Gamen

takedown84

Belezen gebruiker
ik ken iemand die vroeger 's avonds voor de fun 'n pil pakte en dat ging heel goed vertelde hij :), was soldier of fortune 2 :) (shoot game)

Carlitos

Badass junkie
Nou probeer het maar is gewoon.
Ik vond het niet zo leuk,maar deed wel is cod2 maar meestal als het uitgewerkt was.Ik kon me dan wel redelijk concentreren.

Meestal wat te loom er voor,maar heb ook wel is gamed met xtc en ging niet slecht.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Heb het gedaan,

op het begin was ik zo geconcentreerd op het spel dat de p niet zo hard insloeg..

maar na een uurtje gamen... iedereen ging zijn eigen ding doen, beetje roken, chill praten..

Je kent het wel :smoke:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hmm best zonde vind ik dit, ga gewoon lekker zitten met een paar vrienden en het over persoonlijke of liefdevolle dingen hebben, rook een jointje erbij en voel de rust en liefde. Dat is voor mij de optimale mdma ervaring die ik tot nu toe 2x heb meegemaakt in 2.5 jaar :hearteyes: Noem me een n00b maar zo blijft het mooi en speciaal.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik denk dat hun een lanparyt hebben gehad dus ook lekker hebben zitten praten met vrienden. dit lijkt me idd ook geweldig met x op zie het zo het is precies hetzelfde als thuis met maten x pakken maar dan heb je je pc er nog bij GEWELDIG :P :P

Solidius

Badass junkie
Delirium zei:
Solidius zei:
Als je dan toch zo nodig achter je PC wilt zitten.. http://shii.org/2ch/

4chan spinoff?
Nope, een portal naar alle ~chans voor de diehards XD

Delirium zei:

vire

Experimenterende gebruiker
mschien gezellig supersmash bros op de nintendo 64
die game was vroeger echt gezellig om te spelen met vrienden

met pillen op vast ook.

maar ben ook niet zon voorstander van onder drugs gamen

Osi`

Bewuste gebruiker
Bij kameraad een pil gepakt en m'n laptop stond daar ook, na een tijdje wou ik Call of Duty 4 spelen, hup da ging ik dus ook doen!
En weet je, tging best goed ^^ wel enorm veel snelle hartkloppingen & hoge adrenaline en totdat iemand irritant doet of me vragen steld wordek wel enorm lastig als ze me uit m'n concentratie halen, heb ik drek geen zin meer om te gamen enal.

(kwas zelf beter dan in nuchtere toestand)

amaterasu

vire zei:
mschien gezellig supersmash bros op de nintendo 64
die game was vroeger echt gezellig om te spelen met vrienden

met pillen op vast ook.

maar ben ook niet zon voorstander van onder drugs gamen

Werkt misschien als je een halve hebt gehad maar als ik 2 of meer pillen achter de kiezen heb is mijn motivatie om een flink te gaan fraggen echt minder. Kijkt ook minder lekker als je ogen de hele tijd achter in je kop rollen. hehe

Willemijn

Bewuste gebruiker
idd een waste van pillen!
je kunt er meer van genieten tijdens een feesje of chill bij paar vrienden van je

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ik vond het ook altijd wel lauw ,
als we geen zin meer hadden om buiten te lopen en naar binnen gingen
gingen we meestal wel fifa spelen op de xbox was altijd wel grappig

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Ik game ook vaak onder mdma...maar dat doe ik dan na een party als ik thuis kom!!!

Fokking entertainig :beer:

Sgele™

Probeer maar eens een voetbalspel te doen ofzo met pillen op.... Da's echt moeilijk :grin:

Maar het is eigenlijk zonde van je pillen vind ik

Pepnoize

Belezen gebruiker
Lektroluv zei:
Ik game ook vaak onder mdma...maar dat doe ik dan na een party als ik thuis kom!!!

Fokking entertainig :beer:
jup, dan is het ook geen verspilling van goede pillen / je serotonine, maar echt gaan nemen om dan te gamen... nah

Antondebeuker

Met een paar lijntjes pep gamen is echt super, maar midden in een MDMA rush? Nee, lijkt me niks, ik kan me echt niet op zoiets concentreren dan.
In de aftertrip een RPG spelen om de zondag door te komen vond ik altijd wel erg geslaagd.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb het wel eens geprobeerd met een wappie hoofd, maar ging voor geen meter, ik snapte helemaal geen reet meer van het spel...

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Neen, eens geprobeerd met een kameraad. Warcraft 3 Tower Defense met 2. Moet je bijzonder snel verdediging bouwen en ook nog eens strategisch zetten. Toen die pil inkickte zaten we gewoon als zombies naar dat scherm te staren (huuuuh?), en me meer met die lame ingame muziek en geluidjes bezig dan iets anders =)

Veel mensen zeggen hier dat het zonde is van je pillen om ermee te gamen. Dat vind ik niet. Als je avond maar gevuld is op een leuke manier. Voor de ene persoon is dat de macho uithangen op een dansvloer, voor iemand anders de nerd aan een pc. Dat maakt toch niets uit?

Moet wel toegeven dat ik met mdma op ook liever wat beweeg. In een stoel of zetel word ik nerveus.

acidboy

Badass junkie
Lauu zei:
crysis gespeelt met mdma op...ging wel lekker maar af en toen een uitschieter :wink:

Is die net zoals Farcry, dat er rare monsters en shit komen na een tijdje? Want dan vind ik hem niet de moeite om te kopen. Hou van realistische games (als het om shooters gaat).

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
Nou als ik aan de xtc zit..en ik probeer te gamen hmm dan kan ik mij nooit goed concentreren :(

Ik speel vaak fifa2008 thuis en wat ik dan heb is dat mijn spelertjes van me team precies 200m moeten lopen tot ze op doel kunnen schieten terwijl het maar 80m of minder is:tongueout: en dan gaat het vlug vervelen :wave:

Of dat ik soms bij vrienden thuis een wedstrijdje aan het spelen ben en dat ik dan steeds vraag is het nou mijn keeper die moet uittrappen of de jouwe :P Terwijl het vaak de mijne is... :rolleyes:

Lauu

Badass junkie
acidboy zei:
Lauu zei:
crysis gespeelt met mdma op...ging wel lekker maar af en toen een uitschieter :wink:

Is die net zoals Farcry, dat er rare monsters en shit komen na een tijdje? Want dan vind ik hem niet de moeite om te kopen. Hou van realistische games (als het om shooters gaat).

tja ik kreeg em gratis bij nieuwe pc...dus...

jasper

Wijs gebruiker
lol gamen bij mdma? mij tollerantie is = 0 maar ik moet er huis niet aan denken om te gamen erbij, gebruik meestal ook wel te veel (500 mg/ halfjaar) en dit slechts 3 keer maar fuck it gamen, ik mag al blij zijn als ik de helft herriner??

Armani7

Bewuste gebruiker
gamen op mdma is nog te doen :) je moet maar is proberen te gamen met GHB op dat gaat voor geen meter :tongueout:

Bovenaan