Gevoelloosheid phenibut

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Beste leden,

Na vorig jaar 1 dosisje phenibut van een vriend geprobeerd te hebben, zelf een zakje besteld.

Fijn spul! In 1 maand tijd meestal 1 pf 2x per week gebruikt, 1 tot 2 gram per dag, altijd 3 dagen tussen gebruik. 1.5g gemiddeld, dit is genoeg heb ik gemerkt.

Nu had ik vorige week vrijdag mijn linkerarm zo goed als gevoelloos, erg vreemd. Had die avond alleen een microdose chocolaatje gehad, na een uurtje kwam het gevoel terug. Geen pijn of tintelingen of kramp, meer het gevoel dat zenuwen minder reageren. Moeilijk onder woorden te brengen.

Maandag het laatst pheni gehad, dinsdag nacht op mijn rechter arm gelegen en hierdoor last van schouder. (oude blessure) gisteren last meer kramp achtige klachten in mijn rechter pols en onderarm. In de loop van deze dag is het een stuk beter.

Is er een connectie met de phenibut? Heb er op reddit een en ander over gelezen, maar hier werd het meer genoemd in een afkick. Meer mensen die deze klachten hebben gehad? Mijn rechter arm na het slaap verhaal kan daarmee nog te verklaren zijn, toch dacht ik hier even polsen:wink:

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Een optie om 2 weken te stoppen en het zo zelf te ondervinden?

Ik ben wel benieuwd naar die postings van Reddit waar het staat beschreven. Heb je hier een link van? Ik weet niet of het je spieren kan verzuren.middelen op die receptoren zijn spierontspannend behalve als het de harddrugs betreft. Maar daar is teveel natrium de boosdoener, dus met natte vingerwerk zie ik geen verband.

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Ja daar zat ik aan te denken. Ga ik doen!

Oké, extra ontspannen en dieper slapen om vervolgens niet of later wakker te worden als het bloed uit arm wegtrekt kan ik wel plaatsen maar als het bij die ene keer blijft, fine. Maar weinig behoefte aan een afgescheurde spier. Thanks voor je input!

DeQuincey

Newbie
Beste leden,

Na vorig jaar 1 dosisje phenibut van een vriend geprobeerd te hebben, zelf een zakje besteld.

Fijn spul! In 1 maand tijd meestal 1 pf 2x per week gebruikt, 1 tot 2 gram per dag, altijd 3 dagen tussen gebruik. 1.5g gemiddeld, dit is genoeg heb ik gemerkt.

Nu had ik vorige week vrijdag mijn linkerarm zo goed als gevoelloos, erg vreemd. Had die avond alleen een microdose chocolaatje gehad, na een uurtje kwam het gevoel terug. Geen pijn of tintelingen of kramp, meer het gevoel dat zenuwen minder reageren. Moeilijk onder woorden te brengen.

Maandag het laatst pheni gehad, dinsdag nacht op mijn rechter arm gelegen en hierdoor last van schouder. (oude blessure) gisteren last meer kramp achtige klachten in mijn rechter pols en onderarm. In de loop van deze dag is het een stuk beter.

Is er een connectie met de phenibut? Heb er op reddit een en ander over gelezen, maar hier werd het meer genoemd in een afkick. Meer mensen die deze klachten hebben gehad? Mijn rechter arm na het slaap verhaal kan daarmee nog te verklaren zijn, toch dacht ik hier even polsen:wink:
@

Aan Empower Eachother,​

Beste,

heb lange tijd phenibut gebruikt, dagelijks in doses rond de 2.5 gram in capsules van 500 mg. In het begin fijn middel. Tolerantie trad echter vlug op.
Daarnaast al jaren benzodiazepinen op recept.

Een half jaar geleden (vraag me niet waarom) afhankelijk geraakt aan 3-mmc.
Toen dat illegaal werd, om op de been te blijven, enige tijd 4-fma en 2-fa gebruikt, in afwachting van detox-opname.

Het was tijdens het misbruik van deze r.c.'s dat ik verschijnselen zoals gevoelloosheid in eerst mijn rechterarm en latere in beiden kreeg. Ik schreef dit toe aan de rc's.

Het was echt heel erg en dacht soms dat ik een vinger gebroken had.
Bleef ook de rest van de dag "tintelen", alsof er naalden in mijn arm zitten.

Échter, na volledige abstinentie van de r.c.'s, benzo's én phenibut, kwam ik er achter dat de verschijnselen veroorzaakt worden door phenibut.
Ik nam destijds meer phenibut om te kunnen slapen.

Omdat de onttrekking van phenibut, in mijn geval, erg meeviel, heb ik het nog eens besteld.

Gevolg; te hoge doses én vreselijke nachten met "numbness" een soort neuralgische verschijnselen in mijn ledematen, vooral mijn rechterarm en hand.

