Gebruik

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hallotjes allemaal.
Ik vroeg me iets af,
Als je nu bijvoorbeeld in 1 week 3 keer xtc gebruikt (dus 3 pillen verspreid over die week)
En na die week nietmeer.
Kan dit veel schade aanrichten? of kan dit voor 1 keer?

Ik ben het niet van plan, maar ik vraag 't me gwn af :P

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Ik ben geen "ervaren" gebruiker, maar wel belezen.
Als je op en rondom het forum zoekt dan had je vast wel antwoord gevonden :wink:

Ten eerste het ligt eraan hoeveel er in 1 pil zit. Of je nu een pill van 50mg neemt of 180 is wel een verschil.
Ten 2de de eerste pill die je die week zou nemen zou je wss. het gewenste effect krijgen, maar die 2 pillen daarna (in die week) zullen niet bij dezelfde dosering het zelfde effect geven. (Laat staan bij hogere dosering)
Je serotine die bij de 1ste pill weg gevloeid is, is na die paar dagen nog lang niet op goed niveau.

Kortom je kan beter 1 avond goed wazig zijn van (een bepaalde dosis, want "1pil" zegt niets)
en dan min. 3 maanden w8en en daarna weer genieten :)

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
is mogelijk, maar het effect neemt per keer wel steeds af + de kater toe. k neem aan dt je aan een festival zit te denken? :)

langeman

Bewuste gebruiker
Hoe vaker dit soort acties, hoe groter de kans om de magic te gaan verliezen.
Het kan, maar beter doe je het niet.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Nu de topicstart zijn vraag beantwoord is, wil ik toch even mijn vraag tussendoor gooien.

Advies voor dosering is vaak 1 tot 1,5 mg per Kilo. (MDMA)
Mijn gewicht is dus 81 kilo en ik heb mdma nog nooit eerder gebruikt.
Dat zou dus betekenen dat ik 81 mdma tot me zou moeten nemen om het gewenste effect te krijgen en lekker door te gaan.

Nu is mijn vraag als ik kies voor een festival en ik neem dan rond half 1 het in... (Een halve pil waarschijnlijk wat staat voor 90mg) Hoelang ben ik daar dan mee zoet en hoeveel zou ik wss. bij moeten nemen en/of wanneer om bijv. lekker door te gaan tot 8 uur?

BEDANKT:grin: (Kan het namelijk niet echt duidelijk vinden op het forum)

MIA-1985

Wijs gebruiker
Veggel zei:
Nu de topicstart zijn vraag beantwoord is, wil ik toch even mijn vraag tussendoor gooien.

Dat zou dus betekenen dat ik 81 mdma tot me zou moeten nemen om het gewenste effect te krijgen en lekker door te gaan.

Nu is mijn vraag als ik kies voor een festival en ik neem dan rond half 1 het in... (Een halve pil waarschijnlijk wat staat voor 90mg) Hoelang ben ik daar dan mee zoet en hoeveel zou ik wss. bij moeten nemen en/of wanneer om bijv. lekker door te gaan tot 8 uur?

Als je een (halve)pil van rond 90mg neemt denk ik dat je daar een uurtje of 3 wel lekker op kunt gaan, maar je kunt het beste wel optijd bijnemen (is mijn ervaring) anders zakt het teveel en is het moeilijker weer op die piek te komen :)

schijvenbikker

Experimenterende gebruiker
Veggel zei:

Je moet er gewoon zelf achter komen wat voor jou een goede dosering is, ik weeg zelf 61 kilogram en kan makkelijk 500mg aan (niet dat dit het gewenste effect if :openmouth: ) terwijl ik ook mensen ken van 80 kg die op 90 mg al hun bewustzijn verliezen (gebruikt ook nog vaker dan mij) dus naar mijn mening verschilt het toch per persoon zoals drugs altijd anders kan uitpakken

hoop dat je hier iets aan hebt

ps. beter bijpakken dan veel in 1x

Scralemonkey

Veggel zei:
hmmm nu begin ik toch wel weer te twijfelen :grin:
Want ik heb geen zin om te kotsen/bewust zijn te verliezen =D

