Gebruikt?

Lode78Zer

Experimenterende gebruiker
Wie heeft hier weleens heroïne gebruikt? Ik vraag me nml af: als je het hebt gebruikt, is het dan zo lekker dat alles wat je ooit hebt gedaan, en wat leuk was, in het niet valt bij deze ervaring? En alles wat je na deze ervaring meemaakt? Heeft dat ook minder glans dan het zou hebben gehad?
Ik zou het dus nooit gaan gebruiken omdat: -erg verslavend
- Niets lijkt meer zo leuk? :confused:

sneeuwuil

In het begin vind je het spannend, nieuw en leuk. Maar als je de beruchte en gevreesde verslavingsgen bezit ga je door en wordt het van kwaad tot erger, zo erg dat het enige wat je er uiteindelijk aan overhoudt is frustratie, verdriet en persoonlijke ellende... Aan jou de keus of je kiest voor een goed leven of deze bende?

Mac...

Badass junkie
Die keuze lijkt me vrij simpel. Daarom is bruin een van de weinige drugs die ik nog nooit geprobeerd heb. Heb vrienden van me met zo'n verleden en daar zit ik niet op te wachten.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
zie mijn topic in ditzelfde forum...

ik ben naar de klote gegaan erdoor maar nu gaat het wel beter.

en nee heroïne is niet echt lekker ofzo, als je het op hebt ben je jezelf niet, een deel van jezelf wordt verdooft --- WIE WIL DAT NOU?! alleen ongelukkige mensen, die willen hun verdriet verdoven, maar die raken er alleen maar verder van naar de klote

moet nu weg zal later meer erover vertellen

someone_nl

Belezen gebruiker
Ik begin er niet aan, ik ken iemand die het gerookt heeft en zelfs hij zegt dat het verslavend is (hij doet het nu niet meer).

ik heb 't een keer gerookt en een keer geshot,

beide keren vond ik niks, kreeg 't gelijk koud en alles deed pijn!
ik weet niet of ik nou gelijk de ontwenningsverschijnselen voelde , maar 't was niet meer voor herhaling vatbaar..

geef mij maar mn shotje coke!

Wammus

Newbie
Ik ga er niet aan beginnen. Ik weet van mezelf dat ik nogal snel verslaafd raak aan dingen en heroïne lijkt me nou niet bepaald een fijn iets om elke dag te gebruiken.

ts

Bewuste gebruiker
Nooit geprobeerd en zeker ook nog niet van plan het te gaan doen. Om de reden die de meesten hier al aan geven. Ben bang dat het te verslavend is.

jaja

Bewuste gebruiker
Dat het troep is zal ik niet ontkennen, maar dat het niet lekker is ??? BULL.
Toen ik ooit met mate gebruikte voelde ik de stof door al mijn bloedbanen door mijn lichaam gaan, waarbij ik een "warm" gevoel van welbehagen kreeg, en er een enorme rust binnentrad.
De pest van de rommel is dat het lastig blijft om het met mate te gebruiken.

patrick2

wie kent hem niet die goeie ouwe Doe maar met; ""heroine godverdomme ,hero wie verdient dat "".Nou ik zal je zeggen ,niemand. bah wat een rotzooi Ik ben vier jaar clean althans met vallen en opstaan ben ik me eruit aan het vechten ,lekker ;bullshit het smaakt voor de duivel niet, een gevoel van welbehagen ;lulkoek je rookt ,shot of snuift het en meteen bekruipt je een gevoel van schuld ,schaamte ,minderwaardigheid en veelal andere complexen.Daarbij niet te vergeten je hele sociale netwerkje om je heen stort in als in kaartenhuis ,ik weet in welke sociale shit ik momenteel zit ,nou dank je wel heroine dat je mijn pijn zo hielp verzachten (cynisch bedoeld)Ik hoop als mensen dit lezen ik hun een beetje heb kunnen duidelijk maken dat heroine sucks ,DUS AFBLIJVEN MET JE VINGERS NIET GOED. Snappie, groetjes van iemand die zijn ervaring wil delen in positieve zin wel te verstaan :wave: patrick :wave:

