jaja zei:
Promoten wil ik niks.
Je moet alleen donders goed beseffen waarmee je bezig bent en over de nodige discipline beschikken om er niet door gegrepen te worden, maar om nou te stellen dat dope niet lekker is vind ik een verloochening van de werkelijkheid.
Mensen die van zichzelf weten er niet mee om te kunnen gaan doen er goed aan er met hun tengels van af te blijven. (En tot die groep bleek ik ook te behoren; daar ben ik onderhand kwaadschiks achter gekomen.)
U is gewaarschuwd.
En jij ook sterkte en succes gewenst Patrick; soms valt 't allemaal ff tegen maar dope is idd geen oplossing. Op dergelijke momenten zal ik m'n vriendin ook eens van onder nemen.
Ja het is precies wat jij zegt de discipline maakt of breekt de mens , ik zelf had de pech niet zo gedisciplineerd te zijn en raakte mezelf en natuurlijk de rest om me heen kwijt. Ik dacht ook wat stel dat nu voor ""een blowtje "",een werd twee ,twee werd een gram ,van roken merkte ik nix meer ,tja dan maar spuiten !!
EN WAT DAN ? Sociaal netwerk tot aan de fundamenten afgebroken ,maar toch te trots om hulp te vragen . Discipline had ik niet , maar mijn wil om er uit te komen ,die had ik,en dat mijn lieve lotgenoten, heeft me zover gebracht om te zeggen tegen mij zelf;""Patrick je wilt anders ,dan zul je daar iets voor moeten doen "".Doe je niets, gebeurt er niets ,das mijn motto geworden en geloof me beste lotgenoten het werkt ,praat niet alleen ,maar doe (er word al zoveel geluld als je stoned bent ""geen meerwaarde "") wil je clean worden ,geneer je niet ,vraag hulp,schaam je niet ,vragende mensen kunnen geholpen worden en doe ,iedereen weet uiteindelijk zelf wel wat het beste voor hem/haar is.
En laten we eerlijk zijn in het begin is die warme mistige mantel die je je omdoet ,als je een blow gerookt hebt idd wel een ultieme stress-blokker,maar ik kan je zeggen weet wat je doet ,kijk goed uit en laat die mantel niet een vier seizoenen jas worden .JaJa het is mij een genoegen om op dit level met mensen te converseren ,eindelijk een stuk herkenning en erkenning,ik heb zelf nog een stuk begeleiding (cad)
maar dit is toch anders hier tref je mensen aan die in het zelfde schuitje zitten of zaten ,mijn opinie is daarom ook zeer positief wat deze site aangaat ,Afrondend wil ik jou en alle andere lot genoten en eventueel geintresseerden veel succes en sterkte wensen met het gevecht tegen het gif van deze maatschappij .
Groetjes patrick
p.s : zullen zeker weten niet de laatste groeten van mij zijn