• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Flying Angel

Bewild

Bewuste gebruiker
Zijn die dingen dan nog altijd legaal te koop??

Anders zal ik er binnenkort ook maar is gaan halen lijkt me :P .

De jongen

Bewuste gebruiker
Hahaha joggen:d

Daar ben ik inderdaad eens wazig van geweest. Lekker lang aant lopen tot je door je vermoeidheid heen bent en dan met wat goede psy in je ore. Ik zag echt paarse gloeden rond lampen en zo van dat heel leuk... Heeft ook met je regelmatige en diepe ademhaling te maken denk ik :wink:

Leuk trouwens om eens wat meer te horen over deze legale vormen.... Weer tijd voor experimentjes:d

Psilo

Bewuste gebruiker
Dags zei:
Jah ik heb het nu nog eens gedaan maar dan geen flying angel maar een andere variant. Nu gewoon 1 pil genomen en weer keihard gegaan, weer niet geslapen.

Welke heb je gehad, wat was de dosering?
Ik heb gemerkt aan verschillende posts dat er een grote variatie zit in de benodigde dosering per persoon.
Varierend van 70 tot 200mg.....

Ik heb een aantal verschillende samples liggen.....deze week maar eens een lage dosering proberen.
Vooral is berucht zoals bovenstaande post dat het soms langer duurt voordat de effecten beginnen waardoor je geneigd bent om nog een nieuwe te pakken.

Bovenaan