gestopt met wiet

Zu

Experimenterende gebruiker
Gistermiddag heb ik geblowd, en echt echt voor de allerlaatste keer. Mijn handen en neus worden trouwens altijd koud na het blowen, ik word helemaal wit en krijg zwarte kringen onder m'n ogen, m'n neusholte stinkt naar wietrook (ja dat ruik ik dus de hele tijd en dat ruikt smerig) en ik voel me dan weer zoals een paar jaar geleden: een stuk onzekerder omdat ik niet meer helder kan denken.

Gistermiddag kreeg ik de laatste paar inzichten van het blowen: Minder aan mezelf denken, meer warmte geven aan de anderen, en ik kan het dan ook terugverwachten. Meer vragen naar een ander dan over mezelf lullen (ja dat deed ik dus steeds terwijl ik dat niet doorhad) En drugsgebruik hoort bij de gozer die ik 2 jaar geleden was, nu stop ik om verder te gaan. Het past niet meer bij me :grin: Jaja ik ben blij en ik hou me hier aan mensen, al vind ik het af en toe nog wel leuk om hier paddotripreports te lezen van anderen. Mazzel!

Love Peace Happiness

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Zu zei:
m'n neusholte stinkt naar wietrook (ja dat ruik ik dus de hele tijd en dat ruikt smerig)

Wiet moet je ook niet snuiven! :wink: :grin:

Succes met stoppen! Jammer dat blowen niet meer datgene brengt wat je ervan verwacht.

BacingsPen

Badass junkie
Zo gaat dat he met blowen... Het leert je zo gigantisch veel... Maar op een gegeven moment is het vooral in een roes zijn, nadenken over wat er nog anders zou kunnen/mogen etc. Maar ondertussen niks uitvoeren en er alleen maar over dromen :)

Ik geloof best dat je voorlopig ff stopt, denk ook zeker dat je laatste inzichten je goed zullen doen. (wat apart dat het bij mij juist andersom is, minder naar anderen luisteren en meer over mezelf praten :grin: )

Anyway... Volgens mij heeft Cannabis over het algemeen een redelijk goede invloed op jou, en ik spreek je dus wel weer over een maand :grin:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja had ik ook, in het begin is het allemaal heel leuk
maar na een (lange) tijd paffen begon ik ook in te zien dat ik slecht bezig was, je wordt er op den duur toch alleen maar suf en doelloos van...
ben nu serieus geminderd, nog af en toe een jointje

veel succes :)

Zu

Thanx for the support y'all, ik denk ook dat het een beetje bij de leeftijd hoort. Ik voelde me om een goeie reden "een gebruiker" maar ik voelde me daar ook echt niet relaxed bij, eerder afhankelijk, zelfs ik nog maar ongeveer 1x in de maand blowde. Altijd tóch weer na een maand: "hmm ik heb wel trek!" En dat gebeurt nu ook niet meer, dat heb ik gisteren heel erg diep ingeprent. Tja dat diepe inprenten kon nog terwijl ik stoned was, en nou ik dit hier heb gepost, hou ik me er ook echt aan anders is het helemaal zielig, een beetje een valse belofte hier gaan posten.

Gistermiddag zag ik mezelf bij het aansteken van de wiet in 3e persoon, best wel zielig zag dat er zo uit, hahaha!!!

See ya bij de tripreports!

BacingsPen

Badass junkie
Zu zei:
Thanx for the support y'all, ik denk ook dat het een beetje bij de leeftijd hoort. Ik voelde me om een goeie reden "een gebruiker" maar ik voelde me daar ook echt niet relaxed bij, eerder afhankelijk, zelfs ik nog maar ongeveer 1x in de maand blowde. Altijd tóch weer na een maand: "hmm ik heb wel trek!" En dat gebeurt nu ook niet meer, dat heb ik gisteren heel erg diep ingeprent. Tja dat diepe inprenten kon nog terwijl ik stoned was, en nou ik dit hier heb gepost, hou ik me er ook echt aan anders is het helemaal zielig, een beetje een valse belofte hier gaan posten.

Gistermiddag zag ik mezelf bij het aansteken van de wiet in 3e persoon, best wel zielig zag dat er zo uit, hahaha!!!

See ya bij de tripreports!

Je bent ongeveer mijn leeftijd of iets ouder schat ik...

Maar wat is in hemels naam het probleem als je slechts 1 keer per maand gebruikte?

Je word er dan naar mijn inziens alleen maar wijzer van...

spacecake of hasjmelk misschien een idee? (voor het geval je om de schadelijke gevolgen wil stoppen?)

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Maar meestal, als je een keer gebruikt, ga je vaker gebruiken en vaker, zeker op jonge leeftijd. Je gaat je levensstijl veranderen door drugs.. denk je dat een matig gebruik op deze leeftijd kan?

BacingsPen

Badass junkie
haha, daar zit idd wat in...

Maar, heb het idee dat ZU ook veel twijfels heeft in zijn beslissingen, vandaar deze schattiing...

Door jou denk ik nu: 29....

Wat denk jij dan meneer waterpijp?

Zu

heheh ik ben 19 jaar :beer: Ik vond 1x in de maand blowen voor mezelf al een probleem, want 1x in de week zin in wiet of 1x in de maand, in zekere zin ben ik in beide gevallen afhankelijk, en daar heb ik een keer een hekel aan gekregen toen ik daar over na dacht terwijl ik stoned was.

De inzichten die ik over mezelf kreeg met wiet/hash, waren meestal wel diepzinnige gedachten over mijn eigen psyche en interactie tussen mensen in mijn omgeving maar daar heb ik nu geen behoefte meer aan. Ik kan dat nu ook wel helder zien als ik dat per sé wil (komt door het roken van wiet eerst). Ik wil in ieder geval nog 1x paddo's eten in de zomer, ik wil inzichten over het bewustzijn zelf en ik kom zeker niet op die hoogte als ik stoned ben.

Tja 1x paddo's in het jaar is ook een soort van afhankelijkheid want het blijft "1x in het jaar" maar ik denk ook wel dat ik dat niet meer doe na een tijdje, ik weet wel dat dat ook eens ophoudt, en dan is drugs exit.

Toch wel een kleine en grote overwinning, helemaal clean zijn en totaal niks meer nodig hebben om me te vermaken. Nu denk ik nog wel eens: "Hoe zou dat cd'tje klinken als ik stoned ben / paddo ben?"
Maar vroeger vóórdat ik wat gebruikte vermaakte ik me ook prima zonder wat nodig te hebben, toch? Daar wil ik dus eigenlijk weer heen.

Peace Love Happiness

Bovenaan