gele capsules

edward

Newbie
Hallo beste lezers,
Ik kwam laatst bij mijn zoon gele capsules tegen nu ben ik benieuwd wat voor soort drugs dit zijn misschien dat iemand ze kent en er meer over kan vertellen.
Ze zijn ongeveer 2 cm lang en 5mm dik er staat geen tekst op.
Aangezien zijn drank en drugs verleden is het voor mij weer de vraag wat er dit keer wordt gebruikt.
Bedankt als iemand mij kan helpen.

Edward

Robinnl

Experimenterende gebruiker
Het kan van alles zijn. Het kan iets heel onschuldigs zijn, maar het kunnen ook capsules zijn met iets wat hij er zelf in heeft gestopt.
Zou je er eentje open kunnen maken en kijken wat er in zit?

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
^ dat dus

ik heb bijvoorbeeld 5htp capsules die geel zijn, en das totaal onschuldig, bijna medicatie zelfs.

maar t kan ook best dat ie er mdma, speed of een of andere research chemical erin heeft zitten.
het beste is om hem ermee te confronteren of om het naar een testcentrum te brengen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
TRAVOLTA zei:
^ dat dus

ik heb bijvoorbeeld 5htp capsules die geel zijn, en das totaal onschuldig, bijna medicatie zelfs.

maar t kan ook best dat ie er mdma, speed of een of andere research chemical erin heeft zitten.
het beste is om hem ermee te confronteren of om het naar een testcentrum te brengen?

Inderdaad, kan van alles zijn! Don't judge a book by it's colours :wink:

edward

Newbie
Dank voor de antwoorden ik dacht zelf ook al aan stacker maar hij heeft geen overgewicht vandaar.
Wij wonen in de regio Den Haag dus ging het er mij om dat iemand in aanraking was gekomen met deze capsules en ze zodoende herkende.
Maar waarom verstopt hij deze en laat ze niet in de originele verpakking om ellende uit te sluiten.
Ik ga er wel een laten onderzoeken.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Stacker is prima te mis/gebruiken als energie booster.

edward zei:
Maar waarom verstopt hij deze

Misschien omdat hij uit een gezin komt waarvan de vader in een situatie als deze onderzoek gaat doen op internet ipv te praten met zijn zoon...
Natuurlijk moet jou zoon ook eerlijk zijn, maar als vader ben jij de eerst aangewezene om hem tot een eerlijk,verantwoordelijk mens te vormen.

Succes! :)

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
Stacker is prima te mis/gebruiken als energie booster.

edward zei:
Maar waarom verstopt hij deze

Misschien omdat hij uit een gezin komt waarvan de vader in een situatie als deze onderzoek gaat doen op internet ipv te praten met zijn zoon...
Natuurlijk moet jou zoon ook eerlijk zijn, maar als vader ben jij de eerst aangewezene om hem tot een eerlijk,verantwoordelijk mens te vormen.

Succes! :)

of het kan nog altijd dat hij de inhoud van de capsules vervangt met iets anders. alsnog is testen het beste als je echt denk dat er (hard)drugs inzitten.
zeggen dat het stackers of bijvoorbeeld 5htp+ is makkelijk (al moet je hem natuurlijk niet wantrouwen). persoonlijk vind ik t wel verdacht adt ie ze dan uit de originele verpakking zou hebben gehaald

de GT

Bewuste gebruiker
je kan wel meer doen.

je kan er eentje slikken en rondjes op je hoofd gaan draaien.
Als je dan naar links eindigt is het een upper wat er in zit (speed, cocaine o.i.d.). Als je naar rechts eindigd is het een downer (waarschijnlijk wiet). En als je normaal eindigt is het iets heel onschuldigs.

Tufnut

Badass junkie
Ga het gesprek aan. Wie weet krijg je wel een eerlijk antwoord. daarnaast is testen bij een testservice de optie om erachter te komen wathet echt is.

Bovenaan