Inderdaad die site wat driptone aangeeft, eerste keer ging het goed.
De wouten waren idd al aan deur, de agent gaf min of meer aan dat ze er niks mee gingen doen, maarja was ongeveer 6 weken geleden dat hij hier was. Hij was best vriendelijk en ik had dus ook gewoon gezegd dat het eigen gebruik was en dat ik er vanuit ben gegaan dat het legaal was, je kunt immers cactussen in de smartshop kopen. Ook heb ik gezegd dat een kilo opzich niet zoveel is, je hebt immers vaak 20 tot 100 gram nodig voor een goeie trip. Ook heb ik verteld dat er al nieuwe onderweg was, ik had namelijk aan die site gezegd dat niks aan was gekomen en ze zeiden dat ik alleen de verzendkosten opnieuw hoefde te betalen en dan stuurden ze het nog eens, dit was vlak voordat de wout aan deur was gekomen. Het pakketje had al lang aan moeten komen, dus ik denk dat het weer onderschept is.
Volgens de agent was het pakketje op de vlieghaven van Frankfurt onderschept, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar vlak ervoor heb ik van de duitser een boete gekregen voor het invoeren van 1,16 gram wiet.

. Overigens had ik toen die duitsers me wiet vonden ook ongeveer 1 gram mescaline bij me, wat ze dus niet hadden gevonden.

.
Ook had ik bijna een zegel gepakt ongeveer anderhalf uur voordat de wout aan me deur stond om me te vertellen dat ze me cactuspoeder hebben.
Als laatste zat er in het pakketje ook mimosa, hier hebben ze niks over gezegd en volgens mij hebben ze het gewicht van de mimosa bij de cactuspoeder gerekend.