Ik zou gisteren aan de MDMA gaan, maar we kregen een nieuw pilletje om te proberen. Een wit/groenige met beige spikkeltjes en als tekening een smiley. Ik had hem al opgezocht op http://www.pillreports.com/index.php en daar waren de meningen verschillend,.. plus dat de kleur niet overeen kwam.
Dus wij, hoppa laten we beginnen met een halve (was het advies, want ze waren erg sterk, zeiden ze, en je kon er wel wat misselijk van worden). Nog geen half uur later, liepen we allebei te kokhalsen, en waren tot op het bot verkleumd... we hebben er later nog een halfje bijgenomen, want eerlijk was eerlijk, hij was buiten de misselijkheid om, "wel grappig" maar niet zoals we het "wappiegevoel" kennen. Het gevoel was meer van.. "net tegen de grens zitten als je GHB op hebt, dus dat je dan bijna gaat raaskalken. Heel vreemd dus. Ik wilde gewoon weten, wat zou ie doen, als ie op zijn top was... nou, de pil maakte mij totaal
en heulemaal van het padje af,.. en dan bedoel ik niet lekker van het padje af, het was niet leuk dus. We moesten strijden om de pot, wat dus resulteerde met hij bij de wc, en ik met een teiltje.... ik ga dus op zeker deze laten testen!
Zou het komen door de speed?? (mijn kaken doen nog pijn) of zou het kunnen zijn, dat er geen MDMA in zit, maar MDA? Die misselijkheid, maar niet normaal!!! Zo'n bad trip, hadden we beiden nog niet meegemaakt
Dus wij, hoppa laten we beginnen met een halve (was het advies, want ze waren erg sterk, zeiden ze, en je kon er wel wat misselijk van worden). Nog geen half uur later, liepen we allebei te kokhalsen, en waren tot op het bot verkleumd... we hebben er later nog een halfje bijgenomen, want eerlijk was eerlijk, hij was buiten de misselijkheid om, "wel grappig" maar niet zoals we het "wappiegevoel" kennen. Het gevoel was meer van.. "net tegen de grens zitten als je GHB op hebt, dus dat je dan bijna gaat raaskalken. Heel vreemd dus. Ik wilde gewoon weten, wat zou ie doen, als ie op zijn top was... nou, de pil maakte mij totaal
en heulemaal van het padje af,.. en dan bedoel ik niet lekker van het padje af, het was niet leuk dus. We moesten strijden om de pot, wat dus resulteerde met hij bij de wc, en ik met een teiltje.... ik ga dus op zeker deze laten testen!Zou het komen door de speed?? (mijn kaken doen nog pijn) of zou het kunnen zijn, dat er geen MDMA in zit, maar MDA? Die misselijkheid, maar niet normaal!!! Zo'n bad trip, hadden we beiden nog niet meegemaakt