patrick2

jaja zei:
Dat het troep is zal ik niet ontkennen, maar dat het niet lekker is ??? BULL.
Toen ik ooit met mate gebruikte voelde ik de stof door al mijn bloedbanen door mijn lichaam gaan, waarbij ik een "warm" gevoel van welbehagen kreeg, en er een enorme rust binnentrad.
De pest van de rommel is dat het lastig blijft om het met mate te gebruiken.
Welbehagen ?Weet je wat welbehagen is lekker met je vriendin samen iets onder nemen zien hoe dingen zich ontwikkelen als je ze op start .Een warm gevoel ? Ik kan je alleen zeggen dat ik elke morgen wakker werd met pijn in mijn knoken en het ijs koud had ,dat ik elke morgen naar mijn dealer moest om het warm te krygen , is dat nu dat welbehagen wat je bedoeld of die warmte wat je kreeg ,in de zomer met dertig graden je winterjas tot aan je hals dicht geknoopt want het is zo koud weet je !!!Als je blieft ik wil niet hatelijk reageren op je reactie maar ik denk dat je op deze manier het gebruik van heroine een beetje bagitalliseerd,mensen kunnen op deze manier denken dat deze rotzooi wel voor wat rust of welbehagen in hun leven kan zorgen en ik denk dat dit niet echt je boodschap was ,toch ?groetjes een ex junk

patrick2

Snoedelpaardje zei:
Wie heeft hier weleens heroïne gebruikt? Ik vraag me nml af: als je het hebt gebruikt, is het dan zo lekker dat alles wat je ooit hebt gedaan, en wat leuk was, in het niet valt bij deze ervaring? En alles wat je na deze ervaring meemaakt? Heeft dat ook minder glans dan het zou hebben gehad?
Ik zou het dus nooit gaan gebruiken omdat: -erg verslavend
- Niets lijkt meer zo leuk? :confused:
Nou snoedel ik zal je zeggen iddd in het begin is het allemaal fantastisch ,maar als mij iemand zal zeggen dat hij het na vijftien jaar nog steeds fantastisch vind ,dan is die iemand of gestoord of weet niet meer wat hij zegt .Nee idd het is die zin een soort duivel die je dat laat zien wat je wil zien ,en is dat glamour dan zul je dat ook zo evaren .Ja op de vraag: verdwijnt het gevoel van waardering
Idd veel dingen zullen na langdurig gebruik en daarna stoppen anders ervaren worden ,dit omdat men tydens het gebruik op lange termijn alle emoties en gevoelens weg stopt en uiteindelijk hier van vervreemd .Clean worden is daarom ook niet alleen een kwestie van stoppen met het gebruik ,je zult je hele sociale verhouding tussen mensen en je zelf helemaal op nieuw moeten gaan leren .Dus ook de glans van het gewone leven zul je opnieuw moeten ontdekken en waarderen ,ik hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht over de glans van het leven als je in de ban bent van heroine !!groetjes Patrick
(ex - junk )

jaja

Bewuste gebruiker
patrick2 zei:
Welbehagen ?Weet je wat welbehagen is lekker met je vriendin samen iets onder nemen zien hoe dingen zich ontwikkelen als je ze op start .Een warm gevoel ? Ik kan je alleen zeggen dat ik elke morgen wakker werd met pijn in mijn knoken en het ijs koud had ,dat ik elke morgen naar mijn dealer moest om het warm te krygen , is dat nu dat welbehagen wat je bedoeld of die warmte wat je kreeg ,in de zomer met dertig graden je winterjas tot aan je hals dicht geknoopt want het is zo koud weet je !!!Als je blieft ik wil niet hatelijk reageren op je reactie maar ik denk dat je op deze manier het gebruik van heroine een beetje bagitalliseerd,mensen kunnen op deze manier denken dat deze rotzooi wel voor wat rust of welbehagen in hun leven kan zorgen en ik denk dat dit niet echt je boodschap was ,toch ?groetjes een ex junk

Ik postte toch duidelijk "toen ik nog met mate gebruikte"! Wanneer je je niet kunt beheersen en dagelijks gebruikt is 't idd rotzooi.

