Gevolgen?

sinclair

Newbie
Hoi,

Ik heb 3 weken geleden met mn vrienden spacecake gegeten, en ik tripte hem best verkeerd. ik ging nogal bad. Ik kreeg paniek aanvallen en had geen besef meer van tijd en waar ik was. De volgende dag was ik een beetje suf en merkte dingen pas heel traag en mn reactie tijd was bestlangzaam. De week erna werd het wat minder, maar ik begon het na 2 weken weer te voelen. Ik zag dingen ineens niet zo realistisch en een week later ging dat wel beter maar ik voel me na 3 weken nog steeds onwerkelijk. Alsof waar ik ook ben bepaalde dingen niet zo goed besef en zo. Vooral als ik binnen ben, buiten valt dan wel mee...

Is dit levenslang? of is dit tijdeling totdat het echt uit mn bloed zit (kan het ook zijn dat het een klein beetje opgeslagen zit in mijn bloed en telkens weer wat vrij komt ofzo?)

ik weet echt niet wat ik moet doen nu hiermee (ik ben naar de dokter geweest en die zei dat je het nog tot 6 weken kan voelen ivm dat het opgeslagen zou kunnen zijn in mijn lichaam)

Maar ik wil weten of dit normaal is en wel echt over gaat, want ik vind dit echt niet leuk zo.

Alvast bedankt,

jcp

Bewuste gebruiker
THC hoopt zich op in je vetlagen, en wordt langzaam weer vrijgegeven.
Het kan zo zijn dat je idd over een periode van zo'n 5 weken ongeveer nog effect voelt.

Blow je ook wel eens, en reageer je daar ook zo heftig op? het lijkt erop dat je erg gevoelig bent voor thc en een psychose bij gebruik in de hand ligt.

sinclair

Newbie
jcp zei:
THC hoopt zich op in je vetlagen, en wordt langzaam weer vrijgegeven.
Het kan zo zijn dat je idd over een periode van zo'n 5 weken ongeveer nog effect voelt.

Blow je ook wel eens, en reageer je daar ook zo heftig op? het lijkt erop dat je erg gevoelig bent voor thc en een psychose bij gebruik in de hand ligt.

Nou integendeel ik blowde veel inderdaad, maar ik voelde nooit zoveel... zelfs niet na 1 joint.. soms wel dan. Maar daar reageer ik nooit heftig op. Maar als ik dus ga sporten komt het vrij... en gaat het dan sneller weg dan?

Hans

Wijs gebruiker
BlackRobBlunt zei:
1 joint is niet veel :P

Die van jou niet nee :wave:

Als je van blowen normaal nooit zulke nare bij effecten had zou ik denken dat die spacecake iets bij jou in je hersenen heeft getriggered. Of misschien heb je gewoon zoveel wiet gevroten dat ernu heel erg veel in je lichaam zit wat langzaam vrijkomt.

sinclair

Newbie
Hans zei:
BlackRobBlunt zei:

Als je van blowen normaal nooit zulke nare bij effecten had zou ik denken dat die spacecake iets bij jou in je hersenen heeft getriggered. Of misschien heb je gewoon zoveel wiet gevroten dat ernu heel erg veel in je lichaam zit wat langzaam vrijkomt.

maar het is wel tijdelijk dan? want hoelang duurt in ongeveer, ik bedoel ik kan dit niet denk ik 2 maanden lang hebben ik wordt gek ! :\

Maar gebeurd het vaker dat het in je vet ophoopt en langzaam uitkomt dan?

Frisko

Badass junkie
sinclair zei:
Hans zei:
BlackRobBlunt zei:

maar het is wel tijdelijk dan? want hoelang duurt in ongeveer, ik bedoel ik kan dit niet denk ik 2 maanden lang hebben ik wordt gek ! :\

Maar gebeurd het vaker dat het in je vet ophoopt en langzaam uitkomt dan?
volgens mij heb je gewoon iets anders...het effect kan niet terugkomen...
het gaat gewoon uit je lichaam heel traag maar dit wil niet zeggen dat het effect ook terugkomt hé.klinkt een beetje onlogisch als je het mij vraagt!!! :)

sinclair

Newbie
hmm, wat anders kan het dan zijn?
het enige wat logisch is wat ik heb gedaan is spacecke gegeten (hoogstwaarschijnlijk een OD)

sinclair

Newbie
Hij was idd best sterk... voor 12,50 special mix gekocht en bijna alles erin gegooid, hij had nog wat over voor een jointje ofzo, Ik deed het namelijk ook op een lege maag, ik weet niet of dat erg belangrijk is voor de gevolgen, wat dat was ook gelijk de reden waarom ik fout ging

