Hey,
Ik ben een jongen van 19 jaar en nam vannacht voor het eerst een pilletje een phillepine als ik t goed typ. Eerst nam ik een halve omdat het de eerste keer is maar na een dik uur voelde ik niks ik heb toen de ander helft ook gehad en wat pure mdma kristallen maar echt de hele avond heb ik niks gevoeld van de pil of de kristallen... alcohol werkt wel. Coke en pep ook wel maar merk er ook niet bot veel van eigenlijl behalve slapeloosheid en tja xtc was dus helemaal niks maar wel de vervelende kanten ervan... kleine leuter en niet kunnen pissen dus naja nadat 4 uur na t nemen van de xtc heb ik maar een hele dikke lijn pep gehad en dat was wel oke ohja ik slik antidepressiva en antipsychotica dus ik weet niet of dat uitmaakt?

Ik hoop dat iemand me duidelijkheid kan geven

transformated

Badass junkie
Het is waarschijnlijk door je medicatie. Ik ken iemand die ook dezelfde medicatie nam hij moest 3 xtc in 1 keer nemen voor een effect. Maar ik weet niet of het heel juist is wat ik zeg misschien de andere personen van het forum zullen een beter antwoord kunnen geven.
Wat ik wel lees in je bericht is dat je wel de andere effecten hebt van xtc. Maar niet het leuke.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ohja ik slik antidepressiva en antipsychotica dus ik weet niet of dat uitmaakt?
Ja dat maakt zeker uit. Die medicatie blokkeert zo'n beetje alle gewenste effecten van XTC en zoals je gemerkt hebt zul je enkel wat bijwerkingen ervaren. Zolang je aan de medicatie zit heeft het dus geen zin om XTC te nemen en zal het alleen maar extra risico's en schade veroorzaken terwijl je er niks positiefs van merkt.

Volgende keer dat je iets wilt proberen eerst even hier vragen of zelf op internet zoeken of dat kan met je medicatie. Sommige drugs kunnen zelfs gevaarlijk zijn in combinatie met je medicatie, dus dan loopt het minder goed af.

Ja dat maakt zeker uit. Die medicatie blokkeert zo'n beetje alle gewenste effecten van XTC en zoals je gemerkt hebt zul je enkel wat bijwerkingen ervaren. Zolang je aan de medicatie zit heeft het dus geen zin om XTC te nemen en zal het alleen maar extra risico's en schade veroorzaken terwijl je er niks positiefs van merkt.

Volgende keer dat je iets wilt proberen eerst even hier vragen of zelf op internet zoeken of dat kan met je medicatie. Sommige drugs kunnen zelfs gevaarlijk zijn in combinatie met je medicatie, dus dan loopt het minder goed af.

Dus ookal neem ik veel ik zal geen effect krijgen van de xtc? En welke drugs zijn gevaarlijk ivm medicatie? Wel handig om te weten

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dus ookal neem ik veel ik zal geen effect krijgen van de xtc? En welke drugs zijn gevaarlijk ivm medicatie? Wel handig om te weten
Nee veel nemen heeft ook geen zin en vergroot de risico's alleen maar meer.

Wat precies gevaarlijk is in combinatie met je medicatie weet ik niet zolang ik niet precies weet welke medicatie je slikt. Maar bovendien kost dat me flink wat tijd om uit te zoeken, dus dat ga ik niet doen. Beter vraag je het gewoon hier wanneer je iets zou willen proberen en dan kunnen we daar specifiek antwoord op geven. Je kunt natuurlijk zelf ook altijd gewoon de combinatie van de drugs en je medicatie googlen he, dan zie je ook vaak wel snel genoeg of het kan of niet.

Bovenaan