gebruiks gedrag

Kim

Wijs gebruiker
hoe vaak gebruik jij ongeveer en hoe veel
en gebruik je wel eens buiten of bij andere?

Mac...

Badass junkie
Gebruik bijna elk weekend, alhoewel dat de laatste tijd wel meevalt. Voornamelijk pep en zo af en toe eens een pilletje of iets anders waar ik maar net aan kan komen op dat moment.
Pep is ca. 2 gr op een weekend (kan ook wel eens wat meer zijn)
Pillen stuk of 2/3 op een avond afhankelijk van hoeveel ik heb kan dit ook nog wel eens meer zijn of wat minder.

Gebruik wel vaker bij andere, slecht heel af en toe thuis en tja, als ik naar buiten moet op de drugs vind ik dat helemaal geen probleem. Schaam me er niet zo voor.

Doe ook nog wel beetje blowen af en toe.

ts

Bewuste gebruiker
Momenteel rook ik om de paar (2-3-4) dagen wat jointjes en in het weekend sowieso, laatste tijd niet meer zoveel aan de pillen, maar dat lijkt er nu weer te komen, afgelopen weekend er 1 gehad en hoewel ik er weinig van merkte, wil ik wel weer en dan komt weer zo'n periode van een paar weken met veel gebruik. Vorige week en die weken daarvoor veel sos gehad en soms wat speed, maar dat kan ik maar niet door de neusgaten heenkrijgen.

Sos 1 grammetje op een avond.
Joints 3/4 gr. per week (vaak samen met kameraad)
Speed, komende tijd niet meer, kan het nog steeds niet echt fijn vinden.
Pillen, 2-4 op een avond

Joints gebruik ik overal en nergens. De rest toch vooral buitenshuis.

spacekonijn

Badass junkie
gemmideld

3 a 4 keer per week vrij veel drinken in combinatie met guarana (het is vakantie he:wink: )

1 keer per maand mdma

4 a 5 keer per week jointje roken.

fokker

Belezen gebruiker
Jointje als ik er zin in heb, geen pijl op te trekken, dan n paar dagen achtereen, dan n paar dagen niks, maar als k blow is t meestal 2 joints max, maar soms rook ik me ook wel eens goed gaar of blow ik de dag door.

XTC zo 1 keer op de 3 / 4 maanden

Paddo's, 1 keer in de 1 á 2 maanden schat ik

Alcohol, niet echt mijn ding maar met heel erg weinig regelmaat lust ik heel af en toe wel eens een biertje of n borreltje, maar kan me niet echt n fan van alcohol noemen.

Ik val nog mee geloof ik :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
alcohol: een maand iedere dag gedaan...

Nu: zo'n 1 keer per week (het blijft HD He)

Wiet: Rond examen tijd bijna elke dag...

Nu ongeveer 3-4 keer in de week...

Kim

Wijs gebruiker
ik base elke dag ene dag meer dan de andere
er zijn dagen geweest dat ik niet van me kamer afkwam
nu is t minder

ik rook ook wel es wat pijpjes op de dijk maar ben gekaptmet buiten gebruiken base nu aleen soms in een steegje als niemand t ziet

roaren*

Bewuste gebruiker
bijna ieder weekend speed af en toe e bolletje derbij, meestal ook weed in tweekend, en door de week gewoon weed

Kim

Wijs gebruiker
tja..... ik begon op me 18de met een lijntje maar ik vond dat niks door je neus toen zij een vriendin dat ikt anders een x moest roken en tja dat is inderdaad errug lekker en na eent ijd rook je t weer voor t uitgaan daarna tijdens daarna ook de zondag er na daarna doorde weeks savonds end an overdag en zo gebruik je opschool in de wc's en voor je t weet rook je elkedag wel paar gram en t is nog lekker ook
en de lokaale dealer geeft me elke dag wel wat omdat ie me zo lief vind

fokker

Belezen gebruiker
Je weet toch dat je op deze manier over 5 jaar geen tanden meer hebt hè kimmie? Ik weet dat t lekker is, maar de risico's van klaplong en tandloos rondhuppen... dat is t me toch niet echt waard moet ik je zeggen... daarom ben ik er ook mee gekapt.