Frisko

Badass junkie
henkie84 zei:
Heb je die vrienden al eens gevraagd hoeveel wiet er in die cake zat?
wa boeit da nu???
OD wiet is kotsen en misselijk zijn maar geen weken aan een stuk hé...
volgens mij kan er miss iets getriggerd zijn erdoor,dat kan wel,maar dat het na zoveel weken nog steeds is door de wiet die uit zn lichaam aan het gaan is betwijfezl ik sterk :wave:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik denk dat het gewoon tussen je oren zit.
ik bedoel komop wiet die zo lang werkt kan gewoon niet. was dat maar :grin:

inferno33

Bewuste gebruiker
optie 1: tussen je oren(meest waarschijnlijk denk ik)
optie 2: psychose(dan heb je dus een probleem...)
optie 3: je hebt zoveel wiet naar binnen gewerkt dat er dusdanig veel THC in je evt is opgelost dat je er high van word(ZEER onwaarschijnlijk, ik heb weleens tegen de 10 gram op een avond gerookt en was de volgende dag slechts wat wazig, dus van wat plakjes spacecake zul je niet snel wat krijgen, zeker niet als er een standaard hoeveelheid + 1 joint in zit, wat ik kon opmaken uit je verhaal))

sinclair

Newbie
inferno33 zei:
optie 3: je hebt zoveel wiet naar binnen gewerkt dat er dusdanig veel THC in je evt is opgelost dat je er high van word(ZEER onwaarschijnlijk, ik heb weleens tegen de 10 gram op een avond gerookt en was de volgende dag slechts wat wazig, dus van wat plakjes spacecake zul je niet snel wat krijgen, zeker niet als er een standaard hoeveelheid + 1 joint in zit, wat ik kon opmaken uit je verhaal))

als het tussen de oren zou zitten dan zou het nu wel over zijn denk ik want ik ben positief gebleven dat het tijdelijk zou zijn dus dan zou het vanzelf wel weggaan, en psychose als dat het was, dan zou ik het toch wel merken? ik bedoel een psychose dat zou ik toch wel weten als ik dat had?

sinclair

Newbie
sinclair zei:
inferno33 zei:

als het tussen de oren zou zitten dan zou het nu wel over zijn denk ik want ik ben positief gebleven dat het tijdelijk zou zijn dus dan zou het vanzelf wel weggaan, en psychose als dat het was, dan zou ik het toch wel merken? ik bedoel een psychose dat zou ik toch wel weten als ik dat had?

EDIT: Ik zou idd wel weten als het een psychose was (Na er over te gelezen hebben) en ik weet wel zeker dat ik het niet heb, ik zie verder niet rare dingen ik doe alles gewoon normaal goed. Het enige is dat als ik gewoon om me heen kijk dan lijkt het een beetje onwerkelijk alsof ik er niet 100% bij ben. Heel ernstig is het niet want vandaag kon ik gewoon een examen maken, natuurlijik had ik wel zoiets van: pff echt kut dit. maar verder is het eerder irritant dan helemaal erg

jcutter

Badass junkie
Dat heb ik dus ook van het blowen over gehouden. Nu ik probeer om 1x in de maand te blowen, trekt dit heel langzaam weg. GELUKKIG!

sinclair

Newbie
jcutter123 zei:
Dat heb ik dus ook van het blowen over gehouden. Nu ik probeer om 1x in de maand te blowen, trekt dit heel langzaam weg. GELUKKIG!

Dus jij weet waar ik het over heb dan? dat voelt wel beter

J0rrit

Badass junkie
jcutter123 zei:

precies, als je helemaal stopt zal het uiteindelijk wel weg gaan volgens mij.

jcutter

Badass junkie
Ja, maar als het te snel weg trekt dan kom ik te snel terug op aarde waardoor ik denk dat ik gek word en daarom blow ik nu 1x in de maand en dit werkt ook voor mij. Ik hou aan: blow en herstel. Ik eet zelf ook harstikke gezond en sport enorm veel. Dit helpt enorm! Je hoeft niet gezond te leven, maar dan kan je ook verwachten dat het langzamer weg trekt en daarnaast word het herstellen van drugs als een soort obsessie voor je waardoor de kans groot is dat je weer gaat blowen. Het is maar hoe karakter in elkaar steekt :wink:

sinclair

Newbie
jcutter123 zei:
Ja, maar als het te snel weg trekt dan kom ik te snel terug op aarde waardoor ik denk dat ik gek word en daarom blow ik nu 1x in de maand en dit werkt ook voor mij. Ik hou aan: blow en herstel. Ik eet zelf ook harstikke gezond en sport enorm veel. Dit helpt enorm! Je hoeft niet gezond te leven, maar dan kan je ook verwachten dat het langzamer weg trekt en daarnaast word het herstellen van drugs als een soort obsessie voor je waardoor de kans groot is dat je weer gaat blowen.

Nou ik gebruik sowiso niet zoveel drugs, ik kan er van af blijven en ik ben sowiso van plan het nooit meer te gaan doen ik heb er toch geen behoefte aan

sinclair

Newbie
Om even op het onderwerp te komen...

Stel dat er iets is getriggerd in mn hersennen, is dit constant of kan ik ook langzaam weg trekken? want het is sowiso geen psychose

Bovenaan