Dit is gewoon het probleem bij de meeste. In plaats van gewoon ff je verstand op nul te zetten en zien wat het geeft loop je heel de tijd te denken ' oh jee, wat als ik ga kotsen '. Is dat het ergste wat jou al overkomen is ofzo ? Kotsen ? :kots: Als je er aan denkt ga je zeker moeten kotsen man, en als je bang bent nok te gaan gaat het zeker gebeuren, begin er dus maar niet mee en eet een lolly.

Dat jullie zelfs gaan liggen uitrekenen hoeveel je kan opnemen, lmfao.
Denk je omdat op het internet een foto staat van een bepaalde pil waar dan zoveel mdma blijkt in te zitten dat jouw gekochte pil, die er net hetzelfde uit ziet, dezelfde hoeveelheid mdma bezit als dat op de site staat ? Doe anders lekker naïef joh

Aalpoepert

Badass junkie
Smokey046 zei:
Hallotjes allemaal.
Ik vroeg me iets af,
Als je nu bijvoorbeeld in 1 week 3 keer xtc gebruikt (dus 3 pillen verspreid over die week)
En na die week nietmeer.
Kan dit veel schade aanrichten? of kan dit voor 1 keer?

Ik ben het niet van plan, maar ik vraag 't me gwn af :P
Smokey046 zei:
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=23503

het zijn deze pillen :grin: :hearteyes:
En ik zit niet echt aan een festival te denken,
gewoon met vrienden een paar dagen feesten thuis.

Bedankt voor de info iedereen, ik denk dat ik dan toch maar gewoon 1 avondje ga feesten (op XTC)
En dan over een paar maandjes weer
:)
Volgens mij was de vetgedrukte zin een dikke vette leugen..

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik begrijp ook niet hoe hij erbij komt dat hij evt. zou gaan kosten? :)

Misschien icm andere middelen en alcohol en vieze broodjes? :tearsofjoy:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Scralemonkey zei:
Veggel zei:
Denk je omdat op het internet een foto staat van een bepaalde pil waar dan zoveel mdma blijkt in te zitten dat jouw gekochte pil, die er net hetzelfde uit ziet, dezelfde hoeveelheid mdma bezit als dat op de site staat ? Doe anders lekker naïef joh

Gast, als je iets dwars zit dan hoef je mij er niet mee lastig te vallen.
Niemand heb je horen zeggen (En mij al helemaal niet) dat ik pillen vergelijk d.m.v. een foto)
+ Nee kotsen is niet het ergste wat me overkomen is en black out gaan ook niet.
Het enige wat ik doe is proberen wijze besluiten te nemen.
Prima als jij zo stoer bent dat je geen shit om je zelf geeft :)

Scralemonkey

Veggel zei:
Scralemonkey zei:
Veggel zei:

Gast, als je iets dwars zit dan hoef je mij er niet mee lastig te vallen.
Niemand heb je horen zeggen (En mij al helemaal niet) dat ik pillen vergelijk d.m.v. een foto)
+ Nee kotsen is niet het ergste wat me overkomen is en black out gaan ook niet.
Het enige wat ik doe is proberen wijze besluiten te nemen.
Prima als jij zo stoer bent dat je geen shit om je zelf geeft :)

Kijk hé "gast".

Als jij beweert dat hier niemand pillen vergelijkt dmv een foto op een website moet je ook niet gaan beweren dat ik stoer doe en niet om mezelf geef. Want ja hoor, als ik 200 mg neem terwijl ik maar 90 zou mogen opnemen geef ik gewoon niet om mezelf joh, maak men eigen kapot. :rock:

Besides, heb jij MIJ ergens zien zeggen dat ik het tegen JOU had ?