Ik heb er nog steeds last van. En heb een afspraak staan met een neuroloog staan.

Waarschijnlijk heb ik door het gebruik van phenibut, terwijl ik een hoge benzodiazepinen tolerantie had, een soort "buffer" gehad.

Ieder mens is anders, maar wat jij beschrijft is voor mij duidelijk.

Wanneer je het wilt nemen, doseer laag en wacht een aantal uren op een effect. Al naar gelang je respons kun je een dag later (op een lege maag) meer, of minder nemen.
Maar pas a.j.b. op.

Ik heb speciaal voor jouw bericht een account aangemaakt, had niet gedacht ooit op een forum te gaan. Maar wat je beschrijft is zo herkenbaar én potentieel gevaarlijk, dat ik moest reageren.

Wees voorzichtig, iedereen.

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Wow heftig te lezen dat je met verschillende middelen hebt geworsteld, hoop dat het nu goed met je gaat!

Ben benieuwd wat er bij de neuroloog uitkomt, sterkte met deze situatie... ga je advies zeker opvolgen, leuke rush maar geen klachten als deze waard!

Waardeer het enorm dat je een account hebt aangemaakt om hierop te reageren, wil je ontzettend bedanken!! 😀

DeQuincey

Newbie

Empower Eachother,​

Graag gedaan :)

Was gisteren bij de neuroloog (5 minuten....wat een baan $) en deze zei dat het niet door neurotoxiciteit van een "middel" veroorzaakt kan zijn, want dan zouden de verschijnselen zich over het gehele lijf, alle ledematen, moeten vertonen. Heeft nog wat aan m'n hand gevoeld..
Hij betwijfelde dan ook of de oorzaak in het zenuwstelsel zit, maar voor de zekerheid binnenkort terug voor een EMG onderzoek (elektromyografie).
Het heeft dus eerder met spieren te maken.
Ik houd je op de hoogte.

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Hmm interessant, klinkt wel logisch dat het dan op meerdere plaatsen in het lichaam zou moeten voorkomen. Ben benieuwd wat en of het onderzoek iets uitwijst!

Heb zelf een stuk minder last van de schouders, merk dat het nog wel moet helen. Maar is ook een oude blessure en hoe het is ontstaan kan ook zonder een middel. Morgen na 14 dagen weer een dosisje wagen 😀

DeQuincey

Newbie
Hmm interessant, klinkt wel logisch dat het dan op meerdere plaatsen in het lichaam zou moeten voorkomen. Ben benieuwd wat en of het onderzoek iets uitwijst!

Heb zelf een stuk minder last van de schouders, merk dat het nog wel moet helen. Maar is ook een oude blessure en hoe het is ontstaan kan ook zonder een middel. Morgen na 14 dagen weer een dosisje wagen 😀
En beviel het :wink: ? Het blijft inderdaad een fijne substantie... Welnu, de uitslag van het EMG was; "dat bij beide ellenbogen, maar rechts meer, de overdracht van zenuw naar spier niet helemaal smooth verliep". Oorzaak: "te veel op mijn ellenbogen leunen"....overbelast en kan nog wel een paar maanden duren, edoch gaat weer over. En na lang nadenken :thinking: vond ik de oorzaak: In een hyperfocus, al dan niet mede veroorzaakt door "substanties", uren lang in bed lezen of filmpjes kijken op m'n laptop, mijn hoofd ondersteund door mijn rechter hand en.....juist ..de ellenboog als stutpilaar.
Dus gelukkig niet diréct door phenibut veroorzaakt :).
Heb mezelf dan ook toegestaan om daarna ook weer eens 1,5 gram (is inderdaad voldoende) te nuttigen i.c.m. rode Kratom ( 3-4 gram) , wat een zeer aangename combi is.
Het is hoe dan ook altijd oppassen met te hoog gedoseerde "sederende" middelen in je lijf te slapen. Je wordt niet meer wakker van signalen uit je zenuwstelsel, met als gevolg een dode arm, been, hand etc.
Heb lang geleden iemand z'n arm zien verliezen door een combinatie van Vesparax, Methaqualon en Methadon tijdens een tukje van 48 uur of zo...Dit in het kader van Harm Reduction.
Stay safe and enjoy life :peace:

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Ja was weer fijn! Hmm goed dat je nu weet hoe het zit en is ontstaan. Indirect toch een verband. Ja nu je weet waar je op kan letten moet dat zeker kunnen! Die combi heb ik 1x geprobeerd. Ook fijn maar persoonlijk liever apart. Yes de dosis en frequentie zijn zeker belangrijk door de eigenschappen van het middel. Pfoehh dat is wel echt heftig... niet te zuinig...

Hartelijk dank voor al je input!! Erg blij mee! Yes ga ik doen, koppie erbij en genieten van het leven!

Bovenaan