geen effecten what so ever...

M4dM4n

Experimenterende gebruiker
Morguh!

ten eerste de beste wensen en een spacey 2009!

Gister ben heb ik een stapel roze mitshu's gedaan, maar voelde er geen ene koekoek van. terwijl doorgewinterde gebruikers met 1 of 2 helemaal blij waren, was ik na 6 mezelf op het hoofd aan het krabben... waarom heb ik niet op zn minst stijve kaken?

Nu ben ik 4 weken gestopt met blowen (+/- 2gr per dag), kan dat er voor zorgen dat ik er geen reet van heb gemerkt? Heb daarvoor altijd Illy's in combi met gras gedaan...

Heb 2de kerstdag een zegeltje Alice gedaan, zou dat anders het effect gecancelled kunnen hebben?

Heb mn leverancier een "klachtenbrief" gestuurd, maar kreeg een telefoontje met totale verwarring en verbazing omdat ze bij hun nog steeds collectief aan het naspacen waren van dezelfde reeks. En ik weet dat hun grootverbruikers zijn in speed en pillen...

Ik weet vanmezelf dat pijnstillers nooit hebben gewerkt bij me, dus ben ik toevallig een medische paria die tegen alle regels indruist of wat zou anders het geval kunnen zijn?

Ik hoop dat iemand me kan voorzin van info of advies, want vind het bere jammer en weet zelf niet zo goed waar ik anders zou moeten navragen hoe en wat..

Bij voorbaat dank voor alle mogelijke suggesties!

Stay safe!

M4d

M4dM4n

Experimenterende gebruiker
dat is denk ik idd (het enige) beste idee om te doen...

thanks, is in mn simplistische hoofdje niet opgekomen om daar aan te denken... shame on me

Extisi

Wijs gebruiker
Ik had laatst ook een roze, maar die was da bomb. :hearteyes:
Testen, tja...dat moet je willen, want ik doe het zelf nooit...
Ik heb ook nog blauwe mitshu's binnekort....en daar ga ik heerlijk mee knallen. Jammer voor jou dat het zo afliep, je wilt toch wel even lekker spacen, mjaa.. volgende keer beter!

x

Bovenaan