Veggel zei:
Ik ben geen "ervaren" gebruiker, maar wel belezen.
Prima als jij de wijsneus wil uithangen over iets waar je niets van kent :)

Morningweedzor

Belezen gebruiker
blalabla zei:
Besides, heb jij MIJ ergens zien zeggen dat ik het tegen JOU had ? .

Ik heb JOU niet zien ZEGGEN dat je het tegen MIJ had, maar je quote me wel. En als jij iemand quote dan reageer je op diegene dus dan ga ik ervan uit dat je het tegen mij hebt.

Dit gaat echt helemaal nergens heen, je zit alleen maar te kankeren met je eigen visie op iets.
+ Je mag best weten dat ik geen wijsneus ben, want ik vraag ook maar wat. Jij zult er vast meer over weten, maar kom dan niet zo achterlijk happen zoals nu :wink:

En over dat:"niet om je zelf geven , dat is het enige waar ik misschien ongelijk over heb, maar ik ben tenminste wel zo om toe te geven dat ik daar mee mis zat :)

Echt dikke lol, Ik ben noob probeer te weten te komen hoe of wat en dan krijg je zo'n rampfiguur die je "nog wel op internet" op je plaatst probeert te zeggen WHAHAH!!

Scralemonkey

Veggel zei:
blalabla zei:

Ik heb JOU niet zien ZEGGEN dat je het tegen MIJ had, maar je quote me wel. En als jij iemand quote dan reageer je op diegene dus dan ga ik ervan uit dat je het tegen mij hebt.

Dit gaat echt helemaal nergens heen, je zit alleen maar te kankeren met je eigen visie op iets.
+ Je mag best weten dat ik geen wijsneus ben, want ik vraag ook maar wat. Jij zult er vast meer over weten, maar kom dan niet zo achterlijk happen zoals nu :wink:

En over dat:"niet om je zelf geven , dat is het enige waar ik misschien ongelijk over heb, maar ik ben tenminste wel zo om toe te geven dat ik daar mee mis zat :)

Echt dikke lol, Ik ben noob probeer te weten te komen hoe of wat en dan krijg je zo'n rampfiguur die je "nog wel op internet" op je plaatst probeert te zeggen WHAHAH!!

1) Dus nu loop jij de grote Jan uit te hangen omdat ik mijn mening in 1 post gaf ipv te gaan dubbelposten. Hier knul, men excuses.

2) 'Een visie hebben' op iets heeft enkel betekenis als je er ervaring mee hebt. Anders ben je gewoon een vooroordeler met kleppen op. Hoezo weet jij dat Ajax kutvoetbal speelt als je ze nog niet hebt zien spelen ? Hoezo vind jij spinazie niet lekker als je het nog niet geproefd hebt?

3) Nu noem je me weer een rampfiguur en een internet held. En dan die uitleg die er in staat...en de manier waarop.. Je probeert je sterk op te stellen hé. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dat stuk ? Wie is hier de 'rampfiguur' ?
Trouwens, iets "nog wel op internet" zeggen is het doel van een forum, weet je?

4) Do not take life too seriously knul. You will never get out of it alive :openmouth:

DDeeJay

Belezen gebruiker
Scralemonkey zei:
1) Dus nu loop jij de grote Jan uit te hangen omdat ik mijn mening in 1 post gaf ipv te gaan dubbelposten. Hier knul, men excuses.

2) 'Een visie hebben' op iets heeft enkel betekenis als je er ervaring mee hebt. Anders ben je gewoon een vooroordeler met kleppen op. Hoezo weet jij dat Ajax kutvoetbal speelt als je ze nog niet hebt zien spelen ? Hoezo vind jij spinazie niet lekker als je het nog niet geproefd hebt?

3) Nu noem je me weer een rampfiguur en een internet held. En dan die uitleg die er in staat...en de manier waarop.. Je probeert je sterk op te stellen hé. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dat stuk ? Wie is hier de 'rampfiguur' ?

4) Do not take life too seriously knul. You will never get out of it alive :openmouth:

hou gwn je bek

Scralemonkey zei:
begin er dus maar niet mee en eet een lolly.

