Gedroogde, San pedro

Gabber39

Experimenterende gebruiker
Ik vroeg me af of gedroogde San pedro illegaal is in nederland? Dus niet de kristallen.

Grtz

Flip Trip

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Volgens mij legaal, of anders gedoogd. Maar je kunt ze gewoon kopen in de smart shop.

Volgens mij niet legaal en ook niet gedoogd, vandaar die wouten aan me deur voor de gedroogde San Pedro :kots:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Flip Trip zei:
DrippTone zei:
Volgens mij legaal, of anders gedoogd. Maar je kunt ze gewoon kopen in de smart shop.

Volgens mij niet legaal en ook niet gedoogd, vandaar die wouten aan me deur voor de gedroogde San Pedro :kots:

En jij woont in NL?

Waarom kan ik het hier dan gewoon kopen in de winkel, en zelfs vanuit het buitenland bestellen zonder problemen?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Flip Trip zei:
DrippTone zei:

En jij woont in NL?

Waarom kan ik het hier dan gewoon kopen in de winkel, en zelfs vanuit het buitenland bestellen zonder problemen?

Ja ik woon idd nog in nederland. Kun je hier gedroogde San Pedro kopen? Ik had de mijne idd uit het buitenland besteld, het was wel cactus poeder als dat er iets mee te maken heeft. Volgens de wout hadden ze het in frankfurt gevonden.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Naja gedroogd, je kunt hier die stukken kopen, weet niet of ze vers zijn. Maar dan kun je ze zelf toch drogen? En ik heb inderdaad dat poeder ook alleen in het buitenland gezien.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Naja gedroogd, je kunt hier die stukken kopen, weet niet of ze vers zijn. Maar dan kun je ze zelf toch drogen? En ik heb inderdaad dat poeder ook alleen in het buitenland gezien.

Jow kan je doen inderdaad, maar de stukken San pedro die ik hier heb gezien op internet konden toch echt niet concureren met de prijs van het buitenland en waren zo ver ik weet vers. Daarnaast denk ik dat ze ook lang niet zo sterk zijn als de cactussen uit hun natuurlijke land van herkomst. En als ik het nat moet laten verschepen wordt het wel een heel stuk duurder.

Maarja als iemand weet hoe het zit of misschien hebben we wel een hele goeie advocaat, dan laat ik het wel voor de rechter komen, mag je me komen verdedigen en dan hopelijk zegt de rechter dat het hier om een onbewerkt natuurproduct gaat en het dus niet een bewerkt product is waar mescaline in zit.

Die site waar ik heb gekocht heeft naderhand ook aangegeven dat ze me gedroogde san pedro stukken kunnen verkopen. Ik weet niet of dat een verschil maakt.

Wacky

Badass junkie
Ik weet dat de cactussen zelf iig legaal zijn in nederland (niet in belgie zover ik weet), maar het zou net zoals met paddos tot voor kort kunnen zijn dat gedroogd niet legaal is. Ik weet niet of gedroogd als "bewerkt" word geformuleerd.

Mochten er vragen worden gestelt, blijf er dan iig bij dat je niet van plan was ze te verkopen, uit te delen, thee van te maken, extraheren of wat dan ook. Ze waren natuurlijk bestemd om zelf zonder enige verdere bewerking op te eten, ongeacht de hoeveelheid.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Inderdaad die site wat driptone aangeeft, eerste keer ging het goed.

De wouten waren idd al aan deur, de agent gaf min of meer aan dat ze er niks mee gingen doen, maarja was ongeveer 6 weken geleden dat hij hier was. Hij was best vriendelijk en ik had dus ook gewoon gezegd dat het eigen gebruik was en dat ik er vanuit ben gegaan dat het legaal was, je kunt immers cactussen in de smartshop kopen. Ook heb ik gezegd dat een kilo opzich niet zoveel is, je hebt immers vaak 20 tot 100 gram nodig voor een goeie trip. Ook heb ik verteld dat er al nieuwe onderweg was, ik had namelijk aan die site gezegd dat niks aan was gekomen en ze zeiden dat ik alleen de verzendkosten opnieuw hoefde te betalen en dan stuurden ze het nog eens, dit was vlak voordat de wout aan deur was gekomen. Het pakketje had al lang aan moeten komen, dus ik denk dat het weer onderschept is.

Volgens de agent was het pakketje op de vlieghaven van Frankfurt onderschept, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar vlak ervoor heb ik van de duitser een boete gekregen voor het invoeren van 1,16 gram wiet. :kots: . Overigens had ik toen die duitsers me wiet vonden ook ongeveer 1 gram mescaline bij me, wat ze dus niet hadden gevonden. :hearteyes: .

Ook had ik bijna een zegel gepakt ongeveer anderhalf uur voordat de wout aan me deur stond om me te vertellen dat ze me cactuspoeder hebben.

Als laatste zat er in het pakketje ook mimosa, hier hebben ze niks over gezegd en volgens mij hebben ze het gewicht van de mimosa bij de cactuspoeder gerekend.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Stomme Duitsers weer hoor. Misschien dat die peru gasten het beter via TNT verzenden, dan komt het als het goed is in Luik aan. Die Belgen zijn denk ik wat minder waakzaam dan die Duitsers. :P

Bovenaan