Groeten.
En je onderschrift onderschrijf ik volledig.

patrick2

jaja zei:
patrick2 zei:

Ik postte toch duidelijk "toen ik nog met mate gebruikte"! Wanneer je je niet kunt beheersen en dagelijks gebruikt is 't idd rotzooi.

Groeten.
En je onderschrift onderschrijf ik volledig.
Sorry bij deze dat ik je boodschap in die zin verkeerd op heb gevat ik denk dat je zelf wel zult weten dat dit dus echt geen spul is dat je kunt promoten ,trouwens wat hard drugs betreft sowieso , ik vind het wel kicks dat er tenminste nog mensen zijn die hun ervaring in positieve zin willen delen, zo kunnen we hopelijk onwetende mensen behoeden voor het slechte ,thanks voor je reactie ,groetjes een lotgenoot
Patrick.

jaja

Bewuste gebruiker
Promoten wil ik niks.
Je moet alleen donders goed beseffen waarmee je bezig bent en over de nodige discipline beschikken om er niet door gegrepen te worden, maar om nou te stellen dat dope niet lekker is vind ik een verloochening van de werkelijkheid.
Mensen die van zichzelf weten er niet mee om te kunnen gaan doen er goed aan er met hun tengels van af te blijven. (En tot die groep bleek ik ook te behoren; daar ben ik onderhand kwaadschiks achter gekomen.)

U is gewaarschuwd.

En jij ook sterkte en succes gewenst Patrick; soms valt 't allemaal ff tegen maar dope is idd geen oplossing. Op dergelijke momenten zal ik m'n vriendin ook eens van onder nemen.

:smoke:

patrick2

jaja zei:
Promoten wil ik niks.
Je moet alleen donders goed beseffen waarmee je bezig bent en over de nodige discipline beschikken om er niet door gegrepen te worden, maar om nou te stellen dat dope niet lekker is vind ik een verloochening van de werkelijkheid.
Mensen die van zichzelf weten er niet mee om te kunnen gaan doen er goed aan er met hun tengels van af te blijven. (En tot die groep bleek ik ook te behoren; daar ben ik onderhand kwaadschiks achter gekomen.)

U is gewaarschuwd.

En jij ook sterkte en succes gewenst Patrick; soms valt 't allemaal ff tegen maar dope is idd geen oplossing. Op dergelijke momenten zal ik m'n vriendin ook eens van onder nemen.

:smoke:
Ja het is precies wat jij zegt de discipline maakt of breekt de mens , ik zelf had de pech niet zo gedisciplineerd te zijn en raakte mezelf en natuurlijk de rest om me heen kwijt. Ik dacht ook wat stel dat nu voor ""een blowtje "",een werd twee ,twee werd een gram ,van roken merkte ik nix meer ,tja dan maar spuiten !!
EN WAT DAN ? Sociaal netwerk tot aan de fundamenten afgebroken ,maar toch te trots om hulp te vragen . Discipline had ik niet , maar mijn wil om er uit te komen ,die had ik,en dat mijn lieve lotgenoten, heeft me zover gebracht om te zeggen tegen mij zelf;""Patrick je wilt anders ,dan zul je daar iets voor moeten doen "".Doe je niets, gebeurt er niets ,das mijn motto geworden en geloof me beste lotgenoten het werkt ,praat niet alleen ,maar doe (er word al zoveel geluld als je stoned bent ""geen meerwaarde "") wil je clean worden ,geneer je niet ,vraag hulp,schaam je niet ,vragende mensen kunnen geholpen worden en doe ,iedereen weet uiteindelijk zelf wel wat het beste voor hem/haar is.
En laten we eerlijk zijn in het begin is die warme mistige mantel die je je omdoet ,als je een blow gerookt hebt idd wel een ultieme stress-blokker,maar ik kan je zeggen weet wat je doet ,kijk goed uit en laat die mantel niet een vier seizoenen jas worden .JaJa het is mij een genoegen om op dit level met mensen te converseren ,eindelijk een stuk herkenning en erkenning,ik heb zelf nog een stuk begeleiding (cad)
maar dit is toch anders hier tref je mensen aan die in het zelfde schuitje zitten of zaten ,mijn opinie is daarom ook zeer positief wat deze site aangaat ,Afrondend wil ik jou en alle andere lot genoten en eventueel geintresseerden veel succes en sterkte wensen met het gevecht tegen het gif van deze maatschappij .
Groetjes patrick