Marcel

Belezen gebruiker
Hoi Kim,

Wil je er wel mee stoppen dan? Vind je het zelf ook een probleem worden? Woon je in NL of in België?

Klinkt wel klote als je zoveel gebruikt.

boy

Bewuste gebruiker
Ik gebruik geen drugs die onder de opiumwet vallen, maar misschien zal dat in de loop der tijd nog veranderen.

Enne Kim, als je zelf wilt stoppen is er een redelijk makkelijke (en misschien dure) manier als je er niet veel mensen bij wilt betrekken. Wat bedoel ik? Ga op vakantie in het buitenland, waar je niet zo makkelijk aan je crack kunt komen, een camping ofzo. Het lijkt erg saai, maar als je daar drie weken zonder zit, dan lijkt het mij makkelijker om eenmaal terug in Nederland ook niet meer te gebruiken.

Het is maar een idee en uiteraard kun je ook professionele hulp gaan zoeken :)

Kim

Wijs gebruiker
ik woon in nederland in zeeland en wil inderdaad wel minderen
maar t wil niet echt lukken een vriendin met wie ik ooit begon is nu ook gestopt via iets weet niet precies meer

Marcel

Belezen gebruiker
Het is ook heel moeilijk om te stoppen. Gisteren had ik gesprek met een meisje en die gebruikte elke dag coke en was van de ene op de andere dag gestopt doordat ze een hond kocht en daar verantwoordelijk voor was.

Zo heeft iedereen wel een manier die kan werken.

Ik raad je aan om wat hulp te zoeken zodat je kunt uitvinden wat voor jou de beste manier is om te stoppen (of om te minderen want stoppen hoeft natuurlijk geen doen te zijn!). Natuurlijk betekent dit niet automatisch dat je in de een of andere kliniek wordt opgenomen. Dit is maar het geval bij een klein aantal probleemgebruikers.

Een goed startpunt:

Drugs Infolijn
Heeft u vragen over drugs en drugsgebruik, bel dan de Drugs Infolijn voor een persoonlijk gesprek en een gericht antwoord.
Drugs Infolijn 0900-1995 (€ 0,10 min)

Regionale adressen
Instellingen voor de verslavingszorg en de GGD. Deze instellingen zijn te vinden in elke grote en middelgrote stad. Voor adressen en telefoonummers: bel de Drugs Infolijn 0900-1995 (€ 0,10 min).

Nogmaals succes, ik weet zeker dat het je gaat lukken! Maak maar een begin!

:)

BacingsPen

Badass junkie
Inderderdaad! Dat zou ik je ook willen adviseren want je gooit je leven echt weg zo!

Vakantie lijkt mij ook een goed idee, al wordt het misschien een klote vakantie...

selly

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik ieder weekend speed
thuis bij vrienden of op een hardcoreparty :sunglasses:
meestal in totaal z'on 3 a 4 gram samen met mijn vriend.

BacingsPen

Badass junkie
maccie maccie maccie! Stop nou toch is met die troep! :cry:

Ik heb het zelf nooit gebruikt maar volgens mij kan je beter een lijntje COKE snuiven of een p'tje slikken! Ik vertrouw die troep echt niet!

roaren*

Bewuste gebruiker
nja school is eigelijk wel de max, en ik zit in bso dus bijna nooit huistaken of overhoringen... gewoon scheef op je stoeltje zitten en luisteren naar het gezaag van die zak vanvoor in de klas

ts

Bewuste gebruiker
roaren* zei:
nja school is eigelijk wel de max, en ik zit in bso dus bijna nooit huistaken of overhoringen... gewoon scheef op je stoeltje zitten en luisteren naar het gezaag van die zak vanvoor in de klas

leip! de old-skool mentaliteit!

BacingsPen

Badass junkie
haha nee maar het effect dat daar van komt lijkt me toch hoe zeg je dat :P (Natuurlijker?)

Bij speed heb ik echt het idee van chemische troep waar veel mensen agressief van worden en een nacht niet kunnen slapen...

Bovenaan