer kut te voelen.
Hmm, Ik ga naar huis, zei ik tegen hun.

En op naar de tram, het was koud en ik tintelde.
Gelukkig kwam mijn tram gelijk.
Ik moest iets van 10 haltes met deze tram, en daarna overstappen op andere tram.

Het ging wel aardig, totdat ik ging w8ten op de andere tram. weer 2 kker genekt..

Toen ik net alle laatste kotsrest uitroggelde kwam mn tram. Na een paar haltes was ik uitgestapt. 2 minutjes gelopen en ik was thuis.

Snel naar bed, hoofdpijn, misselijk.. Ik voelde me echt kut..
maar slapen lukte mij niet.. Ik weet dat ik pas uitviel toen het al licht was buiten.

En ben nu wakker, paar mandarijnen gegeten beetje thee gedronken.
En ik voel me kots misselijk.

Conclusies;

Ik vind speed echt troep. Ik ben er ook 100% zeker van dat ik het nooit meer koop. En het gebruiken vind ik niet waard.. ik voelde niks zowat.. Alleen erg brak daarna.

En Speed in vergelijking met XTC... Das duidelijk.. XTC is zo veel malen beter!

Mja, laat je mening achter,
Groeten GewoonVOL

Hallo!

Sorry hoor maar ik weet bijna voor 100 procent zeker dat je een zeer slechte kwaliteit speed te pakken had. Wat jij beschrijft in je report herken ik dus van geen kanten. Wanneer ik dit zou meemaken zou ik er mee terug gaan en mijn geld terug eisen! En het ook nooit meer doen als ik niet beter zou weten.

Bij echte goede speed (en die hoeft dus geen meth-sterkte te zijn!) ben je een paar uur gewoon onder de pannen, klaar. Het komt dan niet eens meer in je op om over de kwaliteit na te denken omdat je met veel leukere en (zgn..) interessantere dingen bezig bent. De hoeveelheid: volgens mij zijn twee goeie vingertoppen echt genoeg voor 3 uur fun. Daarna kun je bij nemen of het er bij laten...(dat laatste is soms wat moeilijk, geef ik toe) Die twee vingertoppen in een vloeitje doen niet in je neus smeren of in je mond!

Groet

Burningred

Ik heb zaterdag ook voor t eerst speed gebruikt, en ik vond t eerst ook helemaal niet zo bijzonder, ik voelde dr eigenlijk weinig van net zoals jou, zeker vergeleken bij xtc niet, maar bij mij ging t uiteindelijk toch wel werken nadat ik op t laatst maar alles had genomen (een gram). Toen was t eigenlijk best wel een fijn gevoel, alleen daarna toen t was uitgewerkt een super depressief kut gevoel. Maar mocht je het nog een keer doen, misschien kun je het dan eens van iemand anders kopen, dat ga ik ook proberen omdat mijn vrienden die ook weleens gebruiken, het na enkele lijntjes al goed voelen.

karton

speed alleen gebruik ik ook niet graag want je bent enkel en alleen opgepept. niet echt een roes. maar als je speed tesamen met xtc gebruikt dan ja je gewoon soveel harder. ik gebruik de 2 dus bijna altijd same.

lot

Badass junkie
karton zei:
speed alleen gebruik ik ook niet graag want je bent enkel en alleen opgepept. niet echt een roes. maar als je speed tesamen met xtc gebruikt dan ja je gewoon soveel harder. ik gebruik de 2 dus bijna altijd same.

waarom lees ik dan heel vaak dat speed onderdrukt? of hebbik het nou mis?

wicket

perfecte combo volgens mij...

paar pille
paar lijntjes pep
en lots and lots of weed :sunglasses:

sarkeuh

Newbie
volgens mij heb je wel degelijk een slechte kwaliteit van speed :rolleyes:
heb er al altijd enorm goede gehad!
het brand natuurlijk wel wat, en de smaak is nu niet bepaald lekker!
maar als je echt goede hebt, vind je het echt wel super
enigste beuie is het niet kunnen slapen,
en ben meestal enorm agressief de volgende dag.
voor de rest vind'k het echt goed :mrgreen:

fokker

Belezen gebruiker
Agressief zowiezo, ik vind dat je er eenorm egoistisch van wordt en totaal geen rekening houd met de gevoelens van andere. Alleen je eigen gevoel. Iemand ontzettend verdrietig maken met heel gemene opmerkingen omdat ie net ff anders deed als dat je wilde is niet ondenkbaar. Op dat moment dat diegene zit te janken kan t je ook niks bommen ook. Doe je dit samen met pillen krijg je dit effect:

Je kwetst, dan door de euforie van pillen troost je, dan kwets je weer opnieuw, dan weer troosten....