p.s : zullen zeker weten niet de laatste groeten van mij zijn

spacekonijn

Badass junkie
ik vind het een mooi verhaal patrick tof om te lezen hoe goed het nu met je gaat en ik denk dat andere verslaafde die dit lezen hier best wel wat aan kunnen hebben ook!

patrick2

spacekonijn zei:
ik vind het een mooi verhaal patrick tof om te lezen hoe goed het nu met je gaat en ik denk dat andere verslaafde die dit lezen hier best wel wat aan kunnen hebben ook!
Aller eerst vind ik het leuk om te horen dat mijn verhaal bij jullie lezers goed aan komt ,jawel idd ik hoop van ganser harte dat ik met het delen van mijn levens loop mensen kan helpen ,zodat ze hopelijk niet dezelfde stomme fout maken in hun leven zoals ik deed . Deze site werkt voor mij als een uit laat klep,drop je shit ,deel je sores ,herken/erken ervaringen ,leer:bestudeer je leven ,het kan allemaal hier op deze site
en dat is wat het voor mij zo aantrekkelijk maakt , dus delen die meningen dan komen we er saampies wel uit .Voor de rest ,ruimte-rabbit duizend dank voor je reactie ,groetjes en tot schrijfs Patrick

BacingsPen

Badass junkie
Heb alles gelezen en opzich ben ik het met patrick eens! Heroine is een dusdanige verwoestende drugs dat je er eigenlijk niet positief over moet gaan zitten praten op een forum.

Het kan dan wel zo zijn dat iemand met veel discipline deze drugs met mate kan gebruiken maar ik geloof daar eigenlijk niet. Er zijn echter wel heeeeeeeeeeeeeeel veel mensen die denk dat ze meeeeeeeer dan genoeg discipline hebben om 'een keer' aan de hero te gaan. Als ze er achter komen dat ze het toch niet zo goed met mate kunnen doen is het al te laat.

Dus nee, positieve reacties kun je maar beter niet geven over hero. (Ookal geef je er een maar aan, soms lezen mensen alleen maar wat ze WILLEN lezen.)

Vergeet ook niet dat er veeeeeeel mensen zijn die alleen maar iets willen wat er voor gaat zorgen dat ze zich lekker voelen en die niet nadenken over gevolgen van wat dan ook! Veel mensen pakken drugs om het tijdelijk naar hun zin te hebben, over de gevolgen wordt door velen niet altijd nagedacht.

Dat streven van mensen naar genot zorgt er niet alleen voor dat bijvoorbeeld teveel gebruikt wordt maar ook dat iemand steeds egoistischer wordt. Als je zelf iets hebt (in de vorm van drugs of wat dan ook!) en je geeft daar niks van weg maar neemt altijd alles maar tot jezelf dan krijg je daar uit eindelijk ook niks voor terug. Niks terug krijgen betekent vaak dat je nog egoistischer wordt en nog meer gaat gebruiken/iets anders. Uit eindelijk kom je in een isolement terecht en heb je maar weinig goede vrienden. Je gaat daar natuurlijk niet jezelf de schuld van geven maar anderen. Je gaat je steeds meer keren tegen anderen en gaat 100% voor jezelf.

