SpacingBen zei:en wat is je leeftijd als i kvragen mag?
Drugs Infolijn
Heeft u vragen over drugs en drugsgebruik, bel dan de Drugs Infolijn voor een persoonlijk gesprek en een gericht antwoord.
Drugs Infolijn 0900-1995 (€ 0,10 min)
Regionale adressen
Instellingen voor de verslavingszorg en de GGD. Deze instellingen zijn te vinden in elke grote en middelgrote stad. Voor adressen en telefoonummers: bel de Drugs Infolijn 0900-1995 (€ 0,10 min).

roaren* zei:SPEED IS DE GROOTSTE KANKERZOOI OOIT!!!
pff twas me gisteren weer een avondje..
mac heeft het toch over zn lijntjes?SpacingBen zei:maar volgens mij kan je beter een lijntje snuiven of een p'tje slikken! Ik vertrouw die troep echt niet!
SpacingBen zei:wat dan? en niet zo schelden he!![]()
spacekonijn zei:mac heeft het toch over zn lijntjes?SpacingBen zei:maar volgens mij kan je beter een lijntje snuiven of een p'tje slikken! Ik vertrouw die troep echt niet!
roaren* zei:nja school is eigelijk wel de max, en ik zit in bso dus bijna nooit huistaken of overhoringen... gewoon scheef op je stoeltje zitten en luisteren naar het gezaag van die zak vanvoor in de klas
hoe kom je er dan bij dat coke snuiven beter als dan speed? ik bedoel je wilt mac toch niet arm maken!SpacingBen zei:spacekonijn zei:mac heeft het toch over zn lijntjes?SpacingBen zei:maar volgens mij kan je beter een lijntje snuiven of een p'tje slikken! Ik vertrouw die troep echt niet!
ja ik bedoelde ook eigenlijk coke :P