Ik heb dit gezien bij n goede vriendin van me, die zou met haar vriend samen en met mij en mijn vriendin samen n avondje pillen doen, en gewoon lekker chillen. Van te voor waren we naar awareness gegaan, een feest. Op zicht leuke avond gehad, wij gingen wat eerder naar huis en hadden t thuis gezellig gemaakt en wachtten op de andere 2. Toen ze kwamen merkte ik aan de eenorme drukte en chaos van die vrienden dat er meer in t spel was dan pillen. Dit is dus echt een geweldige kutavond geworden, dat kwetsen troosten spelletje is dus wat zij met haar vriend deed. Die jongen was er op t laatst helemaal doorheen. Op zich mag ze blij zijn dat ze n vriend had die niet van zich afbijt, bij mij zou dit anders gegaan zijn. Op een bepaald moment was ik t zo beuh dat ik haar een uitbrander gegeven heb en gezegd heb dat ze zich kon gaan gedragen of kon opflikkeren. De avond is totaal in het water gevallen, en echt niet leuk / gezellig geweest. Maar goed, dat is speed. en het ergste is dat je op t moment dat je onder invloed bent t allemaal zo niet mee krijgt, jij bent niks schuld, dat ligt allemaal aan andere dingen cq personen.

Wees voorzichtig ermee, in mijn ogen een van de smerigste, gemeenste drugs die er te krijgen is waarvan je een persoon wordt die je echt niet wilt zijn, en je hebt t niet eens door. Zelf heb ik me ook afgevraagd waarom iedereen mij liet vallen toen ik die zooi gebruikte. Wat een eikels van vrienden had ik toch, tot ik me n half jaar na afkicken realiseerde wat ik allemaal gedaan had. Ik ben toen mn excuses aan gaan bieden aan mn toenmalige vrienden, en gelukkig wilde 2 ervan nog horen wat ik te zeggen heb. 1 ervan heeft t me vergeven. De andere zie ik niet meer en willen niets meer met me te maken hebben.

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik vind alleen speed gebruiken ook echt voelen als een roes, maar dan ligt het natuurlijk wel aan de hoeveelheid die ik neem..
Mijn vriend die kan bijv 3 gram snuiven en nog doodleuk zeggen dat hij er niks van voelt, dus waarschijnlijk is het gewoon anders per persoon...
Jen moet in ieder geval niet verwachten dat je ontzettende "love" krijgt zoals bij xtc want het is natuurlijk een heel andere drug.
Speed is ook iets wat je moet leren gebruiken, hoe vaker je het doet beter het word, en de kater word ook minder na een paar keer..

:wave:

^_^

Bewuste gebruiker
Wordt er heel sociaal van en niemand gekwetst tijdens speed alleen maar gelachen. Maarja misschien dat het anders is als je echt dagelijks gebruikt voor een hele lange tijd.

needlefreak

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:

...

Mooi report. Enkel jammer dat je eerste speedervaring zo is tegengevallen. Speed is echt wel lekker. :hearteyes:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
needlefreak zei:
GewoonVOL zei:

...

Mooi report. Enkel jammer dat je eerste speedervaring zo is tegengevallen. Speed is echt wel lekker. :hearteyes:

Achja, misschien komt er nog een keertje speed. Hopelijk word dat wel leuk.

^_^

Bewuste gebruiker
Ja man speed is wel leuk, maar niet zo leuk als xtc. Maarja verschil moet er zijn he

tyto

Newbie
speed.. Heerlijk spul afgelope weekend met 3 vrienden 2 dagen en 2 nachten lang lopen trippen op speed elkaar alles verteld oude herinneringen opgehaald etc etc had alleen de dagen ernaar erg veel last met eten... kreeg geen hap door mijn keel

Sharoon

Newbie
haha by mij was de eerste keer echt niet slecht afgelopen ik vond het juist echt leuk daarna voelde ik me alleen een beetje kut maar heb het daarna nog een paar keer gedaan eenpaar keer teveel maar nu ben ik ff met de pep gestopt en weer aan de pillen gegaan :sunglasses:

Bovenaan