Dat is volgens mij wat er met veel mensen gebeurd die alleen maar naar geluk streven en het niet accepteren als ze zich een keertje ongelukkig voelen!

Om te voorkomen dat je in zo'n isolement raakt moet je er dus voor zorgen dat je niet aan de HD gaat en dat je je niet waagt aan welke verslaving dan ook.

Ik denk dat iemand die heeft leren omgaan met zaken als geven aan andere mensen en anderen respecteren zoals ze zijn (ookal keur je van velen het gedrag misschien niet goed) meer kans heeft op het slagen in een goed leven dan iemand die altijd maar uit is op genot en weigerd zich kut te voelen en aan zichzelf te werken!

Mensen die kunnen geven en van anderen mensen kunnen houden en ze vertrouwen zullen ook niet zo snel aan drugs verslaafd raken!

pff een heel lang verhaal geschreven in een veel te korte tijd maar deze gedachten kwamen ineens bij mij op en ik moest ze even kwijt!

Het kan heel goed zijn dat ik nu dingen hebt gezegd die niet kloppen maar dat zeggen jullie dan maar!

groeten, iemand die door de werking van wiet veronderstelt hoe een verkeerd leven bij mensen kan ontstaan! Toevoegingen zij naltijd welkom!

spacekonijn

Badass junkie
niet aan de harddrugs gaan ben ik het sowieso absoluut niet mee eens.

harddrugs is maar een woord wat van jongs af aan als slecht word gezien maar dan op een dag kom je erachter dat het helemaal niet zo slecht is als je dacht en sommige dingen die volgens jou wel meevallen eigenlijk net zo slecht zijn.

bijv drugs als LSD en MDMA is dan wel harddrugs maar als je hier verstandig mee omgaat kan het heel postief zijn voor een persoon veel beter dan dat zwangmatige gezuip en geblow.
geestvernauwende drugs daar moet je sowieso niet aan beginnen vind ik en gebruik drugs als je je goed voelt en geen problemen hebt dan kun je dr best nog wel wat wijzer van worden :)
ik las laatst ergens dat paddos je levensduur kan verlengen nou prachtig toch, mensen kunnen jaren in therapie gaan voor problemen en met bijv mdma kunnen opgepropte gevoelens naar boven komen die je veelste diep in jezelf wegstopt jezelf met jezelf confronteren werkt beter dan iemand anders die dat voor jou doet.

oordeel niet te snel over andersmans doen want jij weet niet waarom hij dit doet en wat voor reactie dit op hem heeft :wave:

SpacingBen ik ben knetter high en dat verhaal van jou heeft me aangestoken met zweverig gepraat

BacingsPen

Badass junkie
Haha sorry! het was al een aardig tijdje geleden dat ik geblowd had en toch komen er dan nog soms zulke gedachtes en uitspraken in mij op! LOL

Ben het trouwens wel met je eens... Weet alleen niet of MDMA een verstandige drugs is om die gevoelens mee op te roepen. (Je wordt dan namelijk ook blind voor andere dingen naar mijn idee.)

Volgens mij kan je er eerder met paddo's uit komen welke gevoelens je weggestopt hebt en dan naar boven komen. (al is dit weer gevaarlijk voor mensen die in de war zijn of een psychose hebben!) maar daar kan je ook wel achter komen als je een joint rookt lijkt me? Dus doe dat dan gewoon eerst! :P

wat vernauwende drugs ben ik het sowieso met je eens! Ik wou ook eigenlijk dat ik noooit aan de alcohol begonnen was! (laatst dacht ik, lekekr een biertje drink ik er een paar van.) Ik geloof dat ik toen begonnen ben met 2 glazen wijn en heb daarna sowieso meer dan 6 flesjes bier leeggezopen :confused:

Ik kan mijzelf daar echt moeilijk mee in de hand houden!!!