Dat jullie zelfs gaan liggen uitrekenen hoeveel je kan opnemen, Doe anders lekker naïef joh

je had het duidelijk op hem gemunt en hij vraagt toch alleen info zodat hij weet wat er hem te wachten staat en niet zoals een idioot iets doet waar hij niks over kent

hou je nutteloze comentaar voor jezelf en geef hem gwn wat tips en zeg hem waar je op moet letten ,wat je moet doet als er "een situatie" voordoet

... snap echt jouw probleem niet...

als jouw vriend aan jouw moest vragen hé ik ga een pilletje nemen wil jij me bijstaan want ik ben bang dat ik out ga .

ga je hem dan ook uitmaken :confused:

rr00

Scralemonkey zei:
Veggel zei:

Als je een pil hebt die op PillReports staat waar 10+ mensen van bevestigen hoe sterk ie is, dan heb je een goeie indicatie van de hoeveelheid MDMA in je eigen pilletje ja. Er worden gewoon labresultaten van een bepaalde batch pillen op gepost.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Scralemonkey zei:
Veggel zei:
blalabla zei:
FF INKORTEN DIE HAP!

1)Leer is begrijpend lezen man.

2) Ik hang niet de grote Jan uit, maar ik geef aan dat ik een noob ben en jij zult vast en zeker meer ervaring hebben.

3)Ik noem je nu pas voor het eerst rampfiguur, alleen al om het feit dat je zo moeilijk doet om niets. Je begrijpt alles en dan ook echt alles verkeerd..

4) Ik heb je geen internet held genoemd.

5) De definitie 'van een visie hebben' die jij uitlegt, die bedoelde ik ook ongeveer.
En ik zeg ook al meerdere malen (Zoals jij zelfs ook al gequote hebt) Dat ik GEEEN ervaren gebruiker bent. Dus ik weet niet waarom je alles zo zit voor te kauwen... (Met je visie en vooroordelen etc.)
En ja ik heb Ajax meerdere malen zien spelen en JA ze spelen kut. ( + Je hoeft niet persé iets te zien om te weten dat iets kut is, je kan ook recensies en verslagen van derden horen)

6) Ik ben hier niet om je af te zeiken en misschien ben ik wel een rampfiguur ja, maar jij staat te blaaskaken tegen mij... Alsof je leven ervan af hangt :grin:

7) Ik ben op de hoogte wat de bedoeling van een forum is. Bedankt, ik weet dat je het niet verkeerd bedoelt.

:sunglasses: Ik neem het leven niet serieus, maar als ik drugs ga gebruiken wil ik het wel serieus nemen.

9) Het geen wat ik met mijn vorige stuk wilde bereiken (I repeat: wou bereiken)
Was dat ik gewoon wat informatie tot me wou krijgen en dat ik niet wil dat mensen gaan lopen zeiken om niets. (Terwijl de kern van je stuk informatief voor mij is/was =) )

Zo en nu dan ontopic: Thnx voor de info en ik ga gewoon voor halfje en dan gewoon het rustig op me af laten komen en als het gewenste effect afneemt dan kank altijd wat bij nemen =)

Einstein

Badass junkie

En om even op lugubere wijze als spuit elf ontopic te gaan: het zal eenmalig niet heel veel kwaad kunnen, maar er is een goede kans dat de tweede en derde keer minder spannend zullen zijn door uitgeputte serotoninevoorraden. Verstandig om het bij één keer te laten.

SpeedyGonzalis

Weer terug naar het onderwerp:
Ik zou beginnen met een halfje, en na een uurtje nog een halfje bijpakken. Daarna om het anderhalf uur nog een halfje nemen, afhankelijk van hoelang je wil gaan natuurlijk.

roteck

Trouwens, die blauwe ruitjes.. zijn echt TOPPERS:grin:!
Veel plezier, gewoon slikken op gevoel:)

Bovenaan