geur

spacekonijn

Badass junkie
ik heb van mezelf vrij goeie neus.
maar als ik paddos op heb ruikt alles zo sterk en intens hebben jullie dit ook?

spacekonijn

Badass junkie
maar ik ruik dan op een afstand dingen die ik normaal niet ruik!!

ook mensen die gedronken hebben daarbij komt echt een smerige alcohol lucht uit hun mond waar ik normaal nooit last van heb maar dan is het echt smerig gewoon :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
ok cool :)

het is toch ook zo dat mensen die een bril hebben die kunnen afzetten als ze lsd gebruiken en weer gewoon 'scherp' zien

Deranged

Badass junkie
Als ik aan het trippen ben kan het gebeuren dat ik ergens loop en ineens heel sterk de lucht van paddo's ruik(natuurlijk inbeelding). Iets wat ik nooit meer vergeet is dat ik ergens stond en het ineens rook en een maat van me ff later zei''so het ruikt hier wel naar paddo's. Vreemd dat we het allebei tegelijk roken zonder dat we dat van elkaar wisten. :confused:

Mac...

Badass junkie
Vind het wel een van de kenmerken van trippen, dat je ontzettend op 1 lijn ligt. Je ervaart heel vaak bijna precies dezelfde trip.

matthijs

Badass junkie
spacekonijn zei:
ok cool :)

het is toch ook zo dat mensen die een bril hebben die kunnen afzetten als ze lsd gebruiken en weer gewoon 'scherp' zien

Hmm..bij je ogen is het gewoon een afwijking, je kan niet goed focussen.

Himself

Belezen gebruiker
LSD repareert je ogen niet.... ook niet tijdelijk, het kan zijn dat je je het inbeeld dat je scherp ziet.... maar je kunt niet ineens weer scherp zien..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hmm ik heb pas nog iets gelezen over een proef waarbij mensen die onder invloed van LSD waren een krant konden lezen van grote afstand. Toch leuk dat soort dingen ^^

Ik heb met paddo's gehad dat ik de geur van kaarsjes / kaarsvet sterk rook. En ik vond wierook erg lekker maar ook prachtig om naar te kijken.

Qua zicht heb ik het gevoel gehad dat ik dingen extreem scherp zag. Ook qua gehoor, ik dacht o.a. dat ik voor het eerst hoorde 'hoe muziek bedoeld was'.

Bovenaan