patrick2

spacekonijn zei:
patrick2 zei:
spacekonijn zei:
ruimte-rabbit

wil een admin mijn naam hierin veranderen aub :mrgreen:
Ik hoop niet dat dit sarcastisch bedoeld is want het was niet mijn bedoeling om je nickname in de zeik te nemen , leek me wel leuk om om het eng/nl om te draaien (heelal knaagdier).Ben vanaf vandaag weer elke dag aan wezig op het forum, was een beetje misselijk deze week , en ik heb zo,n idee dat deze week wel eens de laatse week is dat ik methadon ga krygen( Ajieki ajo kajee),jongens en meiden het was een slopend jaar voor mij. maaaaaaaaaaaar jullie zien wel ,waar een wil is een weg .Het was niet zonder obstakels en geloof het me ""weke momenten"" ik kan ze bijna niet meer tellen ,maar toch yes,HET KAN ALLEMAAL,wat wil je, waar wil je naar toe in je leven ,hoe enz.....Ikweet ik ben er nog lang niet , want nu gaat het pas beginnen en daarom zullen jullie mij nog heel vaak hier aantreffen.""delen is leren ,leren is voorkomen ,voorkomen is clean blijven.Clean zijn is kix , zo ik heb weer genoeg verteld .Ik ga strax wel verder ,moet gaan douchen om te werken , see you later allemaal .Groetjes Patrick

patrick2

spacekonijn zei:
nee hoor patrick :grin: mn vrienden noemen mij wel eens spacekonijn maar ruimte rabbit is echt 10x vetter
Oke, word geregeld bij deze ben je officieel tot ruimte-rabbit hernoemd (gedoopt is zo ...tjsa je weet wel ). :P Mijn vrienden noemden me wel eens yello-man vanwege een uit de hand gelopen blonderings-aktie (was kanarie geel geworden )jaren geleden . Bij deze dus de groeten van Mr.Geel alias Patrick en vriendin natuurlijk !

jaja

Bewuste gebruiker
patrick2 zei:
Ik ga strax wel verder ,moet gaan douchen om te werken , see you later allemaal .Groetjes Patrick

Aan arbeids-ethos ontbreekt het je niet!

Pfjiuoew; 05:26 uur!

:P

Jeller

Badass junkie
Heroine zou ik sowieso nooit doen omdat ik het een nutteloze drug vind, je kan er niet o pstuiken of uitgaan.. het is gewoon een harde pijnstiller..

andere harddrugs zoals mdma, lsd, paddos heb ik niets tegne zolang je maar op ene gelegenheidsdrug houdt en dus niet mij overdrijft en othc altijd en maand of twee tussenhoud, dan is het geen harddrug, maar als je elke week mdma neemt dan is het al heel slecht het hzngt er vanaf hoeveel je gebruikt he

Bal0n

Badass junkie
Jeller zei:
Heroine zou ik sowieso nooit doen omdat ik het een nutteloze drug vind, je kan er niet o pstuiken of uitgaan.. het is gewoon een harde pijnstiller..

andere harddrugs zoals mdma, lsd, paddos heb ik niets tegne zolang je maar op ene gelegenheidsdrug houdt en dus niet mij overdrijft en othc altijd en maand of twee tussenhoud, dan is het geen harddrug, maar als je elke week mdma neemt dan is het al heel slecht het hzngt er vanaf hoeveel je gebruikt he

1x de 2 maanden heroïne nemen zal je ook geen schade doen hoor..

BacingsPen

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
Bal0n zei:
1x de 2 maanden heroïne nemen zal je ook geen schade doen hoor..
dan moet je het wel bij 1x in de 2 maanden laten en dat gaat niet gebeuren in 99% van de gevallen

onderschat het effect niet :openmouth:

Dat zegt balon niet:wink:

Alleen veel mensen vatten het dan misschien wel zo op dat heroine best kan zo af en toe:P

Bal0n

Badass junkie
Ik begrijp ook wel dat dat lastig is. Maar het is vaak niet de compound die schade aan doet, maar het misbruik ervan. Dat probeerde ik even te zeggen :)

Bovenaan