Gistermiddag heb ik geblowd, en echt echt voor de allerlaatste keer. Mijn handen en neus worden trouwens altijd koud na het blowen, ik word helemaal wit en krijg zwarte kringen onder m'n ogen, m'n neusholte stinkt naar wietrook (ja dat ruik ik dus de hele tijd en dat ruikt smerig) en ik voel me dan weer zoals een paar jaar geleden: een stuk onzekerder omdat ik niet meer helder kan denken.
Gistermiddag kreeg ik de laatste paar inzichten van het blowen: Minder aan mezelf denken, meer warmte geven aan de anderen, en ik kan het dan ook terugverwachten. Meer vragen naar een ander dan over mezelf lullen (ja dat deed ik dus steeds terwijl ik dat niet doorhad) En drugsgebruik hoort bij de gozer die ik 2 jaar geleden was, nu stop ik om verder te gaan. Het past niet meer bij me
Jaja ik ben blij en ik hou me hier aan mensen, al vind ik het af en toe nog wel leuk om hier paddotripreports te lezen van anderen. Mazzel!
Love Peace Happiness
Gistermiddag kreeg ik de laatste paar inzichten van het blowen: Minder aan mezelf denken, meer warmte geven aan de anderen, en ik kan het dan ook terugverwachten. Meer vragen naar een ander dan over mezelf lullen (ja dat deed ik dus steeds terwijl ik dat niet doorhad) En drugsgebruik hoort bij de gozer die ik 2 jaar geleden was, nu stop ik om verder te gaan. Het past niet meer bij me
Love Peace Happiness
Ik vond 1x in de maand blowen voor mezelf al een probleem, want 1x in de week zin in wiet of 1x in de maand, in zekere zin ben ik in beide gevallen afhankelijk, en daar heb ik een keer een hekel aan gekregen toen ik daar over na dacht terwijl